Tähänkö on tultu???
Lauantaina julkaistussa Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen Pääkaupunki-sarjakuvassa pääministeriä Jyrki Kataista esittävän hahmon suuhun oli laitettu sanat: "Itse tulin majavanmetsästysreissulla ampuneeksi lestadiolaisen lapsiperheen. Henkilökunta hoiti lipsahdukseni aivan fantastisesti".
Onko teidän mielestänne oikein ja hauskaa huumoria ladten ampuminen? Varsinkin tänä aijaba kun tapahtuu näitä perhesurmia? Kuka ottaa vastuun jos joku päättäisi toteuttaa tälläisen idean?
Olen järkyttynyt. Vielä menisi jotenkin ymmärrykseen jos kyseessä olisi joku " roska" lehti mutta että Hesari .
Tästä pitäisi tehdä tutkintapyyntö.
Kommentit (11)
Uhkailla tappamisella , virastoja siitä ja peitellä se villaisella???
Haloo! Näinhän se juutalaisvainokin alkoi..ensin vitseillä, kauhistelulla heidän tavoistaan, sitten eristämällä ja lopulta vainolla ja tappamisella.
ette ymmärrä hirtehishuumoria niin yrittäkää seuraavan kerran mieluummin pitää päänne kiinni tuon naurettavan vinkumisen sijaan. Jooko? ;)
Voisi käyttää homoihin? Ateisteihin? Kokoomuslaisiin? Jne.
Mikään ei voi olla syynä tuollaiseen pilantekoon. Yksinkertaisesti tappamisella ja sitten vielä tuo - siististi kanslia hoiti asian .. Huh huh
meillähän ollaan sitä mieltä, että uskonnosta ja muhammedista on ihan ok piirtää vaikka miten monta pilasarjakuvaa, vaikka noin periaatteessa pelkkä hahmon piirtäminen on ko. uskonnossa kielletty. Miksei sitten jostain poliitikosta saisi piirtää vastaavaa sarjakuvaa, kun poliitikot sentään yleensä mielellään levittelevät kuviaan joka paikkaan?
Missä on oikeus ja kohtuus?
Miksei yhteiskunta ei tee mitään?
Ennen oli asiat paremmin.
Sitten vielä muutama lainaus raamatusta ja lopunajan merkeistä.
Jos jutussa olisi vaikkapa tapettu homoja äläkkä olisi valmis . Tämänkaltaisestahan Halla-Ahokin sai tuomion.
en ymmärrä ollenkaan, mennyt multa ohi koko kuukausiliite, enkä tajua tuota vitsiä.
ehkä se viittaa johonkin mitä hän on sanonut ja josta itse en ole tietoinen, niin sitä kautta siinä on jotain hauskaa, jos on oikeasti tokaissut jotain asiaa sivuavaa.
on tultu. Korutonta kertomaa havumetsien maasta.
Miksei kukaan tee mitään, kenen on vastuu?
eikö kukaan ajattele edes lapsia?
Keksikää itse lisää kliseitä ja jatkakaa paskanjauhantaa.
Mitä hauskaa voi olla lasten tappamisessa? Jos jutussa olisi vaikkapa tapettu homoja äläkkä olisi valmis . Tämänkaltaisestahan Halla-Ahokin sai tuomion.
Myös viestien vähäisyys kertoo PALJON hiljaisesta hyväksymisestä. Entäpä jos sinun lapsesi tai perheesi kustannuksella vitsailtsisiin tappamisella..
Uhkailla tappamisella , virastoja siitä ja peitellä se villaisella???
Haloo! Näinhän se juutalaisvainokin alkoi..ensin vitseillä, kauhistelulla heidän tavoistaan, sitten eristämällä ja lopulta vainolla ja tappamisella.