Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään jolla epillereiden lopettaminen EI OLE aiheuttanut ihon huononemista vaan iho pysynyt hyvänä?

Vierailija
21.08.2012 |

Minulla on aiheutunut pillereistä paha limakalvojen kuivuminen ja olenkin nyt lopettamassa niitä.

Keskustelupalstojen mukaan 99% keskustelijoista on saanut tyyliin aknen lopettamisen jälkeen?

Onko ihon hyvänä pysyminen poikkeus? Onko sinulla pysynyt iho hyvänä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä iho pysynyt ihan ennallaan. Itsekin pelkäsin, että iho alkaa kukkia, koska olen kuullut lukuisia kauhutarinoita aiheesta. Iho kuitenkin pysynyt hyvänä ja limakalvotkin jälleen kunnossa (pillereiden lopetuksesta nyt 6 kk)! Jatkuvat virtsatietulehduksetkin kaikonneet, jotka johtuivat kuivista limakalvoista!

Vierailija
22/29 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mulla on tosin aina ollut hyvä iho, pillereiden lopettamisesta aikaa vajaa vuosi ja iho ihan samanlainen kun aiemminkin. Merkki oli Meliane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mulla on tosin aina ollut hyvä iho, pillereiden lopettamisesta aikaa vajaa vuosi ja iho ihan samanlainen kun aiemminkin. Merkki oli Meliane.

Vierailija
24/29 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut mitään ongelmia lopettamisen jälkeen.

Vierailija
25/29 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei aiheuttanut ihon huononemista. En ole edes kuullut että jollekin olisi käynyt noin. Harvinaista siis. Tai sitten on väärät pillerit käytössä, jos noin rajuja oireita ilmenee. Aikuisiän akne voi kai puhjeta muuten vaan, johtuen aikuisiän hormoneista :) (niistä luonnollisista omista, ei niistä tohtorissedän kehittelemistä)

Mielialan parantumisen, turvotuksen häviämisen ja seksihalujen palaamisen pillereiden lopettaminen kyllä aiheutti. Siinä vasta erikoisen hämmentävät oireet!

Vierailija
26/29 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä iho mutta sitten räjähti, n. 3kk pillereiden lopetuksesta. Tätä ennen mulla ei koskaan ollut iho-ongelmia edes teininä vaikken pillereitä silloin syönytkään, selkeästi meni hormonitoiminta sekaisin ekaa kertaa niiden lopettamisen jälkeen (käytin pilsuja 2 vuotta). Aknea jatkui vuoden kunnes hormonitoiminta taas tasaantui. Tuon kokemuksen jälkeen en ole uskaltanut käyttää mitään hormoniehkäisyä :/

Vierailija
27/29 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nyt syksyn alkaessa viimein kasvojen ihon tehokkaalla hoidolla ja liikunnan harrastamisella (eli hikoilua ilman meikkiä...) kuriin. Mutta mulla puskee finnejä olkapäihin, kaulalles sekä niskaan hiusrajaan, yöks! Ja vaikka yritän hoitaa näitä alueita samoilla tuotteilla kuin kasvoja, niin ei tunnu olevan apua. Söin pillereitä 17v --> 34v, poislukien 3 raskaus- ja imetysaikaa.

Vierailija
28/29 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Diane Novaa monta vuotta. Aloitin käyttämään niitä, koska minulla oli alkava akne eli normaalia enemmän finnejä omasta mielestäni. Lopetin pari vuotta sitten ja pelkäsin, että finnit palaa, mutta en ole huomannut mitään muutosta. Jokunen finni tulee joskus. En ole kyllä huomannut mitään muitakaan muutoksia missään asioissa pillerien lopettamisen jälkeen.

Vierailija
29/29 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pillerit tosi nuorena, jolloin minulla ei ollut näppyjä ja pelkäsin, että niitä 15 vuoden kuluttua alkaisi tulemaan, koska mitä jos ne eivät silloin nuorena olleet vielä edes ehtineet puhjeta, mutta ei onneksi. Kuukautisetkin ovat pysyneet kohtuullisina, vaikka ne silloin ennen pillereitä olivat tosi runsaat ja pillerit pelastivatkin nuoruuteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme