Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

177cm pitkien miesten kanssa eläjät:

Vierailija
21.08.2012 |

kuinka paljon mies painaa?

kuinka paljon hän syö päivän aikana?

harrastaako liikuntaa ja kuinka paljon?

mies lihottanut itseään nyt parin vuoden aikana 30kg syömällä liikaa. ei liiku yhtään. tavallaan muuten ei olisi ongelmaa, mutta ärsyttää se jatkuva syöminen ja ainainen herkkujen ostaminen, kun käy kaupassa. luulee syövänsä salaa, mutta autoon jättää aina karkkipapereita.

lisäksi koska on niin tukevassa kunnossa (100kg), haisee aika voimakkaasti pienenkin hikeä aiheuttavan ponnistuksen jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies painaa noin 75kg, syö 5 kertaa päivässä, josta kaksi lämmintä ruokaa. Ei harrasta liikuntaa juuri ollenkaan, mutta työ on kyllä aika fyysistä.

Vierailija
2/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 73-74 kg. Syö aamulla mysliä, kahvia ja voileivän, päivällä perusduunilounaan, illalla voileipää ja lämpimän ruoan, jos olen tehnyt. Syä pullan tarjottaessa, ei koskaan karkkia, keksejä kylläkin. Harrastaa lenkkeilyä, pyöräilyä, kävelyä melkein päivittäin, on siis perusaktiivinen. Haisee myös joskus hielle. Ei ärsytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotio tulon jälkeen käyttää aikansa sohva-jääkaappi -akselilla. jotenkin tuntuu hölmöltä, että pitäisi aikuiselle ihmiselle vihjailla tai jotain, että tajuaisi tilanteensa. lenkille ei ole koskaan kiinnostunut lähtemään, kun olen kysynyt mukaan.

kaupassa ostaa 2v:lle aina jonkun patukan muka siitä syystä, että käyttäytyy niin hyvin. eipä ole koskaan ollut mitään ongelmia, kun itse olen lapsen kanssa kaupassa käynyt. lapsi ei edes itse pyydä karkkia. ilmeisesti tämäkin sellainen tapa, jolla on helpompi itselleen sallia herkkujen ostaminen, kun ostaa lapsellekin.

en tiedä, mitä pitäisi tehdä, kun ei miksikään hanna partaseksi viitsisi alkaa.

Vierailija
4/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi harmi :(

Meillä taas niin päin, että esim kun mies oli lomalla ja tuli muutamia kaljoja otettua enempi kun normaalisti, niin oli heti tuijottelemassa mahaansa että nyt on kyllä lihonut :D Ja minä en huomannut mitään..

Kai aikuiselle ihmiselle voi kuitenkin puhua, asiallisesti ja ystävällisesti huomauttaa?

Vierailija
5/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas kuluttaa niin paljon energiaa jo pelkällä olemassaolollaan, ettei tarvitse alkaa millekään kitukuurille. Ja miehille lihasten kasvattaminen on helpompaa kuin naisille (epäreilua...)!

Vierailija
6/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö aika vähän, minuun verrattuna, usein vain yhden lämpimän aterian päivässä. Lenkillä käy 3-4 krt viikossa, alkoholia kyllä kuluu, kaloreita tulee siitä, pömppömaha on.

Vierailija
7/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paljon ja monipuolisesti, muttei oikeastaan ikinä karkkia tms.

Pelaa kiekkoa n. 5krt viikossa ja hyötyliikuntaa tulee paljon lisäksi. On leveäharteinen ja lihakset erottuu. Pienistä ponnistuksisat ei hikoa (lätkätreenivaatteet haisee kaamealle).