Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako teillä isovanhemmat maksua lastenlasten hoidosta?

Vierailija
21.08.2012 |

Mulla aikoinaan ottivat ilomielin 50 euroa kuukaudessa siitä, kun veivät lastani kouluun (samalla hoitivat omat kauppa- ja muut asiansa sekä antoivat välipalan tapaista ruokaa sekä toisinaan lämmintä ruokaa. Nyt, kun heillä ei ole enää autoa pidetään aivan selvänä, että minä ilmaiseksi kyyditsen joka paikkaan. Siskoani tämä ei koske,hänelle maksetaan kyyditykistä, annetaan ruokakasseja ja hoidetaan ilmaiseksi hänen lapsiaan. Tämä toki ihan toinen asia jo.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä edes miksikään hoitomaksuksi sanoa.

Vierailija
22/24 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti. Minusta on ihan kohtuullista maksaa jonkinlaista korvausta jos isovanhemmat sitoutuvat esim kuskaamaan lasta päivittäin ja kouluun ja pois, ja antamaan välipalat ja ehkä ruuankin. Hehän ovat ikäänkuin työsuhteessa, eivätkä voi noin vain esim lähteä reissuun, päiväksikään.

Onko heillä samanlainen "työsuhde" siskosi lasten kanssa? Jos ei, minusta on luonnollista etteivät mitään maksuakaan ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös normaalituloisia. Kyse oli kouluun viennistä ja aamupalasta työvuorojeni vuoksi. Minäsitten hain ip-kerhosta lapsen.

siskosi lasten kanssa? Samaa?

Ja mitäs tää välipala ja lämminruoka sitten on, jos sinä ip:stä olet hakenut? Eli kaiketi et aina suinkaan? Mikä on ihan normaalia sekin, kait.

Vierailija
24/24 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kyläillään koko perhe. Jos lapset ovat ilman vanhempia mummolassa, on mummo silloin heidät sinne pyytänyt enkä minä suinkaan ole hoitoapua vaativana lykännyt.