Koska viimeksi olet käynyt Helsingin rautatieasemalla ilta-aikaan? Onko turvallista?
Ajan aina autolla joten ei kokemusta mutta nyt pitäisi mennä perjantaina iltakymmenen jälkeen
Kommentit (12)
Olen tuota seutua välttänyt 90-luvulta lähtien, koska se on ilta-aikaan helposti levoton.
Kuljin siitä aina nuorena klo 22.30 aikoihin. Vuosituhannen vaihteessa. Silloin en pelännyt. Nyt en menisi.
On rauhoittunut ku saatiin ne laatutaxi "ammattilaiset" pois siitä aukiolta tappelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota seutua välttänyt 90-luvulta lähtien, koska se on ilta-aikaan helposti levoton.
Kansainvälisyys alkoi silloin
Siellä on tuohon aikaan paljon hallituksen haluamaa, ulkomailta tullutta työvoimaa. Ilmeisesti kaikki matkalla töihin tai töistä kotiin.
ihan normaalia toimintaa siellä(kin) on.
Vierailija kirjoitti:
Huumeidenkäyttäjiä paljon
Mitäs niistä Läppäset vaan narkkia perseelle ja kysyt olisko sulla myydä kannabista
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitää alanuolittaa, kun se ei sopinutkaan siihen rasistiseen olettamaan mikä ketjussa piti olla.
Noin vuosi sitten about pikkujouluaikaan. Tulin metrolla ja vaihdoin junaan muistaakseni
Ei häiriöitä merkittävässä määrin. Mutta toki eihän se tarvii kuin sen yhden puukkoporukan niin kakka on tuulettimessa.
Kyseisessä paikassa vilisee huumehörhöjä, huume myyjiä, teini ikäisiä sekä taskuvarkaita, ei kiitos.
Ottaisin kaverin turvaksi. Yksin en menisi.