Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin työhaastatelussa missä...

Vierailija
21.08.2012 |

haastattelijan koira oli paikalla ja hyppi koko ajan päälleni ja kuolasi. Ei kysytty että olenko kenties allerginen tai koirapelkoinen tms...jotenkin todella moukkamaista eikä ihan heti tee mieli mennä sinne töihin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi vaan että minulla on erittäin paha eläinpölyallergia ja astma. Kun saan astmakohtauksen on kyse minuuteista. Kerran on mieheni soittanut ambulanssin ja se tuli 5min ja silloin olin jo ihan siniharmaa ja puolitajuton. Että otapa selvää asioista ennen kuin puhut! Ja mitä tulee tapakasvatukseen niin joka ikinen tyhmempikin ihminen tajuaa että eläin ei kuulu työhaastatteluun ellei sitten ole kyseessä kenties eläinlääkärin työ! Niin ja ne koirankarvat eivät edelleenkään aiheuta sitä allergiaa tai asmtakohtausta vaan pöly!

Missä oli adreaniilipiikkisi?!

Vierailija
22/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adreaniilipiikki on vain tilapäinen ensiapu, joka antaa lisäaikaa avun hakemiselle/saapumiselle. Se ei ole ihmelääke joka veisi oireet kokonaan pois ja hoitaisi tilanteen täysin, se vain lievittää oireita ja antaa aikaa saada muuta apua.

tiedoksi vaan että minulla on erittäin paha eläinpölyallergia ja astma. Kun saan astmakohtauksen on kyse minuuteista. Kerran on mieheni soittanut ambulanssin ja se tuli 5min ja silloin olin jo ihan siniharmaa ja puolitajuton. Että otapa selvää asioista ennen kuin puhut! Ja mitä tulee tapakasvatukseen niin joka ikinen tyhmempikin ihminen tajuaa että eläin ei kuulu työhaastatteluun ellei sitten ole kyseessä kenties eläinlääkärin työ! Niin ja ne koirankarvat eivät edelleenkään aiheuta sitä allergiaa tai asmtakohtausta vaan pöly!

Missä oli adreaniilipiikkisi?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on koira työpaikalla mukana.

Ehkäpä tuo oli testi miten koiraan reagoit ja eläimet on myös hyviä ihmistuntijoita että ehkä koira kertoi oman mielipiteensä myös.

Vierailija
24/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

adrenaliini

Vierailija
25/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitys ois hälvennyt ja koiraa ois voinut ihan hyvin rapsutella siinä samassa. Ymmärrän oikein hyvin tilanteen. Kyseessä on yksityisyrittäjä, jolla on elämiä. Sellaisen vaatteissa kantautuu just sitä pölyä ja karvaa, joten allergikkoja on turha palkata. Mun mielestä siis asia täysin ok ;)

Vierailija
26/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun päälle ei koirat kuitenkaan kuolaa eikä hypi. Oisin yrittänyt vaan laittaa sen koiran viereen istumaan ja sit maahan, taputellut sitä ja samalla jutellut sen työnantajan kanssa. Ei kai se nyt kuitenkaan mikään kuolaava villipeto ollut ;)

Vierailija
27/27 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan haastateltavan reaktiota ja tilanteen hoitamista - siitä selviää yllättävän moni asia ja kertoo ihmisestä paljon. Nerokas veto haastattelijalta.

Ja allergiselle tuo tuskin on oikea paikka, koira ilmeisesti on mukana töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme