Paras keino saada reidet hoikiksi?
Ihan normipainoinen kai olen, mutta haluaisin vähän hoikentaa reisiä ja pakaroita. Punttisali ei käy, mutta mikä olisi seuraavaksi paras?
Kommentit (19)
kaikenlainen voimaliikunta ja erityisesti reisiin kohdistuva vaan paksuntaa niitä.
Ajattelin just sitä pyöräilyä, mutta kai sitä on siirryttävä taas juoksuun, vaikka pyöräily olisi itselle miellyttävämpää.
mutta kävelen joka paikkaan ja nopeasti. Reidet ja sääret ovat sutjakat, vaikka en ole muuten hoikka.
Ihan normipainoinen kai olen, mutta haluaisin vähän hoikentaa reisiä ja pakaroita. Punttisali ei käy, mutta mikä olisi seuraavaksi paras?
siis kropastasi rumemman?
Mikä ihme siinä on kun pylly pitää saa pieneksi? Mahan mä ymmärrän, mutta reidet ja pylly on naisellista. Reenaa ennemmin voimalla niihin muotoa.
mutta kävelen joka paikkaan ja nopeasti. Reidet ja sääret ovat sutjakat, vaikka en ole muuten hoikka.
Oletko katsonut pikakävelyä Olympialaisissa? Kaikilla kävelijöillä oli hyvännäköiset jalat.
Ajattelin just sitä pyöräilyä, mutta kai sitä on siirryttävä taas juoksuun, vaikka pyöräily olisi itselle miellyttävämpää.
se juokseminen kasvattaa reisilihaksia myös. Paras keino taistelussa reisiläskiä vastaan on miettiä niitä syömisiään, mutta myös osittain hyväksyä, että ne reidet on paksut, ellei nyt halua ihan kitukuurille ja fitness-meininkiin lähteä.
Jos on suht tavallinen talliainen, joka liikkuu tavallisia määriä ja syö normaalisti, reisiläskiä vastaan on suht vaikea taistella.
2
rimppakinttu joka haluaisi lihasta reisiin, mutta entisestään on vaan juostessa kaventunut kun rasva on lähtenyt 169cm/52kg, reisi 51cm!
Mulla kai on nyt joku halu saada ne tikkureidet. Mutta toi kävely voisi olla parempi mulle kuin juoksu. Kuinkahan pitkiä lenkkejä pitäisi tehdä, jos siis puhutaan ihan hikilenkistä eikä sunnuntaikävelystä?
reisiläski on semmoinen, joka lähtee kehosta viimeisenä. Jos se yhtään lohduttaa, se on toisaalta sellaista läskiä, joka on terveyden kannalta edullista. Mikään tietty liikunta ei laihduta määrätystä kohtaa, valitettavasti. Toki se kannattaa muuten, ja kiinteyttää kehoa kyllä.
Mulla on rasvaa reisissä, peffassa ja lantiolla eikä se sieltä tunnu lähtevän. Vaikka paino on joskus pudonnut, perusvartalonmuoto säilyy, mikä ei välttämättä ole paha juttu.
Olen iän kertyessä oppinut hyväksymään itseni tällaisena. Mieheni tykkää, kun on vähän pehmustettakin (olen kokonaisuutena varsin hoikka).
Harrastan aikuisten telinevoimistelua ja kävelen & pyöräilen paljon. Lihaksikkaat reidet ovat itse asiassa mielestäni upean näköiset. Ne eivät ole ympärysmitaltaan pienet, mutta ovat kiinteät ja näyttävät siksi hoikemmilta, kun läski ei leviä vaan on jakautunut tasaisemmin.
vajaassa puolessa vuodessa läskit lähti.
Ehkä mun pitää vaihtaa siihen juoksuun takaisin. Se ei vaan koskaan ole ollut se mun juttu.
Mulla kai on nyt joku halu saada ne tikkureidet. Mutta toi kävely voisi olla parempi mulle kuin juoksu. Kuinkahan pitkiä lenkkejä pitäisi tehdä, jos siis puhutaan ihan hikilenkistä eikä sunnuntaikävelystä?
kävely ei ole mitään liikkumista vaan ajankulua. Kuntoa kasvatetaan rääkillä, ei huvittelulla.
aikuiselle kävely ei ole mitään liikkumista vaan ajankulua. Kuntoa kasvatetaan rääkillä, ei huvittelulla.
toiset meistä kävelevät nopeatahtisia pitkiä lenkkejä. En minä katso liikunnaksi sitä, että kävelen naapuriin kaffille, mutta 13 km vaunulenkki on jo jotain.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 10:57"]
Oletko katsonut pikakävelyä Olympialaisissa? Kaikilla kävelijöillä oli hyvännäköiset jalat.
Läski on söpöä jaloissa tikku jalat on rumat
Pyöräily, luistelu, pikajuoksu, voimailu kasvattaa reittä. Ehkä pitkien matkojen juoksu olisi sopivinta.
Jos lihasta haluaa kasvattaa niin joutuu treenan kovaa ja kovilla painoilla salilla.
Ei juoksut,fillaroinnit, kasvata todellakaan.
Pikajuoksijat treenaa myös salilla..
Sepä se kun on toisilla ammatti sellainen,että on jo siitä tullut sekä reiteväksi,pohjekkaaksi että olkavarrekkaaksi.
Ja haluaisi mieluummin näyttää sirolta kuin puntinkiskojalta.
Niin mitä siinä tehdään? Jätetäänkö proteiinit vähälle? Korvataan jollain mikä ei lihota,esimerkiksi kuitujutuilla vai millä saa sitä mökkylöiden kasvamista estettyä?
reisiläski on semmoinen, joka lähtee kehosta viimeisenä. Jos se yhtään lohduttaa, se on toisaalta sellaista läskiä, joka on terveyden kannalta edullista. Mikään tietty liikunta ei laihduta määrätystä kohtaa, valitettavasti. Toki se kannattaa muuten, ja kiinteyttää kehoa kyllä.
Mä oon pyöräillyt viimeaikoinen paljon, ja reisien ympärysmitta on vain kasvanut, ou jee.
- Thunderthigh