Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun kaverin kielenkäytöstä?

Vierailija
21.08.2012 |

keskustelimme eräästä asiasta ja hänellä on outo tarve ( näin sen aina koen)olla aina oikeassa.

Hän sanoi minulle viimeksi kun juttelimme (intimme) että "sinä olet vähän yksinkertainen, sinä olet vähän naivi ja sinulla ei ole edes yhtään ystävää"...

Toki ystäviä minulla on, mutta en hengaile jatkuvasti heidän kanssaan, koska olen naimisissa ja minulle ei ole aikaa siihen omien harrastustenkaan vuoksi.

Mutta hän on itse sinkku ja vietää lähes kaiken vapaa-ajan kavereidensa kanssa.

Hän on mielestään aina oikeassa ja käyttää välillä törkeätä kieltä. Hän aliarvio mielestäni ihmisiä.

Laitoin hänelle meilin jossa oli erään järjestön virallisilta sivuilta poimitut liitteet liittyen tähän asiaan josta meillä oli erimielisyyttä.

Hän ei vastannut viestiini, luulen että hän ei ymmärrä minua ollenkaan ja on nyt todella vihainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vietät aikaa ihmisen kanssa joka solvaa sinua? Ei mulla ole tuollaista mun kavereiden kanssa. Ota etäisyyttä ja ympäröi itsesi ihmisillä jotka arvostavat sinua.

Vierailija
2/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vietät aikaa ihmisen kanssa joka solvaa sinua? Ei mulla ole tuollaista mun kavereiden kanssa. Ota etäisyyttä ja ympäröi itsesi ihmisillä jotka arvostavat sinua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut, että anteeksi, kuulinko oikein, siis sanoitko juuri, että olen a)yksinkertainen B) minulla ei ole yhtään ystävää C) olen naivi jne. "Mitä tarjoitat noilla loukkaavilla asioilla?" Miksi mollaat minua? Perustele kantasi"

Tällaiset "totuudentorvien" suut pitää tukkia. Ja kertoa, että pitävät itseään toisia parempana ihmisenä. Mikä HÄN on arvostelemaan toisia.

Vierailija
4/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki vaikka hän olisi oikeassakin, tuollainen haukkuminen on junttia, vaikka olisitkin yksinkertainen.

Vierailija
5/9 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoinkin hänelle että sinun kielenkäyttösi on todella törkeätä.

Tämä kerta ei ollut edes eka kerta kun hän sanoi loukkaavasti päin naamaa.

Se minua erityisesti nyppii nyt kun hän ei vastannut ja kommentoinut minun meiliäni mitenkään, ja tiedän että hän on siitä salaa todella vihainen. Ihan sata varmasti hän sanoo siitä taas sen saman että "sinä ymmärsit minut ihan väärin". Näin hän aina puollustautuu kun huomaa olleensa väärässä, huoh..

ap

Vierailija
6/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet älykkäämpi kuin kaverisi, ja se ärsyttää häntä. Siinä missä sinä haluat selvittää faktat, kaverisi tahtoo voittaa sinut. Hän kokee epäreiluksi, että sinä saat aina olla oikeassa ja hän ei. Tuo alentava kielenkäyttökin johtuu juuri tästä alemmuuskompleksista mikä kaverillasi on.

Minulla oli tasan samanlainen suhde erääseen kaveriini, kunnes ymmärsin ettei kannata yrittääkään opettaa tätä kaveria. Annan hänen kuvitella ihan mitä haluaa. Kun hän esim. on lähdössä väärään suuntaan en tappele siitä kumpi on oikea suunta, minun vai hänen, vaan totean vain rauhassa että mene sinä sitä kautta, minä menen tätä kautta. Joko hän tulee mukaani, tai sitten menee väärään suuntaan.

Kokeile vielä tuota että annat kaverisi olla oikeassa, vaikkei olekaan. Jos tilanne ei nimittelyn suhteen parane, jätä se tyyppi. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Vierailija
7/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä karsin kovalla kädellä tuttavapiiristäni tollaset juntit. En ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Samaa suosittelen sulle.

Vierailija
8/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kestä, annat olla, jos kestät, opit nätisti nielemään, ei kaikkien kanssa tarvii olla samolla aalloilla, etenkään kun ikää tullee.

Vierailija
9/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kestä, annat olla, jos kestät, opit nätisti nielemään, ei kaikkien kanssa tarvii olla samolla aalloilla, etenkään kun ikää tullee.

Näin se vain, eli komppaa tuota edellistä viestiä.

Ja miksiköhän ko.totuudentorvi mahtaakaan olla sinkku?? Minulla on kaksi noin 45-vuotiasta sinkkuystävää ja nykyään yhä useammin huomaan heissä kovin erikoisia piirteitä. Mietin, ovatko he näiden luonteenpiirteiden vuoksi sinkkuja vai alkaako ihminen tuon ikäisenä muuttumaan "vanhaksipiiaksi", kun elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä. Sitä pitää sitten hakea elämäänsä vaikka riitelemällä naapureiden kanssa, jankkaamalla jääräpäisesti asiasta kuin asiasta, ym.ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän