Umpihetoro ihastunut lesboon työkaveriin osa 3.
no niin arvon kivittäjät... ajattelin huomenna kertoa asiasta miehelle. Eli päädyin tämän työkaverin kanssa sänkyyn. Nainen haluaisi jatkaa suhdetta, itse en todellakaan tiedä mitä haluan. Tiedän vain että huomenna hajoitan 4vuotiaan lapseni perheen ilmeisesti.
Mitä sanon miehelle? Ajattelin aloittaa sanoilla "toivon ette lyö mua tai huuda mulle"
Kommentit (26)
ei ole provo valitettavasti :) ja juu on jatkokertomus koska tilanne etenee
ap
Oletko aivan hullu!
Nyt teet näin: elät salasuhdetta sen lepakkosi kanssa niin paljon kuin pystyt. Sekstaatte, tutustutte toiseenne lisää jne. VASTA jos saat varmuuden, että homma kantaa, kerrot miehelle.
Siihen saakka katselet ja tarkkailet tuntemuksiasi. Yhtä hyvin ihastus saattaa lopahtaa. Sitten onkin parku päällä, kun tajuat menettäneesi miehesi ja perheesi.
Järki käteen akka. Vielä kerran: petät nyt salaa jonkun aikaa ja vasta kun on syytä, kerrot ukolle.
Oletko aivan hullu!
Nyt teet näin: elät salasuhdetta sen lepakkosi kanssa niin paljon kuin pystyt. Sekstaatte, tutustutte toiseenne lisää jne. VASTA jos saat varmuuden, että homma kantaa, kerrot miehelle.
Siihen saakka katselet ja tarkkailet tuntemuksiasi. Yhtä hyvin ihastus saattaa lopahtaa. Sitten onkin parku päällä, kun tajuat menettäneesi miehesi ja perheesi.
Järki käteen akka. Vielä kerran: petät nyt salaa jonkun aikaa ja vasta kun on syytä, kerrot ukolle.
ÄLÄ ala nyt sekoilla, kun et tiedä itsekään mitä tahdot. Odota nyt vähän, katso mitä tapahtuu. Ja sitten vasta harkitse miehelle kertomista.
Multa jäi kakkososa välistä. Ykkösketjun taisin lukea. Mistähän tuon kakkososan löytäisi? Vai voiko näitä eri osia lukea epäkronologisessa järjestyksessä? Haittaako se juonen ymmärtämistä?
että tässä tarvittais lääkettä kaksisuuntaisen mielialahäiriön mania-vaiheeseen.
seuraavassa hoitoneuvottelussa... olen psykpolin asiakas. Sairastin psykoosin 2010.
ap
osa1.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1671729/olen_mielest…
osa2.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1675665/umpihetero_i…
ei ole diagnosoitu...
lisää vastauksia
ap
tämä kertomattajättäminenkin tekee jo tarpeeksi kipeetä...
ap
mitä ajattelit sanoa. Sanomalla niin yrität vain vierittää vastuun teostasi miehesi harteille ja se vasta ärsyttääkin.
Sanot että nyht on näin ja että se on siinä.
Miehesi suuttuu ja se on oikeutettu reaktio, sitä et voi yrittää kieltää.
Umpihetero ei erehdy sänkyyn samaa sukupuolta olevan kanssa kuin korkeintaan nukkumaan, joten joko otsikko tai teksti valehtelee.
sitten
kiitos kommentista. tiedän että mies suuttuu ja tiedän että olen se pahis tässä ja sataa paskaa niskaan niin paljon kuin kukaan jaksaa kantaa.
ap
saattaisi jopa hyväksyä. vai haluatko tuolta naissuhteelta muutakin kuin seksiä?
joka menee sänkyyn vaikka hevosen kanssa, kunhan saa huomiota joltakin. Olet siis huomiohuora, ja se keneltä saat huomiota, on toisarvoista.
Sinänsä miehellesi voisi olla erittäin tervehdyttävää päästä sinusta eroon, samoin lapselle huomiohakuinen äiti on sairastuttava.
Lesbo on toivottavasti enemmän sitä rekkalesbo-osastoa, jotta voi sitten sun luonteesi tunnistettuaan heivata sut kivuttomasti yli laidan.
Et tosiaan tunnu käyvän täysillä, mutta bipo ei ole sun ongelma vaan sun itsekeskeinen huomiohakuinen roikkuminen kenessä hyvänsä, joka antaa sulle humiota. Oletko alkoholisti- vai avioeroperheen kersa vai molempia?
Koita tajuta, että toi sun touhu ei ole edes varsinaista kiintymystä.
Olet tekemässä isoa mokaa, mutta terve ihminen sen tajuaisi sanomattakin. Siinä mielessä olen varma, että sä et ole äiti- etkä puolisoainesta, ehket koskaan ole ollutkaan.
joka menee sänkyyn vaikka hevosen kanssa, kunhan saa huomiota joltakin. Olet siis huomiohuora, ja se keneltä saat huomiota, on toisarvoista.
Sinänsä miehellesi voisi olla erittäin tervehdyttävää päästä sinusta eroon, samoin lapselle huomiohakuinen äiti on sairastuttava.
Lesbo on toivottavasti enemmän sitä rekkalesbo-osastoa, jotta voi sitten sun luonteesi tunnistettuaan heivata sut kivuttomasti yli laidan.
Et tosiaan tunnu käyvän täysillä, mutta bipo ei ole sun ongelma vaan sun itsekeskeinen huomiohakuinen roikkuminen kenessä hyvänsä, joka antaa sulle humiota. Oletko alkoholisti- vai avioeroperheen kersa vai molempia?
Koita tajuta, että toi sun touhu ei ole edes varsinaista kiintymystä.
Olet tekemässä isoa mokaa, mutta terve ihminen sen tajuaisi sanomattakin. Siinä mielessä olen varma, että sä et ole äiti- etkä puolisoainesta, ehket koskaan ole ollutkaan.
vihanhallinta, ehkä?
terv. ei ap
Toivotaan että mun mies pääsee musta eroon, mutta lapseen haluaisin pitää suhteen yllä.
Ap joka ei saa enää henkeä
Kaikki jäihin hetkeksi. Ei toi oikeasti ole normaalia että kerran on oltu sängyssä ja nyt jo olet kertomassa miehelle, vaikkei edes mitään oikeaa suhdetta ole siihen lesboon. Jos tämä lesbojuttu on sijaistoiminto jollekin toiselle ongelmalle, niin hoida se ensin pois.
Tärkeintä tässä sopassa on sun lapsesi ja se, että välit häneen ovat tasapainoiset.
Unohda vähäksi aikaa muut suhteet.
vaikket usko niin suoraan mun elämästä. Olisit varmaan ihmeissäsi jos olisin sun ystävä...
eilen yritin saada omia ystäviä kiinni mutta kaikilla jotain menoa joten yritän saada edes täältä apua... tuntuu tosi yksinäiseltä
ap
Se on se joku muu tuossa, mikä ei vaan mene läpi.
Jatkoprovo.