Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustin juuri jenkkeihin bisnes luokassa. Mitä ajatuksia se herättää sinussa?

Vierailija
20.08.2012 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa seuraavalla kerralla.

Vierailija
2/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*terveiset työmatkalta, going to Atlanta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et osaa kirjoittaa "bisnes luokkaa" oikein.

Ja sen. että onneksi vaihdoin työpaikkaa eikä enää tarvitse reissata.

Vierailija
4/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla.

Vierailija
5/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia herättää?

Ei sitten yhtikäs mitään. Eikös kaikki normi-ihmiset lennä busineksessa pidemmät matkat? Itse ainakin teen aina niin. Kivempi nukkua kun on enemmän tilaa ja erityisesti isommat jalkatilat.

Vierailija
6/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin juuri jenkkeihin bisnes luokassa. Mitä ajatuksia se herättää sinussa?

siellä oli ruokana tällä kertaa?

Menikö kauan JFK:n maahantulomuodollisuuksissa?

Vierailija
7/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jarkyttavaa etta joku sanoo USAa jenkkilaksi

-millainen on ihminen joka mainostaa lentamistaan av plastalla?

Vierailija
8/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ainutkertainen tilaisuus sinulle? Joillekkin muille kenties ihan normi-hommaa...

Vierailija
9/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työmatka, eikä bisnesluokka ollut lentoyhtiön "complimentti" (esim. olet matkustanut saman reitin lyhyen ajan sisään monta kertaa, josta yhtiö halusi palkita sinut), vaan suoraan työpaikan tarjoama, niin hyvä työpaikka sinulla.

Itse en tod. raaskisi nostaa itseäni bisnekseen yhtä lentomatkaa varten, jos joutuisin itse sen maksamaan.

Vierailija
10/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jenkkilasta, etelavaltiolaiset ottavat sen loukkauksena ja jaa sun bisnekset tekematta.

Vierailija
11/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei vapaaehtoisesti matkusta jenkkilään!!!

Muistakaakin tuo, saatana!

Itse harkitsen loma-asunnon ostoa Floridasta -nyt olisi ostajan markkinat...

Ja mikä parasta, tuon aivopierun päästäjä ei takuulla sinne tulisi kunnon ihmisten päivää pilaamaan!

Vierailija
12/34 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Washingtonin lento peruttu eikä enää tälle päivälle löytynyt uutta reititystä. Uusi yritys keskiviikkoaamuna, eikä nukuta sitten yhtään vaikka tiedän että nyt pitäs ottaa jo unta palloon. Joskus nämä työmatkat eivät vaan ole kivoja. Päivän muuttuminen tarkottaa sitä, että perillä huhkitaan sitten 5 päivän työt 4 päivässä - tai siis mä huhkin. Meidän Pohjois-Amerikan-tiimi on oman hommansa jo hoitanut.

Vierailija
13/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tehtävää hoitaa työpaikalla että työnantaja maksaa businekseen?

voi matkustaa, jos ylitetään aikavyöhykkeitä ja se on työn hoitamisen kannalta käytännöllisintä. Ylin johto matkustaa aina. Itseeni sovelletaan tällä hetkellä käytännöllisyys-perustetta, muuten ei olisi asiaa "herrojen" kerrokseen. Mun pitää olla työkunnossa välittömästi ja lisäksi työskennellä matkalla. Aikataulu on tiukka ja tiukemmaksi meni, kiitos helvetin British Airwaysin.

nro 21

Vierailija
14/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi matkustaa, jos ylitetään aikavyöhykkeitä ja se on työn hoitamisen kannalta käytännöllisintä. Ylin johto matkustaa aina. Itseeni sovelletaan tällä hetkellä käytännöllisyys-perustetta, muuten ei olisi asiaa "herrojen" kerrokseen. Mun pitää olla työkunnossa välittömästi ja lisäksi työskennellä matkalla. Aikataulu on tiukka ja tiukemmaksi meni, kiitos helvetin British Airwaysin.

nro 21

Vierailija
15/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheineen, tyhjäpäisyyksineen

Vierailija
16/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 21

Itse olen asiantuntijatehtävässä ilman ainuttakaan alaista, vaikka tittelini päättyykin harhaanjohtavasti sanaan päällikkö. Oma peruspalkkani on reilut 6000 euroa kuukaudessa ja päälle tulevat sitten sekä henkilökohtaiset bonukset.

Vierailija
17/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että saatko pitää/käyttää työmatkoiltasi saadut lentopisteet itselläsi?

Vissiin ihan hyvä diili, jos paljon joutuu matkustamaan?

Vierailija
18/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes paljon kalliimpi kun turisti. Ykkösluokkaa vasta kannattaa hehkuttaa.

Vierailija
19/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että saatko pitää/käyttää työmatkoiltasi saadut lentopisteet itselläsi?

Ohjeistus muuttui muutama vuosi sitten. Mä en silloin matkustanut lähellekään niin paljon kuin nyt, mutta ehdin silti tienata perheelle pari tosi halpaa lomaa.

Vierailija
20/34 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksenne että ne tekee pistokokeita firmoihin. Ei kannata ihan hirveästi tuhlailla firman pisteitä omiin reissuihin, tulee kalliiksi jos jäät kiinni.