Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset hiukset ja väri, saa pääsi kääntymään

Vierailija
20.08.2012 |

Vaikka, et sellaista itse omistaisikkaan :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on aurinkoraidatkin kesän jälkeen. Värjätyt ovat liian tehdyn näköisiä (raidat) tai tasasävyisiä (yhdellä tai kahdella värillä ja esim kerroksittain, tumma alta, vaalea päältä on kauhistus).

Vierailija
2/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös musta ja kiiltävä polkka kääntää pääni. Itsellä on lyhyehköt ja ohuet vaaleat hiukset, joita ei voi kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoihin ja muihin väreihin. Ei mikään yksi väri vaan, vaaan joillekin sopii täydellisesti platinablondi, joillekin pehmeä vaaleanruskea ja jollekin tumma.

Vierailija
4/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastanjanruskeita hiuksia kuten Kate Middletonilla ja Jennifer Gardnerilla! Jos näen sellaiset niin jään varmasti katselemaan perään kaihoten, oon aina halunnut sellaiset hiukset!

Vierailija
5/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en vaihtaisi omia värejäni mihinkään, ja jos joskus harvoin samanvärisen näen katson pitkään perään. Mulla on mustat hiukset (luonnostaan) ja kirkkaan kellertävänvihreät silmät, ja hyvin kalpean kellertävä iho.

Vierailija
6/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei mitään tiettyä, vaan esim.tänään näin todella upean platinablondin ja siinä oikein lyhyen leikkauksen. Piti oikein tuijottaa. Yleensä en ihastele kovin usein vastaavaa tyyliä. Itse näyttäisin uh kamalalta sellaises

Vierailija
7/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastanjanruskeita hiuksia kuten Kate Middletonilla ja Jennifer Gardnerilla! Jos näen sellaiset niin jään varmasti katselemaan perään kaihoten, oon aina halunnut sellaiset hiukset!

silleen satiinimaisesti. Ai että!

Vierailija
8/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset vähän "likaisen" vaaleat, ja taipuisat... ahhh!

Vierailija
9/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kantajalla on vähän eksoottisen näköiset sirot kasvot. Ranskalaistyyliset huolettoman, vallattomat puolipitkät luonnonkiharat on kauniit!

Vierailija
10/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito kananperseklassikko monivärjäyksineen saa taatusti minun pääni kääntymään ja hiljaisen kunnioituksen aikaiseksi.

Vierailija
11/16 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei punaiseksi värjätty vaan esim. pähkinänruskea tai vaalea.

Tai afrokihara, joka on koottu päälaelle isoksi nutturaksi huivilla.

Ylipäätään "iso" tukka, joka on kammattu isosti.

Vierailija
12/16 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain niin on, että blondit kiinnittää huomion. Varsinkin, jos on luonnollisen näköinen blondi ja se sävy sopii kantajalleen. Keltainen blondi ei ole kiva.

Vierailija
13/16 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroksittain leikattu.

Vierailija
14/16 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito kananperseklassikko monivärjäyksineen saa taatusti minun pääni kääntymään ja hiljaisen kunnioituksen aikaiseksi.

Vois vaikka yhtyä tähän.

Vierailija
15/16 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroksittain leikatut "eläväisen" näköiset.

Vierailija
16/16 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset mitkä ovat hyväkuntoiset ja pitkät, eivätkä liian ohuet. Väri vaalea ja eläväinen, eli toisin sanoen "aurinkoraitoja" päällä ja latvoissa ja tyvessä ja alla hiemn tummempaa vaaleaa.

Noita hiuksia näkee joskus aikuisillakin, mutta enemmän (teini)tytöillä joilla hiukset vielä pitkät ja värjäämättömät.

Ja kyllä: sen huomaa onko oma väri vai värjätyt.