Millaiset hiukset ja väri, saa pääsi kääntymään
Kommentit (16)
Myös musta ja kiiltävä polkka kääntää pääni. Itsellä on lyhyehköt ja ohuet vaaleat hiukset, joita ei voi kehua.
kasvoihin ja muihin väreihin. Ei mikään yksi väri vaan, vaaan joillekin sopii täydellisesti platinablondi, joillekin pehmeä vaaleanruskea ja jollekin tumma.
kastanjanruskeita hiuksia kuten Kate Middletonilla ja Jennifer Gardnerilla! Jos näen sellaiset niin jään varmasti katselemaan perään kaihoten, oon aina halunnut sellaiset hiukset!
että en vaihtaisi omia värejäni mihinkään, ja jos joskus harvoin samanvärisen näen katson pitkään perään. Mulla on mustat hiukset (luonnostaan) ja kirkkaan kellertävänvihreät silmät, ja hyvin kalpean kellertävä iho.
Itselläkään ei mitään tiettyä, vaan esim.tänään näin todella upean platinablondin ja siinä oikein lyhyen leikkauksen. Piti oikein tuijottaa. Yleensä en ihastele kovin usein vastaavaa tyyliä. Itse näyttäisin uh kamalalta sellaises
kastanjanruskeita hiuksia kuten Kate Middletonilla ja Jennifer Gardnerilla! Jos näen sellaiset niin jään varmasti katselemaan perään kaihoten, oon aina halunnut sellaiset hiukset!
silleen satiinimaisesti. Ai että!
sellaiset vähän "likaisen" vaaleat, ja taipuisat... ahhh!
niiden kantajalla on vähän eksoottisen näköiset sirot kasvot. Ranskalaistyyliset huolettoman, vallattomat puolipitkät luonnonkiharat on kauniit!
aito kananperseklassikko monivärjäyksineen saa taatusti minun pääni kääntymään ja hiljaisen kunnioituksen aikaiseksi.
Ei punaiseksi värjätty vaan esim. pähkinänruskea tai vaalea.
Tai afrokihara, joka on koottu päälaelle isoksi nutturaksi huivilla.
Ylipäätään "iso" tukka, joka on kammattu isosti.
Kyllä se vain niin on, että blondit kiinnittää huomion. Varsinkin, jos on luonnollisen näköinen blondi ja se sävy sopii kantajalleen. Keltainen blondi ei ole kiva.
aito kananperseklassikko monivärjäyksineen saa taatusti minun pääni kääntymään ja hiljaisen kunnioituksen aikaiseksi.
Vois vaikka yhtyä tähän.
kerroksittain leikatut "eläväisen" näköiset.
Sellaiset mitkä ovat hyväkuntoiset ja pitkät, eivätkä liian ohuet. Väri vaalea ja eläväinen, eli toisin sanoen "aurinkoraitoja" päällä ja latvoissa ja tyvessä ja alla hiemn tummempaa vaaleaa.
Noita hiuksia näkee joskus aikuisillakin, mutta enemmän (teini)tytöillä joilla hiukset vielä pitkät ja värjäämättömät.
Ja kyllä: sen huomaa onko oma väri vai värjätyt.
Monesti on aurinkoraidatkin kesän jälkeen. Värjätyt ovat liian tehdyn näköisiä (raidat) tai tasasävyisiä (yhdellä tai kahdella värillä ja esim kerroksittain, tumma alta, vaalea päältä on kauhistus).