Onko koilulaisellanne perinteinen sadetakki vai vain vedenpitävä ulkotakki?
Kommentit (12)
Jos takki on vedenpitävä niin se on vedenpitävä. Kyllä gore-texit on ihan yhtä vedenpitäviä kuin vanhantyyliset kumivaatteetkin.
Jos takki on vedenpitävä niin se on vedenpitävä. Kyllä gore-texit on ihan yhtä vedenpitäviä kuin vanhantyyliset kumivaatteetkin.
Vain = ainoastaan, siis vain yksi, ei kahta eri takkia
Sekä gore tex kengät. Sadevaatteita tai kumppareita emme käytä.
Viihtyvät ulkona myös kovalla sateella.
Minun vettähylkivä tuulipukuni kastui kaatosateessa hetkessä aivan läpimäräksi joten en sellaista laittaisi lapsellekaan.
Minun vettähylkivä tuulipukuni kastui kaatosateessa hetkessä aivan läpimäräksi joten en sellaista laittaisi lapsellekaan.
Vettähylkivä ei olekaan sama kuin vettäpitävä. Myös ihan täysin vettäpitäviä ulkoluvaatteita valmistetaan. Ne on vaan pirun kalliita, joten halvemmalla saat kuravaatteet lapsellesi. Kunnon ulkoiluvaatteet ovat kyllä mukavampia.
Vettähylkivä ei olekaan sama kuin vettäpitävä. Myös ihan täysin vettäpitäviä ulkoluvaatteita valmistetaan. Ne on vaan pirun kalliita, joten halvemmalla saat kuravaatteet lapsellesi. Kunnon ulkoiluvaatteet ovat kyllä mukavampia.
Se oli kyllä erittäin ankara sade, vettä tuli kuin saavista. Onko sinulla ja lapsillasi muka takki ja housut joista ei sellainen sade mene läpi? Paljonko ne sitten maksoi ja mitä merkkiä?
Sadevaatteita ja kumppareita on käyttänyt ekaluokasta lähtien vain kotona. Koulu täynnä pissiksiä, jotka kulkevat kaatosateessa tai vaikka räntäsateessa lantiofarkuissa ja tennareissa ja haukkuvat kaikki jotka ovat koulussa kuivin sukin. Yksikin kolmen lapsen äiti ei ollut edes hankkinut ekaluokkalaiselleen kumppareita.
Sadetakki ja kurahousut (vyötärömalli) hevostouhuihin.
Koulumatkoille vedenpitävä ulkotakki.
Sadetakkia pitävät myös joskus koulussakin.
Vettähylkivä ei olekaan sama kuin vettäpitävä. Myös ihan täysin vettäpitäviä ulkoluvaatteita valmistetaan. Ne on vaan pirun kalliita, joten halvemmalla saat kuravaatteet lapsellesi. Kunnon ulkoiluvaatteet ovat kyllä mukavampia.Se oli kyllä erittäin ankara sade, vettä tuli kuin saavista. Onko sinulla ja lapsillasi muka takki ja housut joista ei sellainen sade mene läpi? Paljonko ne sitten maksoi ja mitä merkkiä?
Mun lapsilla on ollut Polarn och Pyretin ulkoiluvaatteet, jotka maksoi jotain 150€ housut ja takki yhteensä ja pitävät kyllä melko rankkaa sadetta. Kaatosateesta en osaa sanoa, kun sellaisessa niitä ei kai ole meillä testattu. Mutta kyllä ne tuntuu yhtä hyvin sadetta pitävän kuin varsinaiset sadevaatteetkin.
ei mun koululaiset oleile varsinaisesti sateessa, koulumatkalla pitävät sateenvarjoa tarvittaessa.