miten saan naiselle orgasmin joka ei saa orgasmia ev
Kommentit (28)
voinko ehdottaa lelua vaikka suhde tuore?
Toki jos on kauhean ujo tai estynyt nainen niin voi tulla kieltävä vastaus. Mutta yrittänyttä ei laiteta =)
niin ehkä hän vielä jännittää. yritä saada hänen olonsa mahdollisimman rennoksi ja näytä että hyväksyt hänet juuri sellaisena kuin hän on. kehu hänen ulkonäköään ja pitkitä esileikkiä..
että mikään ei saisi sinua onnellisemmaksi kuin naisen orgasmi, jos siis todella olet sitä mieltä. Painotat, ettei mitään paineita, stressiä tms. mutta haluaisit todella tehdä kaikkesi että hän saisi orgasmin ja kysyt miten se olisi mahdollista.
Tiedän mistä puhun. Meillä oikeasti opeteltiin pitkään, että minä aloin saamaan orgasmin. Sitä ennen en ollut saanut koskaan yhdynnässä, muuten kyllä. Nykyään saan ihan aina, ja helposti. Koska opettelimme tavat.
Tämä neuvo ei varmaan sovi ihan tuoreeseen suhteeseen, vaan sitten kun rentoutta ja luottamusta on vähän pitemmältä ajalta. Ihan turhaan kyselet jotain yleispäteviä kikkoja, kaikki naiset on erilaisia, joten niitä ei taida ollakaan. Paitsi rentous, luottamus, kiireettömyys, naisen huomioiminen jne. Tekniset jutut on toisarvoisia, vaikka itselläni yksi sellainen toimikin ja toimii edelleen. Eli asentona lähetyssaarnaaja, mutta niin että mulla jalat yhdessä ja mies rakastelee tosi lähellä mua.
Lelut voi enemmän olla haitaksi suhteen alussa, ellei ehdotus niitten käytöstä lähde naisesta. Äkkiseltään naisena tuossa tilanteessa tulisi mieleen, että minussa on jotain vialla ja leluilla yritetään tuottaa orgasmi vaikka väkisin.
Mikä kiire? Joiltakin naisilta vie vuosia opetella saamaan orgasmeja ja osalla se onnistuu vasta 40-ikävuoden jälkeen.
Jos nainen saa itselleen tehtyä orgasmin, ei mitään hätää. Ajastaan hän uskaltaa näyttää sen sinulle ja sitten teet samaa hänelle.
mutta minä en ainakaan voisi olla naisen kanssa, joka ei saa orgasmia edes itsetyydytyksellä. On varmaan erittäin harvinaista, että on sellainen hermostovika, ettei saa orgasmia. Minulle seksin suurin anti on naisen nautinto ja ellei se saa täyttymystään ikinä, koko hommasta menee pohja. Aivan kuin hirveässä nälässä saisi maistaa vain lusikallisen. Tottakai jos suhde on tuore sanotaanko 1 kk, niin kaikki on opettelua, mutta jos seksiä aktiivisesti harrastetaan väh. joka toinen päivä(kerta/viikko uudessa suhteessa ei normaalia) niin kyllä ne toisen tarpeet ja nappulat alkaa tulla tutuksi muutamassa viikossa. Ellei heppu nyt sitten ihan hessuhopo ole tai nainen todella estoinen ja epävarma jännittäjä.
Mikä kiire? Joiltakin naisilta vie vuosia opetella saamaan orgasmeja ja osalla se onnistuu vasta 40-ikävuoden jälkeen.
No ei vaiskaan. Jos nainen osaa tehdä orgasmin itse onnistuu se varmasti sinunkin kanssasi. Tosin jos on jo valmiiksi kovin estynyt niin voi olla vaikeaa.
Tiedän mahdollisesti sen miltä sinusta tuntuu. Vaimoni sai 75-77 lapset. Hän oli kovin nuori, kun aloimme seurustelemaan hän oli 24 vuotias.
Yksissä juhlissa otimme alkoholia ja aloimme puhumaan niitä näitä.
Menimme juhlista hänen asunnolleen, puhuimme koko yön ja hänellä oli seuraavana päivänä työvuro.
Seuraavana päivänä olin menossa katsomaan häntä, mutta hänen vanhempansa oliva siellä hänen kotonaan.
enkä ujouttani uskaltanut mennä käymään.
Kun seuraavan kerran nähtiin hän oli iloinen ja itki sitä asiaa etteikö nähtäisi enään.
Sitten seuraavalla kerralla aloimme tosiaan seurustella.
Puhuimme asioista lapsista kaikkea muutakin mukavaa.
Näissä seurusteluissa ei ollut ongelmia edes lapsista, en vongannut pilluakaan kahteen kuukauteen.
Olisin varmaankin saanut mutta sen verran herkkä tämä asia oli.
Vaimoni kertoi että hän ei ole saanut koskaan orgasmia vaikka lapset oli saanutkin.
Edettiin hitaasti, sinä iltana ja kun hetki tuli sai naida ihan tosissaan, sitten alkoi kuulumaan voihketta, tiesin että kohta hän laukeaa ja niinhän siinä kävi.
Totta tosiaan se oli hänen ensimmäinen orgasminsa.
Sitten hän kertoi minulle että hän oli ajatellut että hänessä olisi hänen vikansa kun orgasmia ei ole tullut. nyt
Lapsia kasvattettiin yhdessä Jne jne.
Tästähän voisi kirjoittaa vaikka kirjan, mutta opetus on tämä.
Ei kaikki naiset ole ongelmattomia, pitää kunnioittaa heitä jotka ovat ujoja tai muuten estyneitä.
Sen mitä olen miehenä oppinut, ei kaikki naiset ole samanlaisia, kuin meissä miehissäkin.
Tohvelin alla en ole ollut enkä tule olemaankaan.
Elämä on mennyt kaikin puolin hyvin ja seksi on ihan isolla SEKSIÄ.
Tiedän mahdollisesti sen miltä sinusta tuntuu. Vaimoni sai 75-77 lapset. Hän oli kovin nuori, kun aloimme seurustelemaan hän oli 24 vuotias.
Yksissä juhlissa otimme alkoholia ja aloimme puhumaan niitä näitä.Menimme juhlista hänen asunnolleen, puhuimme koko yön ja hänellä oli seuraavana päivänä työvuro.
Seuraavana päivänä olin menossa katsomaan häntä, mutta hänen vanhempansa oliva siellä hänen kotonaan.
enkä ujouttani uskaltanut mennä käymään.
Kun seuraavan kerran nähtiin hän oli iloinen ja itki sitä asiaa etteikö nähtäisi enään.Sitten seuraavalla kerralla aloimme tosiaan seurustella.
Puhuimme asioista lapsista kaikkea muutakin mukavaa.
Näissä seurusteluissa ei ollut ongelmia edes lapsista, en vongannut pilluakaan kahteen kuukauteen.
Olisin varmaankin saanut mutta sen verran herkkä tämä asia oli.
Vaimoni kertoi että hän ei ole saanut koskaan orgasmia vaikka lapset oli saanutkin.
Edettiin hitaasti, sinä iltana ja kun hetki tuli sai naida ihan tosissaan, sitten alkoi kuulumaan voihketta, tiesin että kohta hän laukeaa ja niinhän siinä kävi.
Totta tosiaan se oli hänen ensimmäinen orgasminsa.
Sitten hän kertoi minulle että hän oli ajatellut että hänessä olisi hänen vikansa kun orgasmia ei ole tullut. nytLapsia kasvattettiin yhdessä Jne jne.
Tästähän voisi kirjoittaa vaikka kirjan, mutta opetus on tämä.
Ei kaikki naiset ole ongelmattomia, pitää kunnioittaa heitä jotka ovat ujoja tai muuten estyneitä.
Sen mitä olen miehenä oppinut, ei kaikki naiset ole samanlaisia, kuin meissä miehissäkin.
Tohvelin alla en ole ollut enkä tule olemaankaan.
Elämä on mennyt kaikin puolin hyvin ja seksi on ihan isolla SEKSIÄ.
Ymmärsin tyhmyyksissäni asian toisesta näkökulmasta.
Sorry. luulin että nainen ei saa orgasmia.
Mutta sellaisen orgasmin, joka ei saa orgasmeja, antaminen on varmaan aika vaikeaa.
mutta minä en ainakaan voisi olla naisen kanssa, joka ei saa orgasmia edes itsetyydytyksellä. On varmaan erittäin harvinaista, että on sellainen hermostovika, ettei saa orgasmia. Minulle seksin suurin anti on naisen nautinto ja ellei se saa täyttymystään ikinä, koko hommasta menee pohja. Aivan kuin hirveässä nälässä saisi maistaa vain lusikallisen. Tottakai jos suhde on tuore sanotaanko 1 kk, niin kaikki on opettelua, mutta jos seksiä aktiivisesti harrastetaan väh. joka toinen päivä(kerta/viikko uudessa suhteessa ei normaalia) niin kyllä ne toisen tarpeet ja nappulat alkaa tulla tutuksi muutamassa viikossa. Ellei heppu nyt sitten ihan hessuhopo ole tai nainen todella estoinen ja epävarma jännittäjä.
saada orgasmeja. Moni ei vielä aloita edes kokeilla seksiä niin pian.
Jos nainen menettää vaikkapa lääkityksen vuoksi kyvyn saada orgasmeja, niin ilmeisesti kuuluu sitten kaatopikalle tuon logiikan mukaan.
kun on ekan kerran seksiä. Olisihan se hyvä kertoa miehelle, että ei voi enää saada orgasmeja, koska lääkitys on tuhonnut tuntohermot.
saada orgasmeja. Moni ei vielä aloita edes kokeilla seksiä niin pian.
Jos nainen menettää vaikkapa lääkityksen vuoksi kyvyn saada orgasmeja, niin ilmeisesti kuuluu sitten kaatopikalle tuon logiikan mukaan.
... Muutamassa viikossa jooh...
Aloittajalle vastaus: Et mitenkään. Ellei pysty saamaan orgasmia, niin ei pysty.
Ja sekin on varmaan totta, että aloittaja tuoreessa suhteessa tuskin voi opetella täältä palstalta ainakaan mitään sellaista jippoa, joka auttaisi jos hänen kumppaninsa ei kerta kaikkiaan saa orgasmeja, ollenkaan. Mutta ei se kyllä niin ole, että jos ei pysty saamaan orgasmia (miehen kanssa?), niin ei pysty ja sillä selvä loppuelämäksi.
Ja jos taas aloittaja yleensäkin tarkoitti, että hän on muutaman kerran paneskellut jotain tytsyä, eikä tytsy aloittajan käsityksen mukaan ole tullut näillä kerroilla, niin että tytsy silloin "ei saisi orgasmeja". Ja vaikka tytsy nyt ei tulisikaan ap:n yrityksistä huolimatta, tilanne voi kyllä muuttua tulevaisuudessa, mutta onko siihen jotakin jippoa, tuskinpa.
nainen itse siis sanoi ettei saa orgasmia ja olin yllättynyt... Ei olla asiasta sen tarkemmin vielä puhuttu. Tuntuu että tuo rentoutuminen on avain asemassa tässä...
Tuntuu vaan oudolta että nainen nauttii kauheasti, muttei saa orgasmia... en vain ymmärrä sitä. No ehkä tulevaisuudessa ymmärrän.
ap
on rohjennut kertoa asian sinulle noin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Moni ei kerro vuosienkaan jälkeen tai vuosikymmenten. Tosin voivat siltikin olla tyytyväisiä seksiin.
Niin, saako hän itsetyydytyksellä orgasmin? Jos ei, niin kannattaa opetella. Jos saa, niin areena on teidän eli sitten vaan yhdessä toteuttamaan.
nainen itse siis sanoi ettei saa orgasmia ja olin yllättynyt... Ei olla asiasta sen tarkemmin vielä puhuttu. Tuntuu että tuo rentoutuminen on avain asemassa tässä...
Tuntuu vaan oudolta että nainen nauttii kauheasti, muttei saa orgasmia... en vain ymmärrä sitä. No ehkä tulevaisuudessa ymmärrän.
ap
No ei ny suorastaan kaatopaikalle, mutta kierrätykseen menee.
Orgasmin saaminen ei niinkään ole kiinni miehen taidoista, vaan naisen korvien välistä.
Itse sain ensimmäiset orgasmini kun olin jo raskaana tulevalle miehelleni. Vasta silloin olin tarpeeksi sinut itseni ja kehoni kanssa, että pystyin vaan antaa mennä, let go. Omat orkkuni saan 95% asennossa, jossa makaan miehen päällä, siis cowgirl mutta yläkropat yhdessä. En ole koskaan sormetukseen/nuolemiseen/leluihin joita mies käyttää lauennut, ei vaan onnistu se "let go" fiilis, vaikka kivaa on muuten kyllä.
Miten nainen saa itselleen orgasmin? Samaa kaavaa on helppo mukauttaa kaksinkeskiseen seksiin.
Öljyä nainen päästä varpaisiin ja aloita hyväilevä hieronta. Hiero varsinkin rintoja, persettä ja tussua. Kun tarpeeksi jynssäät rasvan kera, niin lopulta lämpenee. Sitten, kun nainen voihkii ja katse on kestea, voit survaista nysän sisälle ja alkaa naimaan oikeirn urakalla. Johan on ihme, jos ei orgasmia tule.
Minä saan orgasmin vain suuseksissä ja lelulla.
Kysy naiselta, mikä tuntuu hyvältä. Kokeilkaa erilaisia asentoja, suuseksiä ja miksei myös leluja.