Huuto.net trokarit ellei yksi ja sama myyjä
Tänään Stockmannin outletistä ostettu alle 50¿ hintaan Reimatec haalareita nimimerkit hhongist ANMALIN ja MARIHE . Toivottavasti kaikki jättää trokareiden myymät tuotteet huutamatta. Sama nainen kahmi myös Burberryn tuotteita ja nekin on nyt myynnissä.
Kommentit (9)
Antaisivat edelleenkin muiden tehdä LÖYTÖJÄ omiin tarpeisiin, eikä viedä kaikkea hyvää myytäväksi.
Yleensä on heti samana päivänä kun outletissa tai kirpparilla on jotain hyvää! Ja myy myös osta&myy palstalla niitä sähköpostin alulla lena76. Vaikkakin tod. näk. on nyt vaihtanut nikin, kun on ollut hiljaista! No, selville se tulee pian sekin.
Ostan mielelläni huutiksesta hyviä vaatteita, koska täältä ei edes kaupoista saa Reimatecceja tai Burberryjä tms.
Mitä siitä jos hinta on kalliimpi kuin outletissä...
Ainakin joku tukeva nainen kantoi niska vääränä Reimatec haalareita ulos outletista tänään ja selitteli mennessään että " nämä tulee lahjaksi" ! Just joo ostin kymmenen Reimatec haalaria LAHJAKSI ja vielä selittelisin sitä... Aika säälittävä oli se nainen ja säälistä voisin yhden haalarin ostaakkin jos olisi sopivan kokoista myynnissä =D
Ja vaikka minulla on mahdollisuus ryysiä Stockmann Outlettiin niin joku saaterin trokari vie edestä tuotteen minkä olisin tarvinnut/halunnut lapselleni! Laittaa sen sitten illalla myyntiin huuto.nettiin ja tuplaa hinnan millä sen itse osti. Onko se oikein? Jos haluat samat shoppailumahdollisuudet niin hommaa ystävä kaupungista ja pyydä häntä ostamaan ja lähettämään?
ja sinisilmäisyyttään ostavat. siksi nämä on hyvä tuoda esiin. ettei turhaan elätä tuollaisia loisia! Outlet olisi kiva paikka hakea jotain omaan tarpeeseen, mut kaikki nää nyhtäjät vie sieltä tavarat, joilla on vähänkin jälleenmyyntiarvoa. SE tottavie pännii mua!
kaikki trokalirit tapetille! Nimimerkkejä kehiin!
aivan varmasti huudan!! tulis kuule paljon kalliimmaksi lähteä täältä 500km päähän " autlettiin" .... varastetun kaman myyjät on eri asia...
tosi halvalla outletissa. Joku hölmö ja tietämätön aina heidän bisneksiään erehtyy rahoittamaan, mutta yritetään nyt pitää tämä taas ylhäällä! Kiitos