Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikun toi paska vaan kuolisi!!

Vierailija
20.08.2012 |

Oon lähiaikoina huomannut ajattelevani useammin ja useammin sitä kuinka ihanaa olisi jos toi saatana haiseva läskikasa äijä vaan kuolis pois. Avioeroa en voi ottaa eikä se näytä siltä, että sillä mitään uutta naistakaan olis. Kaikista helpointa olis vaan jos se sais sydärin ja kuolisi pois.

Oonko huono ihminen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäisin puille paljaille. Kun ei ole lastakaan, niin en saisi edes elareita. En mä tajunnut oikein mitä mä menin silloin allekirjoittamaan ennen häitä. Kun en töissäkään ole moneen vuoteen ollut vaan kotona, niin mistä mä tähän tilanteeseen kämpän tai elämiseen rahat repisin?

-AP

Vierailija
2/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat omaisuutta vain jos ukkos kuolee, avioerossa et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsiakaan?? Nyt äkkiä hommaamaan sitä koulutusta ja työtä. Sähän oot ihan löysässä hirressä koko elämäs, jos meinaat toisesta olla noin riippuvainen. Meillä on vaan yks elämä täällä, muista se.

Vierailija
4/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko eläkkeellä? Selvitä nuo rahakysymykset sosiaalitoimessa, koska joskus sikamaiset ukot valehtelevat siitä, mitä oikeuksia eron tullessa on.

Vierailija
5/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykismamma on palannut taas tänne.

Vierailija
6/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt oon ihan kusessa. Joo en tosiaan ole ollut töissä moneen vuoteen. Miehellä on hyvät tulot eikä mun oo onneksi tarvinnu töitä tehdä. Äijä on mua 17 vuotta vanhempi (oon itse 25, eli vähän liian vanha enää koulun penkille... enkä mä minnekään marketin kassalle enää vois mennäkään.

Kaivoin tosiaan sen avioehdon esille ja näytin mun kaverille jonka mies on juristi. Se sano että käytännössä katsoen en saa mitään jos haen eroa. Jos jäisin taas leskeks niin perisin kaiken kun lapsiakaa ei ole.

Aaaargh! vittu kaikki siinä ukossa kuvotta amua nykysin!

Vierailija
7/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt oon ihan kusessa. Joo en tosiaan ole ollut töissä moneen vuoteen. Miehellä on hyvät tulot eikä mun oo onneksi tarvinnu töitä tehdä. Äijä on mua 17 vuotta vanhempi (oon itse 25, eli vähän liian vanha enää koulun penkille... enkä mä minnekään marketin kassalle enää vois mennäkään.

Kaivoin tosiaan sen avioehdon esille ja näytin mun kaverille jonka mies on juristi. Se sano että käytännössä katsoen en saa mitään jos haen eroa. Jos jäisin taas leskeks niin perisin kaiken kun lapsiakaa ei ole.

Aaaargh! vittu kaikki siinä ukossa kuvotta amua nykysin!

ja työllistyin heti ja nautin hyvää palkaa, mukavassa työssä. Aiempi koulutukseni oli peruskoulu. Jos tuolla asenteella menet, niin itteäs vaan saat syyttää. Jokainen on vastussa omasta onnestaan.

Vierailija
8/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peri sillä.syyllä että ei ole lapsia. Oletko vähän tyhmä.. Huoh

Vierailija
9/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitut sä mitään Peri sillä.syyllä että ei ole lapsia. Oletko vähän tyhmä.. Huoh

Vierailija
10/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorena olet jättäytynyt työelämän ulkopuolelle. Ilmeisesti koulutusta ei ole kovin paljon? Ajattelitko, että varakas vanha äijä elättää sinut loppuikäsi?

Voit joko todeta, että niin makaat kuin petaat tai sitten ryhtyä opiskelemaan ammattia. Et todellakaan ole liian vanha opiskelemaan. Jos niin luulet, taitaa olla kyse enemmän siitä laiskuudesta, jonka takia olet nyt siinä.

Vierailija
11/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähiaikoina huomannut ajattelevani useammin ja useammin sitä kuinka ihanaa olisi jos toi saatana haiseva läskikasa äijä vaan kuolis pois. Avioeroa en voi ottaa eikä se näytä siltä, että sillä mitään uutta naistakaan olis. Kaikista helpointa olis vaan jos se sais sydärin ja kuolisi pois.

Oonko huono ihminen?

Kaikki mitä tänne kirjoitat voidaan käyttää todisteena jos miehellesi käy huonosti.

Vierailija
12/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22-vuotias, käynyt töissä 15-vuotiaasta, lukenut itselleni ammatin ja tehnyt töitä kolmella eri alalla, kun viitsin yrittää!!

Että mus ällöttää tollaset ihmiset, jotka ei viitsi edes yrittää mitään eivätkä edes häpeä myöntää sitä! Elelet sielä toisen siivellä ja toivot vielä, että kuolis pois. Hyi saatana oot kuvottava.

Vierailija
13/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa koskee pelkkää erotilannetta, osa myös kuolemaa ja perinnonjakoa.

Mutta itse asiaan. Ap, olet vätys. Ihan turhaan projisoit itseinhoasi mieheesi. SINÄ tuossa loisit toisen omaisuuden varassa ja yrität keksiä tekosyitä sille, ettet yrittäisi hankkia omaa ammattia. Missä on sinun itsetuntosi, nainen!

25-vuotias on todella nuori vielä. Ei kun opiskelemaan vaan, sullahan on elatuskin sen ajaksi olemassa, joten tilanteesi on helpompi kuin vähävaraisen miehen vaimolla olisi.

Vierailija
14/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miehesi!! Se ansaitsee parempaa ku sut :(

Vierailija
15/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uutta ammattia alan opiskella, nuorisolinjalla. Pitäis varmaan kuitenkin jo jäädä eläkkeelle?

25-vuotias VANHA koulunpenkille?!?!?! Taitaa ennemminkin olla niin että olet liian tyhmä ja laiska kouluttautumaan.

Vierailija
16/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vituttaa, mene kouluun tai vaikka kassalle töihin. Olisit kiitollinen, kun olet saanut olla miehen rahoilla kotona.

Vierailija
17/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehä asialle jotain.

mä aijon ainakin hankkia ennen 30v itselleni uuden ammatin ja opiskella.

vanha ammatti alkaa jo tylsistyttää :)

Vierailija
18/18 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaa kyllä, niin se myös toteutui...

Ja tämä on ihan tosi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän