Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiva tahti blogin päivittämiselle? ov

Vierailija
20.08.2012 |

Jotkut bloggaajat laittavat jopa useamman kerran päivässä postauksia, toiset kerran päivässä, jotkut kerran viikossa ja jotkut harvemmin. Huomasin juuri, että harvemmin tulee luettua noita jotka bloggaavat tosi usein, enemmän niitä jotka kirjoittavat vähän rauhallisempaan tahtiin.

Kuinka usein lempiblogiasi päivitetään? Jaksaisitko seurata joka päivä tai pari kertaa päivässä päivittyvää blogia? Minä taidan nyt poistaa lukulistalta nuo superbloggaajat, ja nekin jotka bloggaavat todella harvoin, jääpähän aikaa muullekin kun ei ole niin montaa blogia luettavaksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava, jos blogi päivittyy useamman kerran viikossa. Päivittäinkin on OK, jos on jotakin oikeaa sisältöä postauksille. Mutta näitä "pakko-kirjoittaa-muuten-ihmiset-unohtaa-mut" -tyyppejä en ole koskaan sietänyt.

Vierailija
2/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä blogia ole pakko lukea aina kun sitä päivitetään? Eli vaikka blogi päivittyisi kerran päivässä, sitä voi hyvin lukea vaikka kerran viikossa. Eihän niitä postauksia tarvitse sana sanaan lukea, jos tuntuu pitkältä, kunhan selailee. Se on sitten eri asia, että harvalla tuntuu riittävän kiinnostavaa asiaa jokapäiväisiin postauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran (tai parikin kertaa) päivässä ei ole liikaa, jos päivityksessä on kiva kuva ja tekstinä korkeintaan muutama lause (esim. joku lemmikkiblogi). Mutta jos on paljon kuvia ja pitkät tekstit, niin kerran viikossa on ihan hyvä.

Luen paljon käsityöblogeja ja ne päivittyy luonnollisesti tekotahdin mukaan, ei kukaan suuria töitä monta kertaa päivässä tee.

Vierailija
4/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on sellainen ongelma, etten osaa vain silmäillä. Eli jos käyn vaikka kerran viikossa katsomassa päivittäin päivittyvää blogia, niin en vain pysty jättämään tekstejä väliin, aina on pakko lukea kaikki.

Tämän takia kotiin ei tule sanomalehteäkään, luen sieltäkin kaiken pikkuilmoituksia myöten. Joo, olen vähän outo

T:ap

Ei kai sitä blogia ole pakko lukea aina kun sitä päivitetään? Eli vaikka blogi päivittyisi kerran päivässä, sitä voi hyvin lukea vaikka kerran viikossa. Eihän niitä postauksia tarvitse sana sanaan lukea, jos tuntuu pitkältä, kunhan selailee. Se on sitten eri asia, että harvalla tuntuu riittävän kiinnostavaa asiaa jokapäiväisiin postauksiin.

Vierailija
5/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on sellainen ongelma, etten osaa vain silmäillä. Eli jos käyn vaikka kerran viikossa katsomassa päivittäin päivittyvää blogia, niin en vain pysty jättämään tekstejä väliin, aina on pakko lukea kaikki.

Tämän takia kotiin ei tule sanomalehteäkään, luen sieltäkin kaiken pikkuilmoituksia myöten. Joo, olen vähän outo

T:ap