Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Mäkkäri, minkä teit!!!

Vierailija
20.08.2012 |

Ihan hirvee pettymys kun eilen menin pitkästä aikaa Mäkkäriin tarkoituksena ostaa ihana Fiesta salaatti. No kassatyttö kertoi tähän että perinteistä fiesta salaattia ei enää ole, mutta löytyy Nacho salaatti, joka on hyvin samantapainen.

Se mitä muutoksia salaattiin oli tullut, tyttö ei osannut kertoa eikä jaksanut ottaa selvää. No, ostimpa salaatin mukaan ja oli ihan järkky!! Samat jauhelihat+nachot siellä mukana oli, mutta tungettu jotain ketsupin tyylistä makeaa soosia sinne, joka ei sopinut pätkääkään tähän salaattiin.

No, siinäpä loppui mun ja meidän perheen mäkkikäynnit ja tästä eteenpäin valitaan esim. Hese kun mäkkiin ollaan menty vain ja ainoastaan tuon mun ihanan Fiesta salaatin takia ja lapsille on ollut aina ihan sama.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tuote, jota olen sieltä ostanut oli toi Fiesta-salaatti. Sitä kun olin kerran taas hakemassa niin oli muuttunut nimi ja TOSI paljon huonommaksi salaatiksi. En ole sen jälkeen hakenut. Hesen salaatit kun osan suurimmaksi osaksi salaattia niin hintalaatu-suhde on vähän pielessä. Muuten kyllä hampparilla käydään Hesellä. Suuri pettymys oli tosiaan kun ei enää saanut Fiestaa.

Vierailija
2/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en mene enää sinne. Makkärissä ei mulla mitään lempparia ole ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi minultakin syömättä enkä enää varmaan mäkkiin mene. Olin Turussa tätä syömässä - se jauheliha oli nyt tavallinen jauhelihapihvi muussattuna, ei olllut tomaatin tomaattia. Ihan hirvee!

Vierailija
4/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin ihana minulle, joka olen karppaaja. (toki siellä ne nachot ja muutamat pavut löytyi, mutta jos sen 1X/3kk syö, niin ei tunnu missään. Se oli aivan täydellinen salaatti ennen. -ap

Vierailija
5/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotetiedoissa lukee että nacho salaatissa olisi 615 kaloria... Tiedä sitten, eipä tuo nyt oikein salaatilta näytä minusta, enemmän joltain sörsseliltä..

Vierailija
6/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat vetää vaan salaattia, kun ne on laiharilla ;)

tuotetiedoissa lukee että nacho salaatissa olisi 615 kaloria... Tiedä sitten, eipä tuo nyt oikein salaatilta näytä minusta, enemmän joltain sörsseliltä..

Vierailija
7/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee pettymys kun eilen menin pitkästä aikaa Mäkkäriin tarkoituksena ostaa ihana Fiesta salaatti. No kassatyttö kertoi tähän että perinteistä fiesta salaattia ei enää ole, mutta löytyy Nacho salaatti, joka on hyvin samantapainen. Se mitä muutoksia salaattiin oli tullut, tyttö ei osannut kertoa eikä jaksanut ottaa selvää. No, ostimpa salaatin mukaan ja oli ihan järkky!! Samat jauhelihat+nachot siellä mukana oli, mutta tungettu jotain ketsupin tyylistä makeaa soosia sinne, joka ei sopinut pätkääkään tähän salaattiin. No, siinäpä loppui mun ja meidän perheen mäkkikäynnit ja tästä eteenpäin valitaan esim. Hese kun mäkkiin ollaan menty vain ja ainoastaan tuon mun ihanan Fiesta salaatin takia ja lapsille on ollut aina ihan sama.

Luulin eka että siellä oli jtn ketsuppia. Se oli täysin sopimaton.

Vierailija
8/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olivat muuttaneet kerroshampparin reseptiä. Aivan kaamee...

Vierailija
9/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai julkisuutta ihanan kevyenä vaihtoehtona. Ilmeisesti sen takia tehtiin uusi ja kevyempi versio missä "enää" 600 Kcal. Tietty hurjasti vähemmän kuin ennen mutta jos joku kuvittelee syövänsä vähäkalorisen annoksen ottamalla salaatin niin erehtyy. Normaalijärjellä varustettu tietää asian sanomattakin mutta aina on näitä itsensä huijaajia.

Vierailija
10/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se salaatti on terveellistä ruokaa verrattuna siihen vaaleaan pullamössöön jota myös hampurilaiseksi kutsuttan.

Vierailija
11/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai julkisuutta ihanan kevyenä vaihtoehtona. Ilmeisesti sen takia tehtiin uusi ja kevyempi versio missä "enää" 600 Kcal. Tietty hurjasti vähemmän kuin ennen mutta jos joku kuvittelee syövänsä vähäkalorisen annoksen ottamalla salaatin niin erehtyy. Normaalijärjellä varustettu tietää asian sanomattakin mutta aina on näitä itsensä huijaajia.

hirmuisesti kaloreita enkä ole mitenkään itseäni huijannut. Varmaan 4X vuodessa olen tämän salaatin käynyt syömässä, joten so what??

Enkä muutenkaan paljon liikkuvana tuijota kaloreita, jos haluan herkutella. Arkena, normaalia kotiruokaa sitten katsotaan vähän perusteellisemmin.