Mitä mieltä olette tästä asunnosta?
Kommentit (12)
Tajuan hyvin, ettei kaikilla ole varaa ostaa omanlaista hienoa kotia, ja kuinka huonossa betonilokerossa asuvalle YH-akalle jokin rupsahtanut variksenpesakin saattaa vaikuttaa upealta kodilta, mutta... Onhan tuo AP:n linkki aivan kamala. Tyylitajuttomuutta ja umpisurkeita rakennusratkaisuja aivan katosta lattiaan! Talon pieni koko ja huoneiden tukaluus ei haittaisi, jos talo olisi edes viihtyisa, mutta noita kuvia katsoessa tuli mieleen, et mieluummin vaikka asuisin ulkohuusissa kuin tuossa kammotuksessa.
Miinukset:
-Paritalo
-Rumanvärinen lattia ympäri taloa.
-Karsea vanhanaikainen keittiö
-Eteinen ahdas, vähän säilytystilaa
-Pieni ruokatila
-Sähkökiuas
-Rumimmat portaat ikinä!
-Kodinhoitohuone onneton.
-niin paljon negaa, että tila ei riitä.
PLUSSAA:
+tiiliverhous
Ilmeisesti suora sähkölämmitys?
Tuonkokoinen asunto tänä päivänä pitäisi liittää kaukolämpöön tai maalämpöön...
neukkukuutiostasi?
Vieläkö sinulla on köytössä mummolta saamasi 70-luvun nahkainen sohvakalusto?
Vai että umpisurkeita... hah!!
Kiva pohja.
Kaapistojen ovet ja rappuset ovat vähän elähtäneet.
Ihanan vehreä piha.
kiva, mutta energiataloudelllisesti huono.
Korkea tila vie lämmöt katonrajaan ja monet nurkat lisäävät lämpövuotoaja(ovat aina rakennuksen heikkoja kohtia)
Puiset portaat sen sijaan oli kamalat enkä tykkää tuollaisesta parvisysteemistä. Suhkukaapistakaan en tykännyt. Mitä vuosimallia tuo oli? En löytänyt siitä mainintaa.
Mutta itse en kyllä missään tapauksessa ostaisi paritalon puolikasta. En ikinä!
jos perheessä teini niin yläkerta on varmaan kiva hänelle. Koirallisille/pikkulapsiperheelle on jees että khh pääsee ulkoa sisään, jää kurat matkalle. Keittiön kaapeista ja tasoista en tykkää mutta niiden vaihtaminen nyt ei ole iso juttu ensinkään.
Alueesta en tiedä mitään joten hintaa en osaa arvioida.
Plussat: Kompakti pohja, kiva piha, autokatos eikä isoa yhteistä seinäpintaa naapurin kanssa, kaksi suihkua, kaksi käyntiä takapihalle, ei mitään todella räikeitä pintamateriaaleja
Miinukset: vanha keittiö, todella vähän eteisen säilytystilaa, olohuoneen ikkunanpesu hankalaa, sähkölämmitys, paritalot
olet joko tosi varakas tai et ainakaan asu pääkaupunkiseudulla (tuskin edes kovin etelässä, jos siis et ole rikas). En ymmärrä miten tuo on jonkun mielestä kauhea murju, millaisiin asuntoihin oikein olet tottunut??
Itsekin maalaisin portaat, vaihtaisin kaappien ovia, keittiön kaapin ovet ja tasot ym. pientä, eikä kylppärin laatatkaan ole juuri minun makuuni ihan suht neutraalit kuitenkin, samoin lattia), mutta ihan siisti ja ns. perustasokas asunto tuo kyllä minun mielestäni on. Helsingissä tuollaisissa asuvat ovat jo aika varakkaita (tai todella pahassa velkavankeudessa).
Tajuan hyvin, ettei kaikilla ole varaa ostaa omanlaista hienoa kotia, ja kuinka huonossa betonilokerossa asuvalle YH-akalle jokin rupsahtanut variksenpesakin saattaa vaikuttaa upealta kodilta, mutta... Onhan tuo AP:n linkki aivan kamala. Tyylitajuttomuutta ja umpisurkeita rakennusratkaisuja aivan katosta lattiaan! Talon pieni koko ja huoneiden tukaluus ei haittaisi, jos talo olisi edes viihtyisa, mutta noita kuvia katsoessa tuli mieleen, et mieluummin vaikka asuisin ulkohuusissa kuin tuossa kammotuksessa.
Miinukset:
-Paritalo
-Rumanvärinen lattia ympäri taloa.
-Karsea vanhanaikainen keittiö
-Eteinen ahdas, vähän säilytystilaa
-Pieni ruokatila
-Sähkökiuas
-Rumimmat portaat ikinä!
-Kodinhoitohuone onneton.
-niin paljon negaa, että tila ei riitä.PLUSSAA:
+tiiliverhous
Heh, meinaatko että "juuri rakentaneena" antaa sinulle jotenkin enemmän uskottavuutta. Karmeimmat ja huonoimmin rakennetut kämpät joihin en käytettynä koskisi tikullakaan on yleensä hartiapankkirakentajien tuotosta. Ammattilaisia kutsutaan yleensä ammattilaisiksi ihan syystä.
Nuo kuvat voisi olla parempia, paremmin rajattuja, siis laajemmin. Siinä yhessäkin kuvassa mietin että noita lelujako tässä on kuvattu.
Ilmoituksessa lukee että 5h, mutta mä löysin vaan 4h. Vai onko se yläkerran aula laskettu muka yhdeksi huoneeksi, vai se ruokailusyvennys?
Vähän oudolta vaikuttaa se korkea katto siellä olkkarissa, se on jotenkin niin pieni alue mistä se katto on auki ja miksi siellä on pitkä verhotanko vaikka vain oven eteen on haluttu verho?
Näkee kyllä että on 90-luvulta kun katselee lattiaa ja niitä puisia kaiteita. Hirveän kliinisen valkoinen mun makuuni.
Eiköhän tässä olis kuitenkin ihan potenteaalia jos sen portaikonkin maalaisi valkoiseksi ja lisäisi joihinkin huoneisiin vähän väriä. Se harmaa vessa oli ihan kiva.
Mä tykkäsin siitä takasta!