pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Että jos mä nyt aloitan seinäjooga harjoitukset niin oon sen jälkeen riivattu?
Vierailija kirjoitti:
Oot heti ihan seinästä repäisty. Hui.
Näin jonkun Suomalaisen naisen Instagramissa Kundaliini jooga videoita. Siis näytti kuin olisivat saaneet voimakkaita orgasmeja. Olivatko ne niitä? En ymmärrä tosta Kundaliinista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Wanha Wihtahousu alkaa kosiskella sinua pahantekoon. Ensimmäisenä yönä Wanha Wihtis kuiskii pirullisia ideoita korviisi kun nukut ja aamulla et muuta tiedä kuin pahanteon ja viekkauden. Synti vie ja taksi tuo.
Joogassa ei ole mitään yliluonnollista, mutta se auttaa ihmistä hahmottamaan paremmin kehon ja mielen yhteyttä. Aina se ei ole hyvä juttu - keho esimerkiksi muistaa traumat mieltä paremmin ja silloin ne piuhat kehon ja mielen välillä on poikki ihan hyvästä syystä, se suojelee ihmistä liian raskailta muistoilta.
Olen ollut joogaretriiteissä, joihin osallistujien mt- taustaa selvitetään kyselylomakkeella eikä retriittiin saa osallistua, jos on akuutti kriisitilanne tai mt-ongelmia. Intensiivinen joogan harjoittaminen voi esim. laukaista psykoosin, jos sen harjoittajalla on sellaiseen taipumusta ja otollinen elämäntilanne. Hae ap apua mt-palveluista.
Kannattaa ainakin skipata ne liikeet, joissa ei enää veri kierrä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Näin jonkun Suomalaisen naisen Instagramissa Kundaliini jooga videoita. Siis näytti kuin olisivat saaneet voimakkaita orgasmeja. Olivatko ne niitä? En ymmärrä tosta Kundaliinista mitään.
Mä kävin joskus kundaliinijoogassa ja loppui mun kohdalla siihen, kun ällö jooganohjaaja ukko vei kättään pitkin selkärankaani ja kehoitti aistimaan, miten seksuaalienergia nousee ylös pitkin chakroja. Mutta ehkä se seksuaalienergiasta puhuminen sit kuuluu lajiin.
Kokeilin joskus YouTubesta satunnaista joogavideota venyttelyyn, mutta mielestäni venytykset oli liian lyhyitä ja alettiin heti puhutaan jostain kolmannesta silmästä otsassa. Jätin kokeilut sikseen ja venyttelen paremmin omassa tahdissa ilman ylimääräisiä silmiä.
Lopeta jooga, se on itämainen uskonto. Valitse Raamattu ja Jeesus. Saat rauhan ja pelot väistyvät. Rukous on voimakas apu. Etsi toinen liikuntalaji.
Vierailija kirjoitti:
Katson varmasti Johanneksen evankeliumin vihki-Raamatusta! Kiitos! -ap
Jooga on saatanasta, voit olla siitä varma. Lopeta se välittömästi jo lapsesi vuoksi, koska vanhempien synnit periytyy aina neljänteen polveen. Vie kaikki joogaan ja epäjumaliin liittyvä pois kodistanne. Ala rukoilla Isä meidän rukousta lapsesi kanssa. Mene polvillesi ja pyydä anteeksi syntejäsi, joista päällimmäisenä vaikuttaa olevan jooga. Riivaajat on todellisia ja kun noin helposti näet niitä ulkopuoellasi, ne ovat tuossa myös sinuun, eli on olemassa täyden riivuksen vaara. Valitettavasti. Ja niillä on myös lupa, koska harrastat epäjumalanpalvelusta eli jooga ei todellakaan ole mitään harmitonta jumppaa millaisena se on pakanoille myyty. Jo tänä iltana sano ääneen Isä meidän rukous, lue ääneen psalmi 91, kutsu Jeesusta apuun. Olen häätänyt demoneita, jos kerrot etunimesi voin tiedustella asiaa Jeesukselta.
Kuopion pikkulasten tappppaja eikö ahkerasti joogaillut ja vegeillyt itsensä uuvuksiin? Joku Emmi.,
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävä tilanne, jos jooga on saatanasta, kun kuitenkin koen, että saan siitä paljon apua. Levoton mieleni on rauhoittunut ja pystyn suhtautumaan asioihin tyynemmin. Mistä muusta voisin saada samoja tuloksia? Ehkä meditaatiosta, mutta sekin on kristinuskolle vieras tapa, koska meditaatiossa mieli pyritään tyhjentämään ja sielunvihollisen on silloin hyvä asettua sinne.
Kaikkein pahin laji on salibändi, se on aivan saatanasta. Ei tarvitse kuin nähdä salibändy maila niin näkee piruja joka paikassa.
Kaikki jooga ei todellakaan ole vain "venyttelyä" vaan avaa erilaisia energiakanavia. Kannattaa ottaa asioista selvää(muualta kuin tiktokista)
Joogaa markkinoidaan vain fyysisenä aktiviteettia,mutta usko kun sanon; se on pohjimmiltaan yhteydenottoa henkimaailmaan ja se maailma ei ole Jumalasta joka on hyvä. Jooga on kiinteä osa mm. Hindu-uskontoa. Aloittajan joka selvästi on energioille ja näkymättömälle maailmalle herkkä,tulee tutkia joogan historiaa,jos mielii ymmärtää minkä kanssa on tekemisissä. Te,jotka ette ole kokeneet mitään 'sivuvaikutuksia' joogasta,voisitte kertoa miksi puolustatte sitä niin kiivaasti? Pelkkä fyysinen kunnon kohotus ei ole syy-jooga on henkistä,vaikka se riisuttaisiin mantroista(eli rukouksista henkimaailmaan)täysin. Aloittajan tulee lopettaa,ennenkuin mielenterveys kärsii enemmän.
Toisin kuin usein luullaan, jooga ei ole vain fyysinen harjoite, mitään liikuntaa, vaan henkinen harjoite, joka pohjimmiltaan tähtää ihmisen henkisen herkkyyden lisääntymiseen ja avautumiseen. Jokainen asana on itse asiassa suunniteltu vaikuttamaan tietyllä tavalla ihmisen henkiseen olemuspuoleen. Se voi avata myös kanavat henkivaltoihin.
Raamatussa Jumala varoittaa kaikenlaisesta idän menosta ja henkivaltoihin sekaantumisesta. Ne saavat ihmisen pään pyörälle ja eksymään Jumalasta.
Käänny Raamatun Jumalan puoleen. Lue vaikka Isä meidän -rukousta. Tai Herran siunausta. Ja pyydä, että Herra sinut auttaisi vapaaksi koko joogasta.
Vierailija kirjoitti:
Tunne rehellisesti surua teidän uskisten vuoksi, mikä teidät on saanut noin pimeän voiman valtaan, että näette saatanan siellä ja täällä, luultavimmin olette itse se suuren saatanan huijaamia?
Kertokaa nyt tässä ketjussa, linkin kera, missä mainitaan joogan olevan saatanan yhteyttä? Ei mitään kotipeten horinoita, vaan jotain konkreettista linkkiä jonka vuoksi elätte pimeydessä.
Joogasta vapautettu ex-okkultisti, nykyinen kristitty, kyllä tietää, mitä on jooga.
Oma seurakuntani toi joogan kirkon tiloihin (kevätkaudella.) Kysyin seurakunnalta mitä yhteistä on hinduismilla ja kristinuskolla enkä vastausta saanut.
Jooga on otettu intialaisten epäjumalien eli riivaajien jumalanpalveluksista.
Vaikka et ole uskossa, niin lue ääneen Raamattua, aloita Johanneksen evankeliumista.
Se mitkä taustat asioilla on ei vaikuta siihen miten niitä itse toteuttaa. Mulle jooga on ehdottomasti paras muoto pitää lihakset ja nivelet liikkuvana. Tosin nyt on ollut vähemmän aktiivinen jakso elämässä.