Sano tämä ääneen englanniksi: Kynä on auto mitä?
Kommentit (53)
Taas englantia osaamattomat vauhdissa.
The pen is a car, sorry?
Rallienglanti is pääk
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:37"]
Black fire gay
[/quote]
Mä en ymmärrä tätä. Musta tuli homo?
VITSIT MÄ OON HIDAS! Luin sata kertaa ja vasta kirjoittaessa tajusin.
T.Hämäläinen
Pencil is a car what. Huomaa ettei mammat ole englantia ehtineet lukemaan kun teiniraskaudet on keskeyttäny peruskoulun.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:56"]Pencil is a car what. Huomaa ettei mammat ole englantia ehtineet lukemaan kun teiniraskaudet on keskeyttäny peruskoulun.
[/quote]
Pöhkö, ei tän idea olekaan millään täydellisellä englannilla kääntää
Ilonpilaajat menkää hukkaan :D Tai pipo pois päästä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:25"]
pen is A car what
eli penisakarvat.
[/quote]
Onko A sulla A joku A ongelma?
[/quote]
Aloittajan antama lause käännetään oikeasti niin, että siihen tulee epämääräinen artikkeli. Eli oikea käännös kuuluu näin: Pen is a car, what. Ilmeisesti aloittaja ja suurin osa vastaajista ei osaa englantia kovin hyvin :)
Huutonaurua :D Opetelkaa edes englantia mammat. T: englannista L yo-todistuksessa
Kiitos, vitutti kaikki, nauru sai stressin laukeemaan! Jumankauta että jollain on huono huumorintaju että kiukuttelee ääntämisestä :D Muuta hetkeksi Englantiin niin kuulet tuhat eri tapaa lausua englantia ;)
Yllättäen keskustelu täyttyy taas näistä "kympin" englannin oppilaista, jotka tulevat jauhamaan englannin kieltä taitamattomista palstalaisista. Tietysti löytyy myös laudatur YO-todistuksesta ja työpaikka on kielenkääntäjänä Perfökt Inglish Speakörs -akatemiassa... ;-) Opetelkaa itse vähän tilannetajua vitsien suhteen.
:DDDD Sullekin: muuta hetkeksi Englantiin.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:17"]Kiitos, vitutti kaikki, nauru sai stressin laukeemaan! Jumankauta että jollain on huono huumorintaju että kiukuttelee ääntämisestä :D Muuta hetkeksi Englantiin niin kuulet tuhat eri tapaa lausua englantia ;)
[/quote]
Sama täällä :P Ja totta, englannin kielellä on murteita ja aksentteja niin paljon erilaisia ihan laidasta laitaan, että kukaan tässä keskustelussa ei voi väittää että on olemassa yksi ainoa ja oikea tapa lausua. Tuppaa naurattamaan :D
Hei Jesse-Petteri, ota jugurttia jääkaapista vaikka hunajamaissin kanssa. Äippä tulee kohta. Tuliko kotitehtäviä? Tarkistetaan sitten illalla.
huaskaa jos puhuu rallienglantia, mutta sivistynyt ei puhu joten tämä ei kuulosta miltään..