Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää katsoko pahalla. Tarjoan luomuruokaa myös teidän lapsille.

Vierailija
20.08.2012 |

En yritä olla teitä hienompi. Meidän perheessä ei vain katsota ruoan hinnan perään. Laatu ja maku ratkaisevat ruokaostoksilla.

Olettekos huomanneet, että meitä ei kiinnosta hienot autot tai viihde-elektroniikka? Teillä on uudemmat vehkeet. Haittaaks sekään kun meillä ei ole?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään haittaisi teidän luomuruuat? Oletkohan kuitenkin vain turhan herkkähipiäinen ja otat kaiken arvosteluna?

Vierailija
2/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet huomannut maun ja laadun olevan parempaa luomussa kuin tavanomaisesti tuotetussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim porkkanassa, kananmunissa, jauhelihassa ja maidossa. Lapsiperheen arkea:)

ap

Vierailija
4/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä meilläkin syödään luomuruokaa ja tarjoan sitä totta kai myös meillä käyville lapsille. Hyvin ne syökin meillä. Meillä ekana syynä luomulle on se, ettei saa ruuasta myrkkyjäämiä, mutta hyvänä kakkosena on maku :)

Vierailija
5/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim porkkanassa, kananmunissa, jauhelihassa ja maidossa. Lapsiperheen arkea:) ap

Vierailija
6/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisempää kuin esim. lähiruoka. Mutta tyylinsä kullakin.

Vierailija
7/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään haittaisi teidän luomuruuat? Oletkohan kuitenkin vain turhan herkkähipiäinen ja otat kaiken arvosteluna?

Luomuruokailijoita ja kasvissyöjiö harmittaa, jos muita ei harmita heidän ruokatapansa. Siksi ne jatkuvasti tuovat esille heidän ruokatottumuksensa.

Vierailija
8/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanat ovat varmasti saaneet liian yksipuolista ruokaa. Tarkoitin maulla myös terveellisyyttä ja vähempiä "myrkkymääriä". Unohdin vain mainita...

ap

Vierailija
9/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katsomaan! Varsinkin ne sokkotestit oli hupaisia :D

Vierailija
10/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti osteta luomua, mutta osa. Ihan kiva jos joku panostaa luomuun.

Oma kokemukseni on että esim. luomuporkkanat on selvästi paremman makuisia kun normaalit, ja kananmunat myös. Siksi ostan yleensä ne luomuna, plus rusinat, viinirypäleet ja muut mitkä suorastaan imaisenn torjunta-aineet pehmeän kuorensa läpi!

Vierailija
11/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä muuten katson teitä yhtään mitenkään? Revittelettekö te niille lapsille, että tää on muuten luomua, ette varmaan oo ennen syönykään, kato kun miellä ei ole tuota autoa?

Mistä me edes tiedetään, että te syötte luomua?

Vierailija
12/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan luomu ei ole sen

terveellisempää kuin esim. lähiruoka. Mutta tyylinsä kullakin.

Jos se lähiruoka on tehotuotettua, niin vissi ero on siinä, että luomussa ei ole myrkkyjäämiä ja tehotuotetussa on. Tietäisitpä vain, miten paljon vaikka mansikoihin laitetaan myrkkyjä, vaikka olisivatkin romanttisesti sanottuna lähiruokaa.

Vierailija
13/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiruoan romanttisuudesta.

Mulle tärkeää siinä on juuri se, että se on läheltä. Ei ole varastoitu missään päivä- tai viikkotolkulla, eikä sitä ole hytkytetty missään rekankyydissäkään. Ja puhun nyt ihan oikeasta lähiruoasta, en mistään marketin "lähiruoasta".

Vierailija
14/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luomun syöjät aina erikseen kaikille korostavat että tämä on nyt LUOMUA? Miksi niin suuri haloo?

Vierailija
15/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kirjoitinkin tänne. Kuulin kun hän jutteli toiselle äidille ivallisesti venytellen, että täällä nähtävästi tarjotaan luomua (lapseni synttäreillä).

Tarjosin vanhemmillekin kakkukahvit synttäreiden päätteeksi. Paha virhe tämäkin? Vitsi, vitsi, mutta on tässä tottakin, että suhtautuminen ei taida aina olla myönteistä. Älkää tuomitko minua!

ap

Vierailija
16/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. luomumunien keltuainen on oikeasti keltainen eikä mikään hailakka, niinkuin halpismunissa. Ja minulle ainakin ruoka maistuu paremmin kun tiedän ettei siinä ole mitään myrkkyjä tai hormoneja. Ainoa tuote, minkä olen todennut luomuna huonommaksi, on koulunäkki: se oli aika mautonta.

Vierailija
17/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu se kiinnostavan, kun ovat itsekin luomuruoan perään. Synttäreillä huomasivat itse ja kysyivät, että käytänkö luomua enemmänkin. Myönsin käyttäväni.

Nuo pari ivallista äitiä eivät käyttäneet. Kertoivat hakevansa ruoan Lidilistä, johon minä yhdyin, että kyllä mekin sieltä jotain ostetaan.

ap

Vierailija
18/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. luomumunien keltuainen on oikeasti keltainen eikä mikään hailakka, niinkuin halpismunissa. Ja minulle ainakin ruoka maistuu paremmin kun tiedän ettei siinä ole mitään myrkkyjä tai hormoneja. Ainoa tuote, minkä olen todennut luomuna huonommaksi, on koulunäkki: se oli aika mautonta.

Ja kanamunien koostumuskin on erilainen. Pahimmillaan tehomunissa sisusta on ihan ohutta litkua ja koostumus "vetinen". Luomussa taas keltuainen on keltainen ja koko koostumus sellainen "kimmoisampi". Maussa tehomunissa pukkaa läpi joskus joku rehun maku. En ihan tarkkaan tiedä, mitä niille syötetään, mutta se on huono sivumaku.

Vierailija
19/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri johtuu auringonvalosta. Kanojen on saatava aurinkoa kesäisin.

Luomumaidossa kelluu rasva pinnalla, koska se on homogenoimatonta. Laidunkaudella huomaa eron maussa. Luomumaito tuoksuu ja maistuu kesälle esim apilalle. Talvisin ei maitojen makueroa niin selkeästi huomaakaan.

ap

Vierailija
20/32 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomussa kuin tavanomaisesti tuotetussa?

Tämän kirjoituksen asenne on jotenkin täysin vonksahtanut ja elämälle vieras. Luomu juuri on sitä tavanomaista tuotantoa, muu on eepätavanomaista lannoitteineen ja torjunta-aineineen. Ihmiset on sitten outoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan