Hyvästit äitiydelle
Täytin juuri 43 v ja aloitan tänään pillerit. Nyt ei sitten enää tule vauvoja, kun ei kerran tule. Aika kauan on kestänyt hyväksyä tämä asia, mutta nyt se on pakko hyväksyä. Keskityn mieheen.Minä olen siis äiti, minulla on 10- vuotias poika, joten ei hätää, minulla on yksi lapsi.Silti tuntuu, että jotain puuttuu mutta elämässä ei voi saada kaikkea. Mieskin halusi niitä vielä vuosi-kaksi sitten, muttei kuulemma enää. Hyvä näin. Meillä on siis yksi lapsi, me olemme sellainen perhe.
Kommentit (4)
toki olen äiti edelleen 10- vuotiaalleni, ei siitä olekkaan kyse:) ja ihana lapsi onkin. t ap-
Keskity nyt sen yhden elämään, kasvatus ja koulutus kuntoon, ja turvaa sen tulevaisuus. Perintösuunnittelua yms.
Ja sitten varaat laivamatkan ihan vaan sulle, unohdat ihan vaan vahingossa yhden pillerin ja hups, joku komea adonis pasauttaa sut paksuksi Ruotsinlaivan vessassa...
Keskity nyt sen yhden elämään, kasvatus ja koulutus kuntoon, ja turvaa sen tulevaisuus. Perintösuunnittelua yms. Ja sitten varaat laivamatkan ihan vaan sulle, unohdat ihan vaan vahingossa yhden pillerin ja hups, joku komea adonis pasauttaa sut paksuksi Ruotsinlaivan vessassa...
Ei nyt ihan sovi kuvioon, mutta kiitos mielipiteestäsi...t ap
sen kymmenvuotiaan kannalta, jos heität hyvästit äitiydelle.