Mikä ruoka tai ruoka-aine pierettää sinua eniten?
Itselleni tuli ikävänä yllätyksenä, että mämmi tuntuu muuntuvan käytännössä suoraan kiinteästä aineesta kaasuksi. Söin eilen mämmiä ekaa kertaa sitten lapsuuden. Muutuin käveleväksi kaasupalloksi. Vanhempainilta meni tuskaisissa merkeissä :(
Kommentit (38)
Sipuli raakana ja kypsennettynä. Se on jotain aivan kamalaa.
Pavut.
Syön niitä usein ja paljon :)
Palvarin lihapyörykät,
myös pieruissa on lihapyöryköiden haju.
Mämmi!
Söin pitkästä aikaa ja yöt on olleet tukalia. Ihan hirveet vatsanväänteet eikä koko ajan kehtaa pierräkään.
Vierailija kirjoitti:
Palvarin lihapyörykät,
myös pieruissa on lihapyöryköiden haju.
HK:n lihapullat ovat vielä tehokkaampia. Varsinkin mummonlihapullat,ne on tehty aidosta mummonlihasta ja haisevatkin jopa mummolta.
Vierailija kirjoitti:
E621 ja E622. Vaikea sanoa, kun vaistomaisesti on kai oppinut välttämään tiettyjä asioita!
Mitä nää on? (En jaksa KVG).
Sipuli, hernekeitto, ruispuuro, ohrapuuro, pavut, herneet, ruisleipä ja näköjään mämmi. Myös kaurapuuro ja banaani, mutta niille olenkin allerginen.
Hernari ja kananmuna. Melkein omatkin silmät vetistää.
Tavallinen kermajäätelö, ei jumalauta mitkä kaasut vähän ajan päästä jos syö tuota :D Tarttis tuulettaa koko päivän asuntoa :D Mä en tosin siedäkään laktoosia....
Mämmi ja maa-artisokka.
Kauheinta on se, että rakastan niitä suuresti.
Hapankorput, herneet, kananmuna, ruisleipä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen kermajäätelö, ei jumalauta mitkä kaasut vähän ajan päästä jos syö tuota :D Tarttis tuulettaa koko päivän asuntoa :D Mä en tosin siedäkään laktoosia....
Minä taas rakastan mämmiä laktoosivellissä jäätelön ja hapansilakan kera.
Vierailija kirjoitti:
Sipuli, hernekeitto, ruispuuro, ohrapuuro, pavut, herneet, ruisleipä ja näköjään mämmi. Myös kaurapuuro ja banaani, mutta niille olenkin allerginen.
Lisään vielä listaan kananmunat. Täällä on näköjään muitakin kananmunista pieretystä kärsiviä. Luulin että kuvittelen vaan ilmavaivojen johtuvan kananmunasta, kun eihän siinä ole esim kuitua.
Vierailija kirjoitti:
Italianpata
Italianpata, siis se kaupan pussijuttu, onkin meillä toiselta nimeltään pierupata. Aivan hirveät ilmavaivat aiheuttaa, joten ei tehdä enää meidän perheessä.
Banaani. Tekee ihan ilmapalloksi.