Te joilla on ulkomaalainen mies
Kommentit (57)
Olin iltaa istumassa baarissa, kun näin viehättävän oloisen miehen. Menin jollakin tekosyyllä juttelemaan hänelle. Lähdimme siitä pian illalliselle ruokaravintolaan ja keskustelunaiheita riitti. Seuraavana päivänä hän näytti minulle kaupunkia ja siitä se sitten alkoi:)
En tuonut miestä Suomeen, Suomi toi hänet. Mies on alun perin Vietnamista, ja suomalainen delegaatio valitsi hänet Malesian pakolaisleiriltä. Miehelle oli ihan sama, mihin maahan päätyy, kunhan pääsee pois.
Tapasimme erään järjestön perheille suunnatussa illanvietossa. Mies katseli vähän aikaa kauempaa ja tuli sitten juttelemaan. Siitä se lähti, reilut 20 vuotta sitten.
Mamupatja
etkö edes provoja tunnista?
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=215758&nodeid=15…
Olin kaupunkimatkalla, ihan yllätyksenä tuli koko juttu:) Seurusteluvaiheessa kyllä vielä ollaan...
Mies työskenteli tuolloin merimieskirkolla, oli juuri aloittanut ja halusi tutustua paikallisiin ihmisiin.
4- vuotta yhdessä, ei ole "tumma" mies
oli samoilla kursseilla. Tehtiin harkkatyötä yhdessä. Seurasi sit mua Suomeen.
nyt kolme vuotta ja 4 kuukautta yhessä, yhteenmuutto ens kuussa:)
Olin kaupunkimatkalla, ihan yllätyksenä tuli koko juttu:)
Olin kolmen ystävän kanssa matkalla Italiassa, meillä oli vuokrattuna huvila maalla. Siellä kylän aukiolla tutustuttiin.
Toinen näsitä ystävistänikin tapasi miehen samalla matkalla:)
Olin kolmen ystävän kanssa matkalla Italiassa, meillä oli vuokrattuna huvila maalla. Siellä kylän aukiolla tutustuttiin.
Toinen näsitä ystävistänikin tapasi miehen samalla matkalla:)
eli toiset näistä ystävistänikin jne.
Olin Pietarissa viime kesänä kurssilla, samaan aikaan oli paljon muitakin kursseja (yliopisto) ja kuulin yhdellä tauolla yhteisestä illanvietosta. Menin siis sinne ja niin tutustuttiin. Ei tosin asuta vielä yhdessä käytännön syistä, opiskelu, työpaikat yms.
paikallisessa, isossa ostoskeskuksessa tavattiin... Naimisissa edelleen.
Mamupatja