Te joilla on ulkomaalainen mies
Kommentit (57)
ettei jo maassa olevat kelpaa vaan pitää tuoda kehitysmaista lisää.
Jos tapaa muunmaalaisen miehen, jonka kanssa synkkaa, ei pidä ryhtyä suhteisiin, koska Suomessakin on miehiä? Öh?
Saahan sitä mennä muttaa ei kehitysmaamiehen kanssa jolla ei ole mitään annettavaa Suomelle. Noita näkee jo ihan riittävästi tuolla notkumassa tekemättä mitään tai sitten tukityöllistettynä
Keneltä sinä kysyit luvan mennessäsi naimisiin? Et ainakaan minulta.
Saahan sitä naimisiin mennä mutta saako tuoda suomalaisen miehen elätiksi, se riippuu ihan lainsäädännöstä. Esim Tanskassa et saisi.
Yleensä ihminen menee naimisiin tasoisensa ihmisen kanssa tai tavoittelee paremitasoista. Kouluttamaton ja ehkä lukutaidoton kultamuna ei ole kovin tasokas kenellekään
ihmissuhteiden, perheen, vanhusten ja lasten kunnioittamisessa. Noin aluksi.
Mainitsepa tuo maa vielä joka unohtui
Saahan sitä naimisiin mennä mutta saako tuoda suomalaisen miehen elätiksi, se riippuu ihan lainsäädännöstä. Esim Tanskassa et saisi.Yleensä ihminen menee naimisiin tasoisensa ihmisen kanssa tai tavoittelee paremitasoista. Kouluttamaton ja ehkä lukutaidoton kultamuna ei ole kovin tasokas kenellekään
naimisiin lompakon paksuuden mukaan kuten kenties sinä! Millähän tavoin sinäkin "elätät" miestäni, joka tekee töitä lähes joka päivä, niin paljon kuin on vain tarjolla? Ei Afrikassakaan voi kovin pitkälle koulussa pärjätä ilman lukutaitoa. ;)
Daily Mail 9/6/2012
British citizens who marry foreigners will have to earn at least £20,000 a year if they want to set up their family home in the UK under a new immigration clampdown.
The planned changes mean lower-paid Britons would be forced to emigrate if they wanted to live with a loved one from overseas.
And if the foreign-born spouse had children, their British partner would have to earn £30,000 or more, depending on how many children they had.
They will also have to pass a strict new 'combined attachment test' to prove they share a genuine loyalty to Britain, not another country, and they will remain on probation for five years instead of the current two.
They are designed primarily to combat claims that some foreigners are marrying Britons to take advantage of the UK's generous welfare system.
Yleensä ihminen menee naimisiin tasoisensa ihmisen kanssa tai tavoittelee paremitasoista. Kouluttamaton ja ehkä lukutaidoton kultamuna ei ole kovin tasokas kenellekään
Kuinka moni tässä ketjussa on kertonut menneensä naimisiin "lukutaidottoman kultamunan" kanssa ja tuoneensa sen Suomeen? Ajatus vaan on sinusta niin vastustamattoman kiihottava, että keksit sen päästäsi. Ketjuhan on täynnä ulkosuomalaisia ja opintojen/jatko-opintojen/työelämän parissa tavanneita.
Hushus pois positiivisesta ketjusta, takaisin peräkammarin komeroon.
Istuin toimistossa, ja yhtäkkiä pitkä ja jumalaisen komea mies asteli sisään.
Jos joku olisi minulle tuolloin sanonut että tässä on tuleva miehesi, en olisi ikinä uskonut. Liian täydellistä ollakseen totta.
Kuukauden päästä tulee 8 vuotta onnellista avioliittoa täyteen.
Ja tänä vuonna hänen ansionsa ovat 100 000€. Minun ansioni ovat työssä käydessänikin 35 000€. Kumpi elättää kumpaa, siinäpä kysymys.
ettei jo maassa olevat kelpaa vaan pitää tuoda kehitysmaista lisää.
Olin kaupunkimatkalla ystäväni kanssa:)
Tapasimme kaupungilla, kun olin siellä matkalla.
Saahan sitä naimisiin mennä mutta saako tuoda suomalaisen miehen elätiksi, se riippuu ihan lainsäädännöstä. Esim Tanskassa et saisi.Yleensä ihminen menee naimisiin tasoisensa ihmisen kanssa tai tavoittelee paremitasoista. Kouluttamaton ja ehkä lukutaidoton kultamuna ei ole kovin tasokas kenellekään
naimisiin lompakon paksuuden mukaan kuten kenties sinä! Millähän tavoin sinäkin "elätät" miestäni, joka tekee töitä lähes joka päivä, niin paljon kuin on vain tarjolla? Ei Afrikassakaan voi kovin pitkälle koulussa pärjätä ilman lukutaitoa. ;)
Mihin Suomessa tarvitaan positiivista syrjintää ja Afro-ohjelmaa jos afroilla on jotain annettavaa täällä
Se oli sellainen aikuisille tarkoitettu kielikurssi, eikä minulla ollut mitään muita aikomuksia kuin parantaa kielitaitoani. Uskomatonta mitä käänteitä elämässä voi tulla.
Kyseisessä maassa on sitten varmaan naisten, lasten ja vanhusten oikeudet kohdallaan. En tosin tiedä yhtään kehitysmaata, jossa niin olisi.
Olin ennen siinä uskossa, ettei matkoilla voi tavata ketään tai ainakaan siitä ei voi syntyä mitään vakavaa. Mutta niin vain kävi ja vielä keski-iässä.
Mies tuli puoleksi vuodeksi projektiin tiimiimme, oli vakituisesti saman konsernin oman kotimaansa yksikössä. Ihastuttiin ja tutustuttiin.
on Syyriasta ja tosi komea,oli silloin töissä viereisessä Halal liha kaupassa mutta nyt työtön. Oon raskaana ja tosi onsku, menossa tapaamaan miehen vanhempia Syyriaan. Me ollaan stadin kämppä jonossa, varmasti kohta saadaan asunto ennen kuin vauvva syntyy!
Tämä tapahtuma oli miehen kotimaassa.
Että Suomessa on monta yritystä ja organisaatiota, joissa kielenä on englanti. Kaikki työskentely on siis englanninkielistä, joten pärjää ilan suomen osaamista. Miehelläni on korkeakoulututkinto ja koulutustaan vastaava työ Suomessa, englanniksi.