Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko miehen parempi olla koiraihminen vai kissaihminen vai ei kumpikaan?

Vierailija
19.08.2012 |

- oman kokemukseni mukaan: jos mies pitää enemmän kissoista, hän on todennäköisemmin jännittävä, moniulotteinen, taiteellinen ja luova, kun taas jos mies on koiraihminen, hän on tod.näköisemmin konservatiivisempi, tylsempi, yksioikoisempi ja auktoriteettiuskoisempi sekä ajattelee todennäköisemmin että mitäköhän muut musta ajattelee, eli pelaa varman päälle elämässään ja antaa aika pitkälti nimenomaan muiden odotusten - ei omien tunteidensa - ohjata elämäänsä ja valintojansa.

Kokemukseni pohjautuvat seurustelu-/avomiessuhteisiin, joita kertynyt ikävuosilleni 18-39 yhteensä seitsemän kappaletta, eli aika suppea otos, mutta kuitenkin minusta riittävä, jotta johtopäätöksiä voi alkaa tehdä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koiria joten miehen on parasta olla koiraihminen tai edes sietää koiria. Ei ole kyllä mun kumppanit konservatiivisia tai auktoriteettiuskoisia ollut kuten en minäkään, vaikka koiraihmisiä on olleet. Kissaihmisten kanssa en ole sattuneesta syystä seurustellut, mun koirien mielestä kun kissat on ruokalaji joten ei mahdu saman katon alle.

Vierailija
2/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...todennäköisemmin johtavassa asemassa työelämässä. Tuskinpa miesjohtajissa monia kissaihmisiä on, ehkä ei yhtään (en ainakaan tunne). Vapaista taiteilijoista ja elämäntaiteilijoista miespuolisia kissaihmisiä varmasti löytyy sitten enemmänkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli kissa kun tapasimme, mutta on sillä kaikkia muitakin elukoita ollut. Myöhemmin on käynyt ilmi, että mies pitää kovasti lapsista eikä mikään inhimmillinen ällötä sitä, kuten esim. kakkavaipan vaihto tai oksennuksen siivoaminen.

Hyödyllisiä piirteitä, sillä mä ahdistun noista ym. toimenpiteistä, enkä kyllä tykkää minkäänlaisista eläimistä, koska monet niistä nuolee perseitään.

Vierailija
4/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa säälittävämpää näkyä kuin kissaa ulkoiluttava aikamies?

Säälittävä tai ei, niin muhun kyllä kolahtais tuollainen näky. Muutenkin eläinrakkaus olis plussaa. Ihanaa, jos mies huolehtii eläimestä ja ulkoiluttaa sitä. :)

Ite oon pesunkestävä kissaihminen, joten olis huippua, jos mies olis myös kissaihminen tai ainakin vois sietää kissoja. Ymmärtäis sitten, kun mä joskus kissanruoka mainostenkin aikana saatan lässyttää telkkarille. ^^

Vierailija
5/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät varmaan koirista niinkin paljon että rakastat sitä kun ne on repineet kaiken palasiksi ,paskoneet ja kussut ympäri kotia.Silloin näyttäsi sinun ilmeesi

säälittävältä kun koitat pelastaa kämppäs siivoamalla.Eikä kissaa ulkoiluttava mies näytä säälittävältä.

Vierailija
6/7 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, tosin naiset on noin maskuliinisia, et menee yli.

No kissanomistajat ei usein kokoudu puistoihin jne. Ollaan kotona vaan:)

Vierailija
7/7 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oma otokseni on pienempi. :) Koiramiehet on söpöjä, mutta vähän yksinkertaisia, eivätkä ymmärrä naisia. Kissamiehet on parempaa ja kiinnostavampaa keskustelu- ja panoseuraa. Olen myös huomannut tulevani itse paremmin toimeen kissojen kuin koirien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi