" sinullapa se perse laulaa" noin sanoo mieheni! Kun pieren, pitäisikö loukkaantua? Mitä tekisitte?
Kommentit (22)
taas se seittämän leivän uuni mätänee!
Jos sä kerran toisen edesä pieret, niin ei kannata tuosta loukkantua;))
Hyi saatana!
Älähän nyt piereskele, ellei miehesi ole anaalisuunatautunut pervo tai muuten pieruhuumorin ystävä. Halut menee ja oksettaa. kai sitä voi ainakin joka toisen pihistää " huomaaamattomalle seudulle..."
toisten kuullen! Miehesi yrittää vain hienotunteisesti vihjailla, että häntä inhottaa tuollainen. Paranna ihmeessä tapasi, ap!!!
Hävettää ihan kuolemaksi, jos sängyssä vaikka puoliunessa paukautan ja tiedän että mies on hereillä ja kuuli!!!!!! Ja sama toisinpäin. Meidän perheen hyvin tapoihin, aikuisilla, se EI kuulu. Ei myöskään kyllä mikään röyhtäily, moukkien hommaa!!!!!
Antaa perseeen laulaa vaan; kyllä mä ainakin kotonani. Ällöttävää tekopyhyyttä jos ei voi oman ukon kuullen pierrä!
Meillä ei pierrä, röyhtäillä, käydä wc:ssä toisten kuullen, ei syödä niin että toiset näkevät tai kuulevat maiskutusta, ei nukuta samassa huoneessa ettei kukaan näe jos joku kuolaa tai kuule kun kuorsaa, ei niistetä nenää toisten kuullen, saatikka nähden, ei näyttäydytä alasti tai sopimattomasti pukeutuneena jne. Hävetkää!
Anu Saagimin moitteet suomalaisista naisista!
piereminen on normaalia ! en mä haluis elää miehen kanssa jos ei sais käytäytyä normaallisti..jos menee esim keittiöön piereskelmään niin haiseehan se
Olen taksikuski. Asiakkaat hiljenevät, eivätkä yritä harrastaa smalltalkia, kun päästän oikein äänekkään kananmunanhajuisen pierun heti kun ollaan lähdetty liikenteeseen.
Vielä jos siinä pieraistessa tokaisee, että ohhoh, tais tulla haloset stringeihin, niin hiljaisuutta piisaa...
Piereekö miehesi itse sitten? Mä luulen kans että se on hänen tapansa sanoa että ei siitä pidä. Nää tämmöset jutut tulee nääs yleensä lapsuuden kodista.. Ja sinun kotisi on myös miehesi koti.
Mun oma mies röyhtäilee tarkotuksella, sekä ruuan jälkeen että muulloin, ja huomautan saman tyylisesti kuin miehesi. Mutta hän ei sitä ymmärrä, luulee että se on minusta hauskaakin. Yököttää oikeesti!
En voisi kuvitellakaan olevani joku pikkusievistelijä 8v yhdessäolon jälkeen! Sitä paitsi tulee vatta kipeeksi jos liikaa piättelee!
Antaa tulla reiälle räyhäämään vaan, jos on jotain asiaa...
Meillä kyllä saa kotona pieraista, jos ahdistaa. On se kumma, jos ei kotonaan saa pierrä. Kyllähän se vessastakin kuuluu (ja haisee). Ei sille ilmalle mitään voi, ja ainakin itsellä pierun pidättäminen sattuu ihan oikeasti.
Meillä pierrään molemmat, jos keskenämme kotona olemme. Vieraiden läsnäollessa pidätämme, hyvin tapojen mukaisesti.
Meillä pierut otetaan huumorilla. Ei vakaa parisuhde pieruun lopu, ja jos loppuu, ei se suhde ollut sen arvoinen.
10 vuotta vanha viesti johon kukaan ei vastannut ;_;
Mun lapsi tuli tänään vessan ovelle, kun olin pöntöllä ja pieraisin. Hän tuli lähemmäs ja nuuski epäuskoisesti ja sanoi sitten hämmästyneenä: äiti, sinä pierit. (Ja piereskelen kyllä muutoinkin, sen takia tuo reaktio olikin niin hassu.)
Sanoisin varmaankin, että turpa kiinni
ollaan vaan opittu jo lapsena, että se ei kuulu tapoihin.