Oletteko soittaneet terveysneuvontaan?
Kuulin tuosta terveysneuvonnasta (0910023) vasta, ja tuli mieleeni kysyä kokemuksia. Kuinka kalliiksi soitto sinne tuli kännykällä verrattuna tavalliseen kännykkäpuheluun? Saitko sieltä hyvää neuvontaa?
Kommentit (7)
vastaus oli ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ei mitään sen kummallisempaa tietoa tullut - mitä ei itse netistä löytäisi.
Mutta, jotenkin helppo soittaa sinne ja kysyä neuvoja ja vahvistusta mietteille pitäisikö lähteä esim. päivystykseen vai ei.
useasti. Aina ei jaksa googlailla, jos on itse kipeä, tai helpompi soittaa itkevän/sylissä olevan lapsen kanssa. Lisäksi mä otan mieluummin tietoa vastaan hoitajalta kuin joltain random-ihmiseltä netistä - esim tällä palstalla usein liioitellaan ja kerrotaan mitä mahdollisimman pahaa oireet voi tarkoittaa (ikävä kyllä sun lapsella on nyt diapetes, äkkiä sairaalaan tai se kuolee).
Hintoja en ole tullu kateelleeksi, mutta tosiaan, vuosien aikana tullut soiteltua useampaan kertaan. Kerran vastasi joku uusi/harjoittelija, joka sitten kysyi neuvoa esimieheltään.
useasti. Aina ei jaksa googlailla, jos on itse kipeä, tai helpompi soittaa itkevän/sylissä olevan lapsen kanssa. Lisäksi mä otan mieluummin tietoa vastaan hoitajalta kuin joltain random-ihmiseltä netistä - esim tällä palstalla usein liioitellaan ja kerrotaan mitä mahdollisimman pahaa oireet voi tarkoittaa (ikävä kyllä sun lapsella on nyt diapetes, äkkiä sairaalaan tai se kuolee).
Hintoja en ole tullu kateelleeksi, mutta tosiaan, vuosien aikana tullut soiteltua useampaan kertaan. Kerran vastasi joku uusi/harjoittelija, joka sitten kysyi neuvoa esimieheltään.
Aiheena on ollut esim. että kannattaako lähteä lääkäriin vai odottaa vielä kotona tai lapsen vatsataudin hoito. Olen saanut hyvää palvelua. Vaikka netistä löytyisikin tietoa, itse en ei-ammattilaisena osaa aina arvioida, mihin lähteisiin luottaa.
mutta joitain kertoja olen soittanut ja välillä olen saanut hyvinkin apua joskus taas ollut ihan turhaa. Tuntuu, että henkilökunta on aika eritasoista siellä.
Hinnasta en tieä, neuvoja sain ja asiallista palvelua.