Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin "herneen" mun rinnasta. Otanko yhteyttä

Vierailija
19.08.2012 |

terveyskeskukseen vai työpaikkalääkäriin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luin tuolloin ohjeen, jonka mukaan lääkäriin voi mennä jos patti ei ole kadonnut kuukaudessa. Omani katosi.

Se oli kai joku syvällä oleva finnin tapainen rasvapatti tms.

Vierailija
22/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siksi että mulla ne ei ole kuin löllöä vaan o_O

Mutta sain pari viikkoa sitten antibioottikuurin jolle olin ilmeisesti yliherkkä, joka paikka kutiaa ja satuin raapimaan nännejäni ja yhtäkkiä huomasin sellaisen kivikovan herneen nännialueella.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin silloin paljon, ja joku terveyskirjaston kaltainen juttu se oli.

http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/47/kyhmy…

Tollainen löytyi, jossa sanotaan voivan odottaa menkkojen jälkeistä aikaa.

Vierailija
24/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ap

Vierailija
25/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma keväällä löytynyt herneeni oli hyvin aggressiivinen syöpäkasvain, joka on nyt leikattu. Vikat sytostaatit menossa, sädehoito ja viiden vuoden kontrollit vielä edessä .

Kuten joku viisas nainen jo kommentoi: tutkikaahan ne rintanne säännöllisesti, arvon sisaret!

AP:lle onnea matkaan, hyvä, että pääset lääkäriin noin pian ja saat mammografialähetteen.

Vierailija
26/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma keväällä löytynyt herneeni oli hyvin aggressiivinen syöpäkasvain, joka on nyt leikattu. Vikat sytostaatit menossa, sädehoito ja viiden vuoden kontrollit vielä edessä .

Kuten joku viisas nainen jo kommentoi: tutkikaahan ne rintanne säännöllisesti, arvon sisaret!

AP:lle onnea matkaan, hyvä, että pääset lääkäriin noin pian ja saat mammografialähetteen.

Hoidot oli myös jo loppusuoralla ja siellä kummitätini ylväästi kauniina kaljuna, väsyneenä tosin. Vielä ei myöskään ollut tietoa onko syöpä peitottu.

Vierailija
27/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän muiden "löytäjien" on käynyt?

oli kuoppa rinnan ihossa, ja syöpähän siellä oli. Kaksi leikkausta, kemo, sädetys, hormonit 10 vuotta. Helppoa ei ole mutta hengissä ollaan.

Sun kuoppa oli? Oliko muita löytöjä/tuntemuksia/oireita? Minulla on myös, (tai ainakin kuvittelen) toisessa rinnassa alaosassa pieni kuoppa. Nänniä myös kutittaa joskus, pitäisikö käydä näytillä?

Vierailija
28/28 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän muiden "löytäjien" on käynyt?

oli kuoppa rinnan ihossa, ja syöpähän siellä oli. Kaksi leikkausta, kemo, sädetys, hormonit 10 vuotta. Helppoa ei ole mutta hengissä ollaan.

Sun kuoppa oli? Oliko muita löytöjä/tuntemuksia/oireita? Minulla on myös, (tai ainakin kuvittelen) toisessa rinnassa alaosassa pieni kuoppa. Nänniä myös kutittaa joskus, pitäisikö käydä näytillä?

Oli rinnan alaosassa, kuin hymykuoppa. Iho vähän kurtistunut sisäänpäin. Ei muita oireita. Sieltä löytyi parisenttinen kasvain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi