Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikallamme ovat hoikimpia he, jotka syövät

Vierailija
19.08.2012 |

lounaspöydästä oikeaa ruokaa. Ottavat joka lajia.

Suuri osa sitten on ikuisia laihduttajia, jotka syövät maitorahkaa muutaman mustikan kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ahtavat naamaansa koko illan rasvaista ja sokerista "ruokaa".

Vierailija
2/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naamasi kaipaisi vähän hymyä ja piristystä. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten on vaan vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että toiset voivat syödä mitä vaan lihomatta ja toiset saavat vatsamakkaroita pelkästä hajusta.

Vierailija
4/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne on niitä läpipaskojia, joihin ei vaan ikinä kerry mitään, vaikka kuinka söisivät.

Vierailija
5/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut ole

Ihmisten on vaan vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että toiset voivat syödä mitä vaan lihomatta ja toiset saavat vatsamakkaroita pelkästä hajusta.

Kukaan ei liho pelkästä hajusta.

Pidä joskus ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa, johon kirjaat ehdottoman rehellisesti kaikki ne kalorit, jotka todellisuudessa naamaasi ahdat. Niinpä.

Vierailija
6/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tee mieli syödä työpaikalla, kun muutamat akat kyylää lautasta koko ajan. Olen työpäivän jälkeen niin nälkäinen, että voisin syödä hevosen.

Vierailija
7/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiruokaa syömällä pysyy sutjakkaana.

Vierailija
8/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun työpaikalla kaikki syö kunnon ruokaa työpaikkaruokalassa. Ero on siinä, että reilusti ylipainoiset ottavat lautasen täpötäyteen ja santsaavat vielä, ja palan painikkeeksi vaaleaa leipää. Normipainoiset syövät lautasmallin mukaan, puolet lautasesta salaattia.

Vierailija
9/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin säännönmukaisesti ihmiset aliarvioivat syömänsä ruoan määrän ja kalorit. Se selittää sen, miksi jotkut kokevat lihovansa vaikka syövät "vähän". Moni ei esim. huomaa jatkuvaa naposteluaan. Lisäksi syömiseen liittyvät asiat voivat olla niin voimakasta syyllisyyttä herättäviä, että liikasyömistä ei voi tunnustaa edes itselleen, vaan se kielletään.

Voin hyvin uskoa että ruokalan ruokaa syövät pysyvät hoikkina, koska silloin tulee koostettua tasapainoinen ateria josta ei heti tule nälkä ja räjähdysmäiset iltasyömiskekkerit jäävät pois. Eikä tule otettua kahvipöydästä niin montaa keksiä ja pullaa.

Vierailija
10/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla hoikimmat ja hyväkuntoisimmat syövät aamupäivällä pienen välipalan (porkkana, omena tms.), lounaalla kunnon ruokaa ja usein _jälkiruuan_ (esim. jugurtti, marjoja, yksi keksi) ja iltapäivällä pienen välipalan.

Olen itse läski ja ihailen heitä. Nyt olen yrittänyt opetella samaan itsekin tämän elämänmuutosprojektin myötä, saa nähdä miten käy.

Vierailija
11/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meidän työpaikan hoikin ja syön aina salaattia tai keittoa lounaaksi. Ja maitorahkaa aamupalaksi. en jaksa syödä kahta kunnon ruokaa päivässä ja illalla syödään lasten kanssa päivällinen kotona.

Vierailija
12/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meidän työpaikan hoikin ja syön aina salaattia tai keittoa lounaaksi. Ja maitorahkaa aamupalaksi. en jaksa syödä kahta kunnon ruokaa päivässä ja illalla syödään lasten kanssa päivällinen kotona.

Miksi keitto ei olisi kunnon ruokaa? Omassa kirjoituksessani tarkoitin siis että hoikimmat _syövät_ eivätkä yritä selvitä päivästä jugurttipurkillisella ja 3 viinirypäleellä. Ruoka voi olla keittoa, salaattia, ruokaisat voikkarit, potut ja kastike jne, eli ihan mitä vaan.

Vierailija
13/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea, missä lukee "light".

Vierailija
14/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka syö töissäkin ruokaa, ovat niitä jotka "voivat syödä mitä vain lihomatta" tai "läpipaskoja".

Olen laskenut kaloreita ja olen huomannut, että helpoin pitää ruokailut terveellisenä, vähäkalorisempana ja nälkää poissa pitävänä on syödä monipuolista ruokaa pari kertaa päivässä kuin vähän näperrellä sitä ja tätä.

Vierailija
15/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun syö, syö kamalan aterian + napostelut päälle.

Vierailija
16/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman olen huomannut kuin AP!!

Nämä hoikat syövät mitä tarjotaan, ottavat kahvipöydässäkin montaa sorttia ja santsaavat. Eivät kieltäydy kermaisista kakuista tai kastikkeista.

Kun taas useimmat ylipainoiset turvokkeet "esittävät" vieraiden aikaan syövänsä vain salaatteja ja välttelevät lihottavia herkkuja. Kahvipöydässäkin valikoivat tarkasti mitä niukasti syövät. Saako muiden ihmisten läsnäolo heidät käyttäytymään näin keinotekoisesti? Pelkäävätkö he muiden tuomitsevan heidän todellisen syömisensä ja siksi syövät muiden aikaan eri tavalla kuin oikeasti söisivät? Todennäköisestihän nämä lihavat vetävät sitten yksin ollessaan naamaansa rasvaa, sokeria ja hiilareita enemmän kuin laki sallii... Kukaanhan ei liho pelkästä hajusta.

Vierailija
17/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut ole Ihmisten on vaan vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että toiset voivat syödä mitä vaan lihomatta ja toiset saavat vatsamakkaroita pelkästä hajusta.

Kukaan ei liho pelkästä hajusta. Pidä joskus ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa, johon kirjaat ehdottoman rehellisesti kaikki ne kalorit, jotka todellisuudessa naamaasi ahdat. Niinpä.

Muistan lapsuudestakin, kun siskoni oli aina riisikeppi vaikka veti naamaan mitä vaan. Eikä harrastanut liikuntaa. Minä taas voidakseni syödä suht normaalisti laskematta kaloreita jouduin harrastamaan juoksua ja kuntosalia ollakseni hoikahko. Tunnen myös muita ihmisiä, jotka syövät mitä mielivät, eivät liiku, ja kaljakin maistuu... ja ovat mallia laiheliini. Ihmisillä ei vaan kropat toimi samoin, toiset ovat herkempiä lihomaan, toiset eivät liho millään.

Itse kuulun myös niihin, joille raskaus tuo kaikki mahdolliset ylikilot, eikä mitään väliä, vaikka söisi pelkkiä salaatteja. Lopputulos molemmissa raskauksissa +25 kiloa, jotka sitten lähtivät kyllä poiskin... mä lihoin vielä synnytyssalissakin, eli synnytyksen jälkeen vaakalukema ei ollut pienentynyt edes lapsen ja istukan vertaa... Kuulemma tällainen ns. hormonaalinen lihominen repeää herkästi käsiin myös vaihdevuosissa.

Vierailija
18/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvällä ruokahalulla ja puhuvat jatkuvasti syömisestä, tosin kääntöpuolella onkin sitten se, että eivät syö kotona iltaisin mitään, kuulemma ehkä hedelmä tms. eli nääntyvät iltaisin. Kyllä heillä on täysi kontrolli päällä kokoajan. Lisäksi tämä ruuasta puhuminen on osa kontrollia eli kun esim kahvipöydässä unelmoidaan korvapuusteista, he jäävät unelmoimaan, muut tekevät niitä ja vielä syövätkin iltaisin.

t. normaalipainoinen

Vierailija
19/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis arvannut katseista ihan oikein teidän inhottavat analysointinne. Mikä saa ihmiset kyttäämään toisten läskejä ja ruokia? Teillä taitaa olla syömishäiriö, kun ajatuksenne ovat tuollaisia.

Vierailija
20/25 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin syödä mitä vaan ja en lihoisi. Johtuu siitä, että tulen järkyttävän nopeasti täyteen.

Seisovat pöydät on mulle painajainen: kaikkea ihanaa tarjolla ja tiedän että alkupalojen/salaattien jälkeen olen täynnä kuin turusen pyssy. Sitten muut alkavat kiskomaan pääruokia napaansa ja minä pidän seuraa kun mitään ei mene enää alas. Jäliruoaksi haen hedelmiä ja hyvällä onnella saan ehkä jonkun mousse tai jäätelöjälkkärin alas.

Ainoastaan imettäessäni sain syötyä hyvänkokoisia annoksia, se tuntui ihmeelliseltä kun ei ollutkaan heti täynnä.

En ikinä ota leipää koska se tarkoittaa että syön sitten vain sen leivän. Otan sitä mistä tykkään eniten. Salaatin lisäksi esim palan lihaa/kanaa tai kalaa. Jos syön perunoita siinä menee sitten taas mahdollisuus lihaan :(