Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullakin on treffit naimisissa olevan miehen kanssa ensi viikonloppuna, haluatko kysyä' jotain?

Vierailija
19.08.2012 |

Niin, siinä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim nimen aika kirjain tai kaupunki.

Tietää sitten ettei ole oma ukko kyseessä

Vierailija
2/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sitä myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet miehen halkuavan sinusta?

saako sitä myös?

Minä ainakin tapaan varattuja juuri seksin takia. En halua heiltä mitään lupauksia (siis puppua).

t: ei ap

Vierailija
4/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua sanoa, kaupunki alkaa T:llä.

Mies varmaankin lähtökohtaisesti on miettinyt seksiä, niinkun nyt yleensä mietitään, kun trffeille mennään. En usko, että ekoilla treffeillä sitä kuitenkaan harrastetaan. Mies odottaa myös aikuista seuraa, keskustelukaveria, hauskanpitoa, niitä varmasti saa. ap

Vierailija
5/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vastuussa vain itsestäsi, niin se menee.

Vierailija
6/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa myös aikuista seuraa, hauskanpitoa,

= seksiä ;)

Vierailija
7/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vastuussa vain itsestäsi, niin se menee.

munkin mielestä. ap

Vierailija
8/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kutkuttavaa odotella ja salaisuus tekee treffeistä vielä kiihottavammat :) Oletko ennen käynyt varatun kanssa deiteillä?

Itsekin olen joskus harrastanut varattuja miehiä juuri vapaan seksin vuoksi. Jos tietää, että toinen on "pettämässä", niin silloin erityisesti on hauskaa panostaa ja oikein olan takaa hemmotella miestä seksissä. Ja laittautua kauniiksi ja olla huoliteltu ja hyväntuoksuinen päästä varpaisiin ihan vaan että miehelle jää hyvät muistot eikä kaduta niin jälkikäteen. Ja itse saa kuulla ja kokea seksin lomassa sitä loputonta huokailua ja ihastelua, ja saada jälkikäteen palautetta parhaista seksikokemuksista ikinä tai muusta kivasta :) Sellaista arkipäivän piristystä. Varattujen kanssa kun on, niin se on sellaista elävää fantasiaa ja palasia "alkuhuumasta". Vähän niin kuin kävisi leffassa ;) Ja seksiäkin voi kokeilla monessa muodossa, itse ainakin tykkään esim. alistuvista miehistä, jotka muussa elämässään ovat dominoivissa rooleissa. On niin kiihottavaa nähdä, kuinka se kaikkien kunnioittama arvostettu talousasiantuntija nuolee varpaitani anaalitappi pepussaan omalla kesämökillään ;) mitähän se keski-ikäinen edustusvaimokin ajattelisi jos näkisi...

Vierailija
9/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan lähtenyt varsinaisille treffeille varatun kanssa. Ja oikeastaan en halua paljoakaan ajatella, että hän on varattu. Hän on kiinnostava, ihana mies. Toinen puoli sanoo, että ei ja silti haluan aivan älyttömästi tavata. Eli tapaan ja murehdin sitten. Pelkään, että ihastun kunnolla. Mua ei kiihota se, että hän on varattu. Päinvastoin. ap

Vierailija
10/10 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella säälittävältä kuulostaa =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme