Miksi nää ihmiset on halunneet pukeutua näin RUMASTI?
Onko mun muotitajussa jotain vikaa, vai oonko tullut vanhaksi, kun näiden ihmisten pukeutuminen (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) näyttää kauhealta?
http://www.hel-looks.com/20120525_05/
Kommentit (66)
jonkun halpahallin ylijäämävaraston läpi ja sieltä on tarttunut sattumanvaraisesti epämääräinen ja lukuisa joukko tekstiiliä niskaan.
Ennemminkin halu herättää tunteita :).
ainoastaan Reetta24, Katriina19, Simo29, Anastasia22 ja Yiying26 on hyvän näköisiä. muut on ihan kuin sirkuspellejä.
en tiedä mistä nuo on bongattu mutta ei ihmiset yleensä noin pellen näköisenä ulkona liiku! ehkä oli joku Helsingin virallinen pelletapaaminen minne he olivat menossa?
miksi nuo vaatteet ovat kantajillaan cool, mutta skitsofreenikko-sukulaiseni päällä eivät ole?
ja hänen kaltaistensa ihmisten rajoittuneen näkemyksen pukeutumisesta: pitää näyttää ihan tietyllä tavalla hyvälle.
Mäkin oon kyllä pudonnut jo katumuodin kelkasta, eikä monetkaan Hel-looksin asuista oikeastaan miellytä juuri mun esteettistä silmää, mutta sili seuraan tuota blogia ja ihailen ihmisten asukokonaisuuksia ja luovuutta.
Nostan hattua noille rohkeille pukeutujille, tunnen itsekin muutamia todella omaperäisiä pukeutujia, ja heitä on todella ilo katsella, vaikka asuvalinnat ovat usein sellaisia, että itse en niin pukeutuisi ikinä.
Taivaallisen rauhan aukiolle Kiinaan?
Kyllä niitä käännöksiä käytetään edelleen, usein just puistoista ja aukioista.
Ja joku Vanhan kirkon puisto on havainnollinen käännettynä, joku Katri Valan puisto taas tarjoaa ulkomaalaiselle huomattavasti vähemmän informaatiota.
Käsittääkseni tässä ketjussa kysyttiin syytä sille, MIKSI Hel-looksissa jotkut paikannimet on käännettyjä. Tässä vastaus. Keksi itse parempi, jos se ei kelpaa, tai ota yhteyttä Hel-looksin ylläpitoon.