Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nää ihmiset on halunneet pukeutua näin RUMASTI?

Vierailija
19.08.2012 |

Onko mun muotitajussa jotain vikaa, vai oonko tullut vanhaksi, kun näiden ihmisten pukeutuminen (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) näyttää kauhealta?

http://www.hel-looks.com/20120525_05/

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noi retroja ja kasarimuodin helmiä nyt käyttävät _eivät_ ole tehneet sitä jo kerran (useimmiten, siis).

Sä katsot noita tyylejä ja näet ne vanhanaikaisina ja rumina. Joku tämän päivän teini näkee ne tuorein silmin ja toteaa ne hienoiksi.

Muoti on makuasia, eikä siitä voi kuin kiistellä ;)

- en ymmärrä lasten retromuotia koska yrjöttää muistot niistä unisex keltaruskeista teryleeniviritelmistä, joita lapsena päälla oli. Se tehtiin jo kerran, miksi enää kun se ei ollut edes kaunista? -en ymäärrä korkeita vyötäröitä, paitapuseroita tungettuina vyötärön sisään, porkkanalahkeita, enkä olkatoppauksia, koska tein sen jo kerran. Miksi enää kun tuokaan muoti ei erityisemmän kaunista ollut. -> en halua paluuta lapsuuteni/nuoreeteeni tykkään olla 40+. Tykkään naisellisista kokonaisuuksista, en laita päälleni mitään ylisuurta vaan istuvia vaatteita ja väriyhdistelmä eivät ole kirkuvia. Ahdistavaa, jos taas pitäisi olla nuori.

Vierailija
2/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ensimmäisten kuvien joukossa on parikin suht. kovan kansainvälisen tason muotiammattilaista. Todella tyylikkäitä ihmisiä, jotka ovat kehittyneen tyylitajunsa ja näkemyksellisyytensä ansiosta päässeet pitkälle. Ensimmäisten joukossa oli yksi selvästi rumuudella leikittelevä pukeutuja (Juho, 23) - muiden pukeutuminen näyttäisi perustuvan enemmän tai vähemmän viehättäviin värien, kuosien, siluettien ja tyylien yhdistelmiin. Viehättävyyttä vain on monenlaista ja kaikki ei aina välittömästi avaudu kaikille. Se, että av-mamman silmään koskee, johtuu ihan vain silmän tottumattomuudesta. Sama efekti on koettavissa esim. silloin, kun henkilö maistaa ensimmäisen kerran elämässään viskiä. Itse en ole perehtynyt viskeihin ja totuttanut itseäni niiden makumaailmaan, enkä siksi erota hyvää viskiä huonosta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö olisi olemassa hyviä viskejä. Kaikki ne maistuvat omassa suussani samanlaiselta paskalta, mutta minä kuitenkin ymmärrän tämän johtuvan ihan vain omasta sivistymättömyydestäni. En siis mene kylillä asiasta suuremmin huutelemaan - tekisin vain itsestäni idiootin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nuo vaatteet ovat kantajillaan cool, mutta skitsofreenikko-sukulaiseni päällä eivät ole?

ironisia ja tarkkaan harkittuja valintoja ja niinku steitmenttejä. Se skitsofreenikkosukulaisesi taas ei vaan välitä.

Lopputulos toki näyttää ihan samalta.

Vierailija
4/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullun rumia yhdistelmiä ja asuja!

Vierailija
5/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan perusnuorisoa. Harva siellä nyt kovin erikoiselta näytti. Mutta minä asunkin Helsingin keskustassa.

Vierailija
6/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyylikkyys on jotain ihan muuta kuin kuvien esittelemät asukokonaisuudet -- silkkaa tarkoitushakuista erottautumista.

Ihailen klassisen kauniita asuja, esim. vanha Chanel tai Armanin jakku- ja housupuvut.

Jos kuvan esittämä mies (42 v) tulisi juttelemaan baarissa, niin varmaan multa lentäis viinit nenästä.

Sorry, oon sit varmaan juntti :D

Vierailija
7/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellähän on ihan älyttömän upeita kokonaisuuksia ja persoonallisia tyylejä!!!

Moni vaatteista on sellainen, etten itse pukisi päälleni mistään hinnasta, mutta se ei estä minua arvostamasta persoonallisuutta ja rohkeutta pukeutua. Ja oli tuolla monta sellaistakin vaatetta, jotka ottaisin kiljuen vastaan :D

Ihanaa, että täälläkin uskalletaan nykyään jo rikkoa rajoja. Kaikkien ei tarvitse sopia samaan muot(t)iin :)

Vierailija
8/66 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet taas olivat älyttömän tyylikkäitä! :)

Mutta kuten todettu, makuasioista ei voi kuin kiistellä ;)

Mielestäni tyylikkyys on jotain ihan muuta kuin kuvien esittelemät asukokonaisuudet -- silkkaa tarkoitushakuista erottautumista. Ihailen klassisen kauniita asuja, esim. vanha Chanel tai Armanin jakku- ja housupuvut. Jos kuvan esittämä mies (42 v) tulisi juttelemaan baarissa, niin varmaan multa lentäis viinit nenästä. Sorry, oon sit varmaan juntti :D

Vierailija
9/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kauheita ne minustakin oli!

Vierailija
10/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että noiden ihmisten tarkoitus ei ensisijaisesti ole se, että asu näyttää kauniilta (joka kai on ruman vastakohta). Oman persoonallisen tyylin luominen on paljon muutakin kuin vain hyvännäköisten yhdistelmien luomista. Esim. tuo Juho, joka näyttää pitävän hyvin korkeavyötäröisistä farkuista, valkoisista tennissukista ja juoksukengistä: sanoisin, että hänen tavoitteensa on ehkä näyttää jonkinlaiselta humoristiselta nonkonformistilta.

Vierailija
11/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia yhdistelmiä, kuin taideteoksia. Itse pidän juuri tuosta, että uskalletaan erottua ja muistetaan, että me ihmiset olemme tyhjä paperi jota voi maalata mieleisekseen.

Vierailija
12/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen kaltaistensa ihmisten rajoittuneen näkemyksen pukeutumisesta: pitää näyttää ihan tietyllä tavalla hyvälle.

Mäkin oon kyllä pudonnut jo katumuodin kelkasta, eikä monetkaan Hel-looksin asuista oikeastaan miellytä juuri mun esteettistä silmää, mutta sili seuraan tuota blogia ja ihailen ihmisten asukokonaisuuksia ja luovuutta.

Vierailija
13/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei heidän tyylinsä tarkoita oikeasti mitään. kaikki on feikkiä toisin kuin heillä, jotka oikeasti pukeutuvat jostakin syystä jollakin tietyllä tavalla

Vierailija
14/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei heidän tyylinsä tarkoita oikeasti mitään. kaikki on feikkiä toisin kuin heillä, jotka oikeasti pukeutuvat jostakin syystä jollakin tietyllä tavalla

Miksei vain voi pukeutua pukeutumisen ilosta? Mikä siinä on feikkiä?

Vierailija
15/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset ihmiset ei esitä niin, haluavat vain näyttää hyvälle. ihan eri asia

Vierailija
17/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

trendikkäät esittää että ulkonäkönsä tarkoittaa jotakin tai että siinä on joku "tarina" "juju" tavalliset ihmiset ei esitä niin, haluavat vain näyttää hyvälle. ihan eri asia

"Tavalliset" ihmiset miettivät pukeutumistaan myös, ei se vain tule jostain. Pukeutumisen miettiminen on pinnallista, oli sitten "tavallinen" tai "trendikäs".

Oikeastaan mä en edes ymmärrä jakoa "tavallisiin" ja "trendikkäisiin" ihmisiin - voitko selittää?

Vierailija
18/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset ihmiset ei esitä niin, haluavat vain näyttää hyvälle. ihan eri asia

Haluavat sopia ja sointua kaikkeen mikä ympärillä on. Sulautua tapettiin. Ei se ihan kaunista oikeasti ole. Kaikki niin sävy sävyyn.

Vierailija
19/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurannut noita Facehunteria ja Fashionistia, mutta kyllästyin, koska niissä esiintyy lähinnä tietyllä tavalla kauniita ihmisiä - joku rosoisuus puuttuu. (Tämä siis ei ole mitään kritiikkiä tai lyttäystä.)

Vierailija
20/66 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkonen = aito

16-v tyttö kekkoslasit päässään vuonna 2011 = feikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän