Rapujuhlat on ihan naurettavaa wannabe-elitismiä
Kommentit (16)
fiilistelyä ja yhdessäoloa. ;) Mitäs sanot tästä?
Tuskin kukaan, mutta pakko vaan yrittää syödä, kun on niin fiiniä että.
ovat herkkua. Hummerit varsinkin -nam nam!!!
ESIMERKKI
Naapurissa parhaillaan taas nautitaan Lildin pakkasravuista.
Olen ollut siellä parina vuonna ja voi hyvä luoja... mies tituleeraa itseensä hyväksi kokiksi ja muut siinä sitten kehuu kuorossa.
Tarjouslohesta graavaa itse graavilohensa ja uusia pottuja alkupaloiksi.
sitten olin niitä Liidelin rapuja ja paahtoleipää, pääruuaksi.
Kaikki tämä sitten niellään pakkaskylmän Viru Valgen kanssa.
Heidän juhlistaan aina puhutaan pitkään.. joo vittu nälkä jäi ja viinaakaan ei tarpeeksi.
oikein. ei siinä ole mitään elitismiä jos oikeasti tykkää eikä tee vain koska julkkiksetkin
jos keittiössä on käytetty rapusaksia ruokailijan puolesta ja veitsellä ja haarukalla saa syötyä koko ravun ilman ongelmia... oijjoi!
Kunnon viini ja ruokaseura vielä niin ei valittamista!
Vietetty rapujuhlia maalla aina loppukesästä niin kauan kuin muistan eli 70-luvun alkupuolelta. Ja ps. Ei muuten kuultua mihinkään eliittiin ja on muuten hyviä:)
Kun ravut on ensin ravustettu omasta järvestä, niin on rapujuhlien aika. Ei todellakaan mitään wannabe-elitismiä, vaan silkkaa suomalaista maalaiskulttuuria.
ESIMERKKI Naapurissa parhaillaan taas nautitaan Lildin pakkasravuista. Olen ollut siellä parina vuonna ja voi hyvä luoja... mies tituleeraa itseensä hyväksi kokiksi ja muut siinä sitten kehuu kuorossa. Tarjouslohesta graavaa itse graavilohensa ja uusia pottuja alkupaloiksi. sitten olin niitä Liidelin rapuja ja paahtoleipää, pääruuaksi. Kaikki tämä sitten niellään pakkaskylmän Viru Valgen kanssa. Heidän juhlistaan aina puhutaan pitkään.. joo vittu nälkä jäi ja viinaakaan ei tarpeeksi.
Kun ravut on ensin ravustettu omasta järvestä, niin on rapujuhlien aika. Ei todellakaan mitään wannabe-elitismiä, vaan silkkaa suomalaista maalaiskulttuuria.
Aloitimme perinteen kaveriporukan kanssa vuonna 2000 ja teemme sitä yhteisen hauskan vuoksi . Teemat ova mukavia.
ympäri maailman, miksei siis Ruotsistakin? Ei se mikään pakkojuhla sentään ole.