Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on tehty kaksi aborttia

Vierailija
26.11.2005 |

eikä se musta tunnu miltään. Olenko ihan epänormaali ja vinksahtanut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin edelliseen viestiini laitoin. Mutta nyt olikin kyse tollasista tunteettomista jotka tekee abortin vaan kun ei jaksa lastansa hoitaa.

Vierailija:

SandraMariina:

Vai olenko ymmärtänyt väärin? Kyllä,mulla on tähän asiaan tiukka linja...

Olet sitten ihan vakaasti päättänyt, että KAIKKI ja JOKAINEN abortissa käynyt on itsekäs paksa, joka ei ole ehkäisystä kuullutkaan???

Kukaan raiskattu ei ikinä tee aborttia.Kukaan vaikeavammaisen sikiön äiti ei tee aborttia.Kukaan jonka oikein käytetty ehkäisy on pettänyt ei tee aborttia.Kukaan vakavasti sairas ei tee aborttia.

Kaikki abortit maailmassa tehdään vain ja ainoastaan naisille, jotka ovat vastuuttomasti ottaneet itselleen nautinnon seurauksista välittämättä.

Aamen.

Vierailija
22/26 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin MURHA on VASTUUTA?

Ymmärrän kyllä, että raiskauksen uhri yms. poikkeuksellisessa tilanteessa oleva nainen aborttiin päätyy. mutta muutoin; mitä vastuullista on ihmisen tappamisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on 6 lasta, ei kaduta

Vierailija
24/26 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkonen sikiö on 3 cm pituinen idiootti :DDDD Ja ihan lääkkellisesti keskeytetään ainaki meidän sairaalassa :)

Vierailija
25/26 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama mitä mieltä muut asiasta on, mutta minun mielestä abortin tehnyt on itsekäs paska ja oman edun tavoittelija. (Odotan innolla jatkokeskusteluja ;) )

Olen ollut kaavinnassa mukana leikkaussalissa työntekijän roolissa ja se ei ole kaunista katseltavaa. (Tokikaan siellä en omia mielipiteitäni näytä)

Toistan, vetäkää herneet nenäänne aivan rauhassa, tämä on MINUN mielipide ja te saatte pitää omanne rauhassa. Tämä on aihe, joka herättää keskustelua ja voimakkaita tunteita.

Vierailija
26/26 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos voisin suhtautua siihen järkevästi. Mutta en voi: sen ahdistaa minua koko ajan.

En kuitenkaan koe olevani itsekäs paska. En olisi mitään muuta toivonut kuin voivani pitää lapsen ,mutta ajattelin miestäni, parisuhdettamme, olemassaolevia lapsia ja mitä jos he menettävät äitinäs.

Tein abortin mieheni painostuksesta ja osin terveydellisin syin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan