Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos voittaisit huomenna lotossa, minkä asunnon ostaisit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan niin siis asumismielessä, mä olen tässä tyytyväinen.

ehkä myöhemmin vois katsella sijoistuskämppiä.

Vierailija
2/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tontin viereen talon meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä ole katsellu tarjokkaita. Ehkä sitä sitten katsois, tai sitten remppaisin tän nykyisen ja vähän laajentaisin. Tai luultavammin rakennettais ihan uusi talo, semmonen kun haluttais. Ja sitten ostaisin pääkaupunkiseudulta jonkun kivan kolmion meille kakkos kodiksi.

Vierailija
4/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotikaupungista toisen.

Vierailija
5/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyhuone- ja saunaremontin, keittiöremontin sekä uusimaan parkettilattiat ja tapetit ym. Lisäksi ostaisin kaksi uutta autoa vanhojen autojemme tilalle ja koko perheelle matkan jonnekin kauas ja lämpimään. ;)

Vierailija
6/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin varmaan 50 m2 kaksion Lahdesta, 40 m2 kaksion Espoosta ja 50 m2 kaksion Lohjalta. Nuo kaikki on jo katsottukin tavallaan. Noihin menis varmaan noin 550 000 euroa ja lisäksi rakennuttaisin varmaan 50000 eurolla mökin tontille. Loput laittaisinkin sit osakkeisiin.

Vierailija
7/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee köyhä tyhmä.

Vierailija
8/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit sijoitusasunnon jyväskylästä.

vaihdetaan paikkakuntaa vuoden päästä, niin sitten ostaisin asunnon sieltä.

mökin voisin ostaa jostakin tulevan asuinpaikkakunnan melko läheltä. mutta kun en tiedä vielä, mihin työt vievät, niin en voi ostaa. ja kyllä, jatkaisin/aloittaisin työni, koska pätevyyttä varten olen kohta 5v opiskellut.

Vierailija
9/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näistä voisi olla hyvä:

Vaatimuksena sijainti lähellä merta ja keskustaa, vähintään 5. kerros, riittävästi neliötä ja sen verran vanha talo, että vanha sydän lämpenee.

Siitä olen kai kumma suomalainen, että omakotitaloon tai rivariin en muuttaisi vaikka maksettaisiin. (Paitsi jos maksettaissiin niin paljon, että olisi hetken päästä varaa muuttaa unelmakämppään kerrostaloon.)

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7369009

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7302291

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7387045

Vierailija
10/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilalle tulee uusi Long Island-tyyppinen ihana iso huvila niin voisin muuttaa tänne:

http://www.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/i…

Vierailija
11/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ehdottomasti tehdä sillä 12 miljoonalla hyvää. Kun sijoittaisin osakkeisiin, niin se pääoma takoisi lisää tuottoa sieltä ja sitä voisi sit laittaa hyväntekeväisyyteen. Uskoisin, että saisin noin suurinpiirtein 50 000 euroa tuloa kuussa. Jos itse ottaisin siitä vaikka 3000, niin silti jäisi hyväntekeväisyyteen annettavaksi 47 000 euroa (miinus verot).

Elämä varmaan menis sit omaisuuden hoidossa ja hyväntekeväisyystyössä mulla.

Vierailija
12/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaisemman vastaajan asunnoista Mechelininkatu on mun suosikki

ap

Vierailija
13/17 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viihdytään tässä hyvin ja tilaakin on lähes riittävästi. Pihalle tosin rakennuttaisin paljun, uima-altaan, kodan jnejne. :)

Vierailija
14/17 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen , helposti vuokrattavan 77kaksion / kolmio rivarista tai kerrostalosta ja lähtisin itse matkustelemaan. Kun maailmalta saapuisin, asunto vuokralle ja ostaisin talon varmaan Espanjasta tai Ranskasta. Suomessa pitäisin kakkoskämppää kesää varten

Vierailija
15/17 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme