Toi miehen jatkuva kaljan kittaaminen saa mut NIIIIN vihaiseksi!!!
Nytkin, vaikka on maanantai. Mutta kun "on kesä".... AAAARGHHHH!!!! Ja sitten se jaksaa ihmetellä kun oon jatkuvasti kärttyinen.
Mitä teen? Tietysti voisin sen jättää, kun kerta puhe ei mene perille. Tai sitten voisin aloittaa jonkin uuden harrastuksen ja alkaa viettämään iltani jossain muualla. Tai entäpä jos hankkisin salarakkaan, niin en varmaan jaksaisi tota omaa miestä silloin kytätä?
Kommentit (16)
en ole kireäpipoinen, mutta jokailtainen kittaaminen ärsyttää. Ostaa aina oluen tai kaksi kun käydään kaupassa. Sitten kuitenkin hakee muutaman lisää lähikaupasta jossain vaiheessa. Ja jos ostan itselleni siideriä, se on huono homma, sillä niitä ei voi ostaa yhtään varastoon seuraavia päiviä odottelemaan, mies kittaa nekin.
Onneks mulla ei oo alkoholin kanssa läträävää miestä, ainakaan vielä. En kyllä aiokkaan hankkia sellaista miestä. Aion hankkia absolutistin, jos vainkin mahdollista.
se harrastus. Voi elämä että pitää kitistä joka asiasta. Anna sen miehen päättää omista asioistaan, edes kesälomallaan. Jos se ei siellä kännissä riehu niin pidä se nalkutuskoppa kiinni.
olemme tosi pienituloinen perhe, ja tuohon menee todella paljon rahaa. t. 5
Juoko tuolla tavoin vain lomalla?
Joskus joku miehen tapa ärsyttää (esim. jättää vaatteet töiden jälkeen just siihen mihin sattuu riisumaan), mutta mietin vain mielessäni ettei se tee sitä tahallaan, se on vain sen tapa. Meitä on niin monenlaisia. :)
montako ostetaan ja miten ne jaetaan? Koskee ainakin pienituloisia.
Poikakaveri on osa-aikatöissä ja minä opiskelen. Poikkis juo joka ainoana iltana muutaman - ja viikonloppuisin muutaman enemmän. Tasaisin väliajoin vinkuu minulta rahaa ja suuttuu, jollen lainaa. Ei kauheasti opiskelijana nappaa säästää poikakaverin vuokrarahoihin...
Ei minua sen juominen niin pahasti häiritsisi, jos poikkiksen muu rahankäyttö pelittäisi ja jos se juominen pysyisi räpylässä. Tasaisin väliajoin saa etsiä poikakaveria kissojen ja koirien kanssa keskellä yötä kun tämä on lähtenyt "yksille."
Jos kyseessä on pelkkä poikakaveri ilman yhteisiä lapsia, asuntolainaa jne., miksi sietää tuollaista? Oksettavaa.
En kyllä sietäisi muutenkaan. Siis jos olisi lapsia mutta ei oikein riittävästi rahaa juomiseen, en suostuisi. Uhkaisin erolla ja tarvittaessa toteuttaisin uhkauksen.
T. Tiukkis
Jos olisi jonkun muun elämäntilanne, niin varmasti nauraisin räkäisesti. Mutta kun ei niin ei, vakavaksi vetää.
Asumme siis yhdessä, ei ole lapsia. Usko tai älä, ei poikkis juonut samaan tahtiin kun aloimme seurustella, nyt on vähän eri uhkailla erolla kuin mitä olisi ollut kolme vuotta sitten.
Kuinka usein mies juo? Juoko hän talvellakin joka viikonloppu? Jos juo, niin kuulostaa kyllä alkoholiongelmalta. T:alkoholistin ex
Jokailtainen lipittäminen ei ole tervettä, vaan jo lipsumista riippuvuuden puolelle. Oli kesä tai talvi. Exällä alkoi just noin, vituttaa ettei kukaan mulle silloin sanonut näitä sanoja:
Sinä olet se, joka tilanteen mahdollistaa. Niin kauan kuin et riittävän napakasti lyö ehtoja tiskiin niin mikään ei muutu.
Ex siis nykyään alkoholisti. Kysyin hältä suhteen lopulla että onko valmis lopettamaan viinanjuonnin ja hakemaan apua, jos se on ehtona sille että seurustelumme jatkuu. Silmää räpäyttämättä vastas että viina ei lähde kuvioista. siihen loppui suhde enkä ole katunut. Nyksänsä kanssa saivat pienen tytönkin mutta sama kaljankittaaminen jatkuu.
Jokailtainen lipittäminen ei ole tervettä, vaan jo lipsumista riippuvuuden puolelle. Oli kesä tai talvi. Exällä alkoi just noin, vituttaa ettei kukaan mulle silloin sanonut näitä sanoja:
Sinä olet se, joka tilanteen mahdollistaa. Niin kauan kuin et riittävän napakasti lyö ehtoja tiskiin niin mikään ei muutu.
Ex siis nykyään alkoholisti. Kysyin hältä suhteen lopulla että onko valmis lopettamaan viinanjuonnin ja hakemaan apua, jos se on ehtona sille että seurustelumme jatkuu. Silmää räpäyttämättä vastas että viina ei lähde kuvioista. siihen loppui suhde enkä ole katunut. Nyksänsä kanssa saivat pienen tytönkin mutta sama kaljankittaaminen jatkuu.
En vaan jaksanut sitä ainaista kaljanjuomista, mies lihoi ja tuli terveydellisiä ongelmia mukaan.
parin vuoden päästä kunnon roikkuva kaljamaha. Yöks.
Tykkää, kun oon hellempi ja puheliaampi vaan. Ite se ei juo ollenkaan.