Aika kallis muovinen vauvanhelistin! Maksaisitko itse?
Kommentit (23)
Juuri pari vuotta sitten nakkelin mökin vintiltä 3 tommosta roskiin,voi hitto
Siellä huutajien joukossa on esim. PossuJossu, huuto jossain 50 euron kohdalla. Hän itse on vain vähän aikaa sitten itse myynyt vastaavan punaisen ainu-helistimen, 9 eurolla.
??????
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Tässä tapauksessa se, joka huutaa.
Jotenkin menisi jakeluun jos olisi hopeasta ja kultasepänliikkeestä ostettu ja nimikoitu kaiverruksin.
On siinä muovilla hintaa!
meiltäkin löytyy sellainen, eikä sillä varmaan ole kauheasti arvoa. Näköjään tuollainen aidosti vanha on aika arvokas, huh.
Sitten vaan blogiin ihastelemaan ihanaa kirpparilöytöä mamman mussukalle.
Kyseessä ei ole se punainen helistin, vaan ORANSSI.
Kyseessä ei ole se punainen helistin, vaan ORANSSI.
Menekö perille? Kyseessä ei ole se punainen helistin, vaan ORANSSI.
Mun pojalla on tuommoinen sininen, jossa on keltaiset silmät ja suu, onkohan se sama kuin tuossa ilmoituksessa?
äitispakkauksessa. Meiltäkin se nimittäin löytyy.
En ikipäivänä maksaisi oranssista vastaavasta helistimestä tuollaista summaa! Kuntokin on vain tyydyttävä: naarmuja, halkeamaa ym.
vai olikohan se 2002?
helistimiä pilvin pimein näemmä. Ja sinistä myydään nyt hintaan 36/38 euroa muistaakseni kun katsoin. Ja hinta voi vielä noustakin.
Tulee mieleen, että onko jokin Gay-miehien keräilyharrastus (kuten My Little Ponyt, ja jossakin vaiheessa tuo Teletappifiguurien keräily)tuo helistinmallien kerääminen, kun näemmä ovat aika hinnakkaita.
joku ainakin keräili näitä, ehkä sellaiset on valmiita maksamaan?
Itse ostin punaisen muutamalla eurolla, en oranssista sen enempää maksaisi.
Onko teistä kukaan ajatellut, ettei tuollaista oikeastaan voi ostaa kuin koristekäyttöön?
Noissa muovileluissahan on ihan älyttömät määrät myrkkyjä ihan nykyäänkin, mutta puhumattakaan sit joskus 70-luvulla. Riippuu tietty vähän väristäkin, että mitä muita myrkkyjä siinä on kuin niitä muovimyrkkyjä. Oliskohan oranssissa ainakin lyijyä?
Sama pätee tuon helistimen huutajiin!
jotka oli ruotsin kuninkalisilla,
ilmaiseksi sain spr-kirpparin eteiskorista.
Miksi tuo on harvinainen? Ei ole ollut äiityspakkauksessa?