Keksi vitsille tai tarinalle naseva loppu. Kaksi kakkapökälettä tappeli...
Tuolle alulle siis juoni ja naseva loppu. esim: Kaksi kakkapökälettä tappeli, ripuli tuli paikalle ja pyysi päästä mukaan matsiin, Pökäleet sanoivat: "tämä on vain koville jätkille."
mahdolisimman vaihtelevia loppuja, eikä tarvi olla vitsi.
Kommentit (22)
en meinannu vain lukea huvikseen, kuinka monta erilaista variaatiota tai tarinaa tulee, vaan tosiaan kirjoittaa niistä kahdesta sutkauksesta paskan kirjan, kuten eräskin "kirjailija"...
juostuaan maaliin yhtään aikaa; kumpikaan ei halunnut kultaa, kumpikin halusi olla kakkonen.
heheheheheh...
Kärpänen meni toisen päälle. Toinen suivantui ja sanoi, "Älä sitä hiero, se ei ees kuulu liittoon."
stadilaistunut suomenruotsalainen rouvashenkilö käveli ohi, potkaisi läjää ja sanoi, "Hyj täälä haisse shaisse".
kakkapökälettä tappali, toinen hakkasi toisen paskaksi.
kumman hengitys haisee paskemmalle :)
kaksi kakkapökälettä tappeli, sittisontiainen lennähti paikalle ja alkoi pyörittämään tottuneesti toista pökälettä omiin tarpeisiinsa. Toisen pökäle huusi "Apua, mun kaveri shitnapattiin.!"
siitä kumpi on käyny paremmalla lomalla. Toinen sanoi: kävin Serenassa sukuloimassa. Olin ku kotonani siellä.
jaa, no eipä tuo mittään, mie kävin Turussa ja se oli ku oisin menny takaisin persereikään.
siitä, että kumpi vie roskat. "senkin laiska paska, et tee koskaan mitään kotitöitä". toinen: "No itsehän mut nait tällaisenaan. itse olit paljon kiinteämpi ja liukkaampi silloin nuorempana, nyt tommonen kuiva koppura."
Yhtäkkiä toinen kyllästyi ja sanoi: "älä lyö enää, paskat tulee housuun"
ulkona, kunnes heille tuli kuuma. Toinen sanoi: "eiköhän jatketa tätä siellä, mihin aurinko ei paista."
tuiverruksessa lähti toisesta kakkara irti ja vieri ojaan. Toinen sanoi:"Ny sun pelkuri pikkuveli meni juoruamaan äidille."
äiti tuli paikalle ja sanoi:"Lopettakaa tuo paskanjauhaminen"
en meinannu vain lukea huvikseen, kuinka monta erilaista variaatiota tai tarinaa tulee, vaan tosiaan kirjoittaa niistä kahdesta sutkauksesta paskan kirjan, kuten eräskin "kirjailija"...
Kaksi kakkapökälettä tappeli. Toinen sanoi toiselle: "Sie oot perseestä!"