Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalja vs. jäätelö

Vierailija
10.06.2008 |

Millä te itsekkäät ihmiset perustelette sen että kun kaupassa lapsenne pyytävät nätisti (ei taistelua) esim. jäätelöä, vastaus on huudon saattelema ei ja samalla nostatte kaljaa ja röökiä kärryynne minkä ehditte??? Oksettavaa vanhemmuutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän teinit sanoisivat jotain oluen ostamisesta (tupakkaa emme polta), vastaisin heille, että aikuiset käyvät töissä ja saavat käyttää omaa rahaansa, hekin voivat aikuisena ostaa sitä mitä haluavat.

Vierailija
2/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan samoin kai voi kyseinalaistaa vaikka sen, jos ostan itselleni meikkejä tai vaatteita tai mitä tahansa, että miksi lapset eivät saisi sillä rahalla jäätelöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät mainitse asiasta teille. Onhan se aika oksettavaa katsella kun kapuassa tosiaan sellainen pubiruusu pakkaa mäyräkoiria kärryyn ja tupakka askeja toisella kädellä ja kun lapset kantavat vaikka smurffilimsaa kärryyn, se napataan vaudissa ja paiskataan takas hyllyyn, "sulla ei oo limsapäivä tänään".....

"älä tee niinkuin minä teen vaan...."

Vierailija
4/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa limsaa. Olut ja viini ovat ihan normaaleja juomia, jotka nyt eivät vain satu olemaan lapsille eivätkä lapset niistä tykkäisi.

En tajua jutun logiikkaa ollenkaan. Jos käyn ostamassa vaikkapa minulle ja miehelleni ja vieraille viinipullon, niin lapsen pitäisi saada joku lisäainepommi siitä hyvästä.

Kyllä sitä paitsi mielestäni on hyvä edes se, että mäyräkoira-mutsi pitää huolen edes lapsensa ruokavaliosta, eikä anna tämän syödä epäterveellisyyksiä päivittäin, vaikka itse eläisikin epäterveellisesti.

Siis en todellakaan ymmärrä jutun pointtia.

Sitä paitsi olut tai viini KOHTUULLISESTI nautittuna ei ole epäterveellistä - toisin kun limu tai tikkari tms...

Vierailija
5/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä se limsan ostamatta jättämisen syy on varmaankin ennemmin se että sekin raha käytetään mieluummin röökiin....No jos nukut yösi hyvin niin mikäpäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi