Kuivakuppaus poisti selluliitin!!!
Mun on pakko kirjoittaa tänne uusi aloitus, koska tämä on niin ihmeellistä. Täällä yksi yli kolmekymppinen normaalipainoinen neitokainen, joka on kirjaimellisesti kokeillut KAIKKEA inhottavan selluliitin poiskitkemiseksi. On ollut voiteita joka lähtöön kalliista halpaan, erilaisia hoitoja, treeniä, dieettiä, paastoamista, kuivaharjausta, rasvanpolttopillereitä jne. Aloin jo kallistua sille kannalle että hitto, en jaksa enää yrittää yhtään mitään, olkoot sitten rumat pakarat ja takareidet. Kunnes kuulin kuivakuppauksesta yhdestä blogista. Tsekkasin, että muovikuppien hinta ei ollut paha, joten tilasin ja ajattelin että kokeillaan vielä tätä. Enkä voi uskoa: lähes viikossa selluliitti on parantunut aivan hurjasti!!! Suosittelen kaikille! Ensimmäistä kertaa 10 vuoteen kehtaan mennä bikiineissä rannalle :D
Kommentit (51)
Yks miinus tossa hommassa on: kun nesteet lähtee liikkeelle saa juosta vessassa tunnin välein, mut mitäs siitä
aloin kuivakuppamaan kolme päivää sitten, vielä ei tuloksia huomaa. Aion kuitenkin jatkaa ainakin juhannukseen asti eli noin kolme viikkoa. Lähtötilanteeltani olen aika hoikka, mutta rasva ja sellu kertyy reisiin. Takareisissä sellu näkyy seistessä, muualla reisissä painaessa. Onko täällä muita jotka kuivakuppaavat tällä hetkellä? :)
öööh miten niitä käytetään? mihin se perustuu?
Olisipa tosiaan mukavaa jos saisi reisistä selluja veks! Miten teet sen kuppauksen? Sattuuko ja tuleeko mustelmia?
Kupit ovat siis kiinalaiseen perinnelääkintään perustuvia hoitovälineitä. On kyse yksinkertaisesti alipaineesta, joka kuppiin muodostuu: se laittaa verenkierron liikkeelle, vapauttaa kuona-aineita, tehostaa nestekiertoa, parantaa ihokudosten tulehdustiloja jne. Googlettamalla löytyy tietoa :)
Käyttö on superhelppoa. Voitelet sellualueet jollakin voiteella, laitat kupit kiinni ja annat vaikuttaa n.10minuuttia ja toistat käsittelyn seuraavana päivänä.
Sain jo viikossa ihan käsittämättömiä tuloksia!
Semmosella sinisellä kupilla imetään alipaineella ihoa. Vilkastutti verenkiertoa ja poisti (nyt tosin palannut) minulta keratoosispilariksen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]
Olisipa tosiaan mukavaa jos saisi reisistä selluja veks! Miten teet sen kuppauksen? Sattuuko ja tuleeko mustelmia?
[/quote]
Joo aluksi sattui, ehkä pari päivää oli aikas herkkänä paikat, mutta nopeasti totuin! Ei tullut kuin ihan pikkuisia mustelmia aluksi. Mun mielestä ihan naurettavan pieni hinta siitä, että saa ne viimein pois :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:54"]
paljon maksoi? ;)
[/quote]
Tais olla 27 euroa :)
voiko saman tehdä lehmänsarvilla?
Kuinka saat alipaineen muovikuppeihin?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:00"]
voiko saman tehdä lehmänsarvilla?
[/quote]
En tiedä miten saat lehmänsarviin alipaineen :P enkä kyllä laita mitään kuvia, kokeilkaa itse jos ette usko
Tämä on muuten tepsinyt minullakin ylivoimaisesti kaikista konsteista parhaiten. Jos on selluliittia on paljon niin tekee kyllä kipeää ja minulla ainakin tulee herkästi mustelmia, mutta ihmettelen silti miksei tästä ole tullut isompi juttu. Minä en siis "anna vaikuttaa" vaan teen niillä kupeilla reipasotteista hierontaa öljyn kanssa, mutta varmaan voi jollain toimia noinkin. En oikeasti ole maksettu mainos, minun puolestani kaikki voivat hankkia kuppinsa sieltä mistä halvimmalla saavat ja käyttää vaikka marketin halvinta rypsiöljyä niiden kanssa :D
Luin eka että kuvakaappaus poisti selluliitin. Heh. Mistä noita kuppausjuttuja saa?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]Kupit ovat siis kiinalaiseen perinnelääkintään perustuvia hoitovälineitä. On kyse yksinkertaisesti alipaineesta, joka kuppiin muodostuu: se laittaa verenkierron liikkeelle, vapauttaa kuona-aineita, tehostaa nestekiertoa, parantaa ihokudosten tulehdustiloja jne. Googlettamalla löytyy tietoa :)
Käyttö on superhelppoa. Voitelet sellualueet jollakin voiteella, laitat kupit kiinni ja annat vaikuttaa n.10minuuttia ja toistat käsittelyn seuraavana päivänä.
Sain jo viikossa ihan käsittämättömiä tuloksia!
[/quote]
Siis laitatko ne vain yhteen kohtaan kiinni ja annat olla? Itse omistan neljä erikokoisen kupi sarjan ja ohjeessa kehoitettiin liikuttamaan niitä, siis vetämään öljytyllä iholla alhaalta ylös nostamatta kuppia. Mutta voiko tehon saada vaikka kupit vaan olisi paikoillaan, vetelemättä?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:02"]
Kuinka saat alipaineen muovikuppeihin?
[/quote]
Se on ihan helppoa, otat kupin reunoista kiinni sormilla ja puristat sen ihoa vasten, irrotat sormet ja naps, kuppi jää ihoon kiinni. Sitä alipainetta voi myös säädellä, aluksi kannattaa aloittaa pienellä paineella ja myöhemmin lisätä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]Kupit ovat siis kiinalaiseen perinnelääkintään perustuvia hoitovälineitä. On kyse yksinkertaisesti alipaineesta, joka kuppiin muodostuu: se laittaa verenkierron liikkeelle, vapauttaa kuona-aineita, tehostaa nestekiertoa, parantaa ihokudosten tulehdustiloja jne. Googlettamalla löytyy tietoa :) Käyttö on superhelppoa. Voitelet sellualueet jollakin voiteella, laitat kupit kiinni ja annat vaikuttaa n.10minuuttia ja toistat käsittelyn seuraavana päivänä. Sain jo viikossa ihan käsittämättömiä tuloksia! [/quote] Siis laitatko ne vain yhteen kohtaan kiinni ja annat olla? Itse omistan neljä erikokoisen kupi sarjan ja ohjeessa kehoitettiin liikuttamaan niitä, siis vetämään öljytyllä iholla alhaalta ylös nostamatta kuppia. Mutta voiko tehon saada vaikka kupit vaan olisi paikoillaan, vetelemättä?
[/quote]
Mä en oikein saanut kunnolla tehoa siitä ns vetelemisestä, joten päätin vaan antaa olla paikoillaan! Mulla ainakin toimi hienosti siten.
Ihme otsikko kun luen jatkuvasti väärin. Joko se on kuvakaappaus tai kuivakarppaus.