Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko töissä jos saisit saman työttömänä?

Vierailija
18.08.2012 |

Tekisitkö töitä jos saisit saman summan käteen kylkeä kääntämällä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin paaljon vähemmillä tuntimäärillä. ja nauttisin vapaudesta, ah!

Vierailija
22/26 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa matkustaa, ei kelan kytättävänä, näkee töissä ihmisiä.

Rahaa hiukan enemmän mutta ei aikaa käyttää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ olisi yksitoikkoista ja tylsää en tekisi. Jos taas työ olisi kehittävää, koulutusta vastaavaa ja veisi uralla eteenpäin, tekisin.

Vierailija
24/26 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole koulutusta, saisin lähinnä paskaduuneja joissa brutto luokkaa 1500€/kk. Koska minulla on erityislapsi, en jaksaisi tehdä täyttä päivää joten puolet palkasta pois = ~750€/kk. Työttömyystukeni + lapsilisä ovat yhteensä 650€/kk joten...

EN.

Vierailija
25/26 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön saa nykyisin matkustella, mutta sieltä reissusta on tultava takaisin, jos tarjotaan töitä.

Vierailija
26/26 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä asennettanne! En ole ollut päivääkään työttömänä, aina olen tehnyt jotain vaikka huonollakin rahalla ja samalla katellut jotain uutta jo seuraavaksi!

Mutta en olekaan laista luonne, kuten eräät..

Minä en taas ymmärrä tätä jääräpäistä luterilaista asennetta, että töitä perkele tehdään, sillä suoritetun työn määrä elämässä on ihmisen mitta. Elämä on liian lyhyt, että käyttäisin mahdollisimman paljon kallisarvoisesta vapaa-ajastani työn tekemiseen. Yksikään työnantaja ei ilmaannu kuolinvuoteelleni kiittelemään, kun uhrasin vapaa-aikani ja unelmani työnteon alttarille. Työ on vain työtä ja täysin toissijainen asia elämässä.

ihmisen status on työtä tekevänä aina parempi kun työtön. Mieheni häpeäisi jos joutuisi sanomaan että akka vaan makaa kotona.

Eikö sinulla ole harrastuksia, tekemistä, unelmia? Oletko niin riippuvainen työnteosta, että et keksi työttömänä _mitään_ muuta tekemistä kuin passiivisena makaaminen?

Itse olen tällä hetkellä työtön, eikä aika meinaa siltikään riittää kaikkeen siihen mitä haluaisin tehdä. Elämä on niin täynnä mahdollisuuksia ja maailma täynnä tekemistä, että en kertakaikkiaan millään tasolla kykene ymmärtämään passiivisia lahnoja ja heitä, jotka perisuomalaisesti laittavat työnteon kaiken muun edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme