Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen seurustellut psykiatrin kanssa

Vierailija
18.08.2012 |

Haluatko kysyä jotain? Oli myös psykopaatti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minäkin olen seurustellut psykiatrin kanssa.

Hullu se oli, analysoi ohikulkevia että tuo on selvästi ja mainitsi jonkun diagnoosin.

Lopetin suhteen, paljastui että asui naisen kanssa.

Vierailija
2/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää! Kävin terapeutilla, joka paljastui todella hämäräksi ja kun valitin asiasta, minut leimattiin hulluksi ja terapeutti soitteli kaikkiin instansseihin ja haukkui minut ja selitteli tekemisiään.

Välillä luilin, että olen ihan sekaisin ja kuvittelen asioita, mutta outo oli ja sellaisena pysyy. Hoitaa ihmisiä vielä täyttä päätä tietenkin.

Ahdistava kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräväkärkistä leipäveistä. Eikä ollut kiva herätä öiseen nyrkiniskuunkaan ;-)

ap

Vierailija
4/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman terapiakokemukseni perusteella kehoittaidin kyllä kaikkia miettimään tarkkaan mitä ja kenelle itsestään kertovat.

Olin naiivi ja luulin, että ala on suomessa tarkkaan valvottu ja mielenterveysalan ihmiset haluavat parasta potilailleen. Pahempaa vallankäyttöä en ole nähnyt missään. Jos olet erinieltä tai kyseenalaistat mitään, olet heti ongelmatapaus ha kaikkeen pistetään diagnoosi päälle.

Tuolla alalla en ihmettele enää mitään.

Yle areenalta tuli talvella dokumenttisarja mielenterveydenhoidon historiasta suomessa. Kauheita kohtaloita ja juuri vallankäyttöä. Mihin ihminen olisi siitä muutamassa kymmenessä vuodessa muuttunut?

Vierailija
5/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin törmäsin vallankäyttöä harrastavaan terapeuttiin. Kun vaihdoin terapeuttia ( siis raivokkaiden vastalauseiden saattelemana tietenkin), huomasin, että on olemassa terapeutteja, jotka ovat todella asiansa osaavia ja empaattisia. Aloin parantua, vihdoinkin. Ja samalla koin saavani ihmisarvoni takaisin.

Vierailija
6/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi ryhtyä selvittämään noita terapeuttien tekemisiä. Tuo lopettamisen estäminen ja laskujen lähettely perään on ainakin nettikeskustelujen perusteella yleistä.

Valvontaa hoitaa vain psykologiliiton ammattieettinen lautakunta, en usko, että kovin helpolla kollegoitaan syyttävät mistään. Ja vaikka syyttäisivätkin, on ainoa seuraus joku korjaava keskustelu.

Terapiaan hakeutunut on helppo leimata vainoharhaiseksi ja syyttää ongelmista, jos erimielisyyksiä hoidon kulusta ilmenee.

Englanniksi löytyy juttuja kun hakee abusive therapist tai narsissistic therapist.