Hoitaja oletko pessyt tummaihoista miestä ?
Huomasitko onko penis isompi kuin valkoihoisella ?
Kommentit (23)
nuorena sairaanhoitajaopiskelijana jouduin pesemään jenkeistä tullutta lentopalloilijaa, kun sen jalka oli leikattu.Ei näyttänyt normaalia isommalta. Muuten oli kyllä namu kroppa :)
pääsee eriarvoiseen asemaan tuossa asiassa.
Taas toi hoitajat pesemässä munia -fetisisti täällä hekumoimassa. Älkää vastailko sille, yltyy vain. Seksipalstapuolella ok!
On äärimmäisen harvoin tilanteita, joissa hoitaja joutuisi tekemään intiimialueen pesuja nuorille ihmisille. Lähinnä tehohoidossa tajuttomille.
Kyllä nuoret ihmiset pesevät itse peniksensä jos vain kädet toimivat.
No, katetrointitilanteessa kyllä joutuu vähän desinfiointiaineella pyyhkimään. Niin voi käydä nuorellekin tietyissä tilanteissa. Onkohan sekin ap:n mielestä ihanaa.
kesätöissä monesti ja sen jälkeen satunnaisesti
nuori tumma poika ei ihan täysikäinen piti pestä ja hänellä oli siis aivan valtavan kokoinen penis.
monesti mutta itse ovat pesseet isot munansa.
on pessyt minut. Tämä on tätä nykyaikaa, Hoitolaitokset täyttyy maahanmuuttajista. On siellä sitten jätkällä, jolla on hakaristi tatuoitu penikseen hikiset paikat tiedossa :D
Ei varmaan saa hirveesti sympatiaa.
ei mikään tumma vaan mustaihoinen mies piti kerran pesettää ja sitä vartta kyllä riitti.
olla kylvettäjä miesten osastolla.
Olis peniksiä ja kasseja joka lähtöön.
Olen maannut kolmen mustan miehen kanssa ja vain yhdellä oli todella kookas yli 20 cm, yksi oli keskikokoa tuollainen 15 senttinen ja se pienin ehkäpä 12-13 cm ja koot erektiopituuksia.
Joten ei kaikilla mustilla ole isoa melaa.
tiesin jo otsikosta, että kyseessä on se, että halutaan tietää, kuinka iso kyrpä mustilla on. ja veikkaus osui oikeaan.
ja isoja ovat olleet kaikki tummat kalut.
on pessyt minut. Tämä on tätä nykyaikaa, Hoitolaitokset täyttyy maahanmuuttajista. On siellä sitten jätkällä, jolla on hakaristi tatuoitu penikseen hikiset paikat tiedossa :D
Ei varmaan saa hirveesti sympatiaa.
on niitä pikkumulkkuisia tummaihoisia ihan oikeesti.
nuorena sairaanhoitajaopiskelijana jouduin pesemään jenkeistä tullutta lentopalloilijaa, kun sen jalka oli leikattu.
Ei näyttänyt normaalia isommalta. Muuten oli kyllä namu kroppa :)