Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PÖYRISTYTTÄVÄÄ

Vierailija
18.08.2012 |

Minulla on 6v lapsi joka aloitti juuri koulunsa.

Toisena koulupäivänä oli matikan ensinmäinen tunti. Lapseni ei ehtinyt tehdä kaikkia tehtäviä jotka opettaja käski TUNNILLA tehdä ja tästäseurasi seuraavaa... Lapseni joutui jäämään luokkaan yksin tekemään tehtäviä kun muut lapset lähtivät liikunta tunnille. kysyin opettajalta miksi näin ? Hän vastasi että kun lapsi ei ollut ehtinyt niitä tunnilla tekemään. Onko vastaavia kokemuksia? p.s vaihdoin lapsen koulu paikka tämän päivän jälkeen ja nyt ei ole ongelmia ollut

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6v lapsi joka aloitti juuri koulunsa.

Toisena koulupäivänä oli matikan ensinmäinen tunti. Lapseni ei ehtinyt tehdä kaikkia tehtäviä jotka opettaja käski TUNNILLA tehdä ja tästäseurasi seuraavaa... Lapseni joutui jäämään luokkaan yksin tekemään tehtäviä kun muut lapset lähtivät liikunta tunnille. kysyin opettajalta miksi näin ? Hän vastasi että kun lapsi ei ollut ehtinyt niitä tunnilla tekemään. Onko vastaavia kokemuksia? p.s vaihdoin lapsen koulu paikka tämän päivän jälkeen ja nyt ei ole ongelmia ollut

Vierailija
2/5 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa tehtävät olisi pitänyt antaa läksyksi eikä ottaa aikaa toisesta tunnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi

Vierailija
4/5 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulle selvisi tuo asia soiti rehtorille ja kerroin tapahtuneesta ja hän ehdotti paikan vaihtoa heti. tämä uusi koulu kun on muutenkin lähempänä meitä... en tiedä onko tällaista sattunut aiemminkin kun rehtori oli heti niin ymmärtäväinen ja hoisi asian niin hienosti

minne ylempään tahoon pitäisi yhteyttä ottaa? Siksi haluan mielipiteitä kun koulukiusaaminen tuntuu olevan aika vakavaa tänä päivänä ja kun mielestäni opetta on nyt syyllistynyt siihen.. oma käsitykseni on myös että läksyksi ne olisi pitänyt tulla..

Vierailija
5/5 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt syyllistynyt niin moneen kirjoitusvirheeseen, että on parempi lopettaa tämä paskan keksiminen tähän. :))))) Have a nice day!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme