Menikö kakkosneitsyys samalle kuin varsinainen
Kommentit (56)
Saman kanssa, muutama kuukausi oli välissä. Nyt 10v myöhemmin molemmista nautin edelleen vuosi vuodelta enemmän saman kumppanin kanssa :)
voi olla suurikin hajonta toisin kuin perusseksin kanssa...
voi olla suurikin hajonta toisin kuin perusseksin kanssa...
"perusneitsyyden" ja kakkosneitsyyden välissä oli neljä vuotta. Kakkonen meni sentään avokille eikä milleen yhdentekevälle baaripanolle.
olen yli 50 ja aion pysyä kakkosneitsyenä lopun elämääni ;)
Kakkosessa ei ole käyty
Eikä käydäkkään.
t: 32v
En osaa kuvitella mitään epäeroottisempaa. Mutta kukin tyylillään.
melkoinen ASENNE!!
siis kenellä? Sillä joka antaa tuupata peräreikään vai sillä jota se ei vois vähempää kiinnostaa?
neitsyys meni ekan seurustelukumppanin kanssa ja oltiin kummatkin kokemattomia. 5 vuotta myöhemmin nykyisen miehen kanssa kokeiltiin anaaliseksiä kummallekin ekaa kertaa.
Oliskohan välissä ollut kolme tai neljä vuotta.
Ja kertyi noita vuosia väliin aika monta..
Ei menny, mut rokkitähdille meni molemmat :) Välissä n 3kk aikaa.
Peppua sain mutta meni siinä pari vuotta ja yhden ainoan kerran. Tämän jälkeen ollut kakkoseen tökkiminen vähän aktiivisempaan, ja en ole homo!
Se on jotenkin niin tuhmaa ja siksi kiihottavaa. Mieheni nai peppuun muutaman kerran kuukaudessa, sormi käy siellä melkein joka kerta. Kiihottaa aivan järkyttävän paljon. Minulla ehdottomasti herkkä alue. N27
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:36"]
Se on jotenkin niin tuhmaa ja siksi kiihottavaa. Mieheni nai peppuun muutaman kerran kuukaudessa, sormi käy siellä melkein joka kerta. Kiihottaa aivan järkyttävän paljon. Minulla ehdottomasti herkkä alue. N27
[/quote]
En ymmärrä lainkaan, mitä tuhmaa on missään kahden aikuisen ihmisen yhteisymmärryksessä toteutettavassa seksissä.
On siinä joku kielletyn tuntu ehkä siksi kun tietää, että se niin monia myös ällöttää. Muakin vielä tässä 10 vuoden jälkeenkin edelleen peppujutut ujostuttaa eikä ole ihan sellainen juttu mistä juttelisin kovin avoimesti kavereidenkaan kanssa, vaikka muista seksijutuista joskus puhutaankin. Ei mieskään ihan ymmärrä ja siitä on vähän hassua, että vieläkin mieluummin oon kasvot tyynyssä kun katson häntä silmiin sillon kun sormettaa tai panee mua peppuun vaikka nautin siitä kovasti.
Mun mies on ihan liian siisti tollasiin juttuihin.