Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menikö kakkosneitsyys samalle kuin varsinainen

Vierailija
18.08.2012 |

ja montako vuotta meni välissä

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:00"]

On siinä joku kielletyn tuntu ehkä siksi kun tietää, että se niin monia myös ällöttää. Muakin vielä tässä 10 vuoden jälkeenkin edelleen peppujutut ujostuttaa eikä ole ihan sellainen juttu mistä juttelisin kovin avoimesti kavereidenkaan kanssa, vaikka muista seksijutuista joskus puhutaankin. Ei mieskään ihan ymmärrä ja siitä on vähän hassua, että vieläkin mieluummin oon kasvot tyynyssä kun katson häntä silmiin sillon kun sormettaa tai panee mua peppuun vaikka nautin siitä kovasti.

[/quote]

Kielletyn tuntu tekee siitä herkkua/kiihottaa?

-Niksu

Vierailija
42/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:12"]

On siinä joku kielletyn tuntu ehkä siksi kun tietää, että se niin monia myös ällöttää. Muakin vielä tässä 10 vuoden jälkeenkin edelleen peppujutut ujostuttaa eikä ole ihan sellainen juttu mistä juttelisin kovin avoimesti kavereidenkaan kanssa, vaikka muista seksijutuista joskus puhutaankin. Ei mieskään ihan ymmärrä ja siitä on vähän hassua, että vieläkin mieluummin oon kasvot tyynyssä kun katson häntä silmiin sillon kun sormettaa tai panee mua peppuun vaikka nautin siitä kovasti.

[/quote]

-Niksu

[/quote]

Kaikki mikä tuntuu hyvältä fyysisesti ei kiihota ajatuksen tasolla tai toisinpäin, ainakaan minulla. On ehkä hyvin pieni osa sitä, mutta aika puhtaasti haluan sitä, koska tuntuu fyysisesti niin hyvältä, että nautinto voittaa aina lopulta ristiriitaiset tunteet ja niistä aiheutuvan kivun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt samalle. Neljä vuotta myöhemmin meni peräneitsyys kuin varsinainen.

N31

Vierailija
44/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-Niksu

[/quote]

Kuka on kieltänyt ja mitä? Vai onko kyse väkisin tekemisestä, alistamisesta?

Vierailija
45/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen harrastanut seksiä ylipäätään vain aviomieheni kanssa (yhdessä 7v). Neitsyys meni hänelle viiden päivän jälkeen ja kakkosneitsyys neljä kuukautta. Nykyään tasapuolisesti molempia :)

Vierailija
46/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallella on edelleen, vaikka ikää jo 40v. En aio menettää sitä, ellei sitten väkivallan uhriksi joudu.

Vierailija
47/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:03"]

[/quote]

-Niksu

[/quote]

[/quote]

Ei ole kysymys pakottamisesta tai alistamisesta. Päinvastoin, tämä on aina ollut meillä varmaan kaikkein hellin seksin muoto, koska mies tietää, että se on mulle mielen tasolla vaikeaa. Kielletty on ehkä väärä ilmaus, mutta jonkinlaisia hankalia tunteita siihen liittyy. Mutta eipä sillä niin väliä, kesti kauan päästä ajatuksen tasolla siihen, että saan nauttia myös sellaisesta mikä tuntuu muuten vaikealta ja olen tyytyväinen siihen.

Vierailija
48/56 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nautin raapimisesta ja ruoskimisesta seksissä. Ajatuksen tasolla vaikeaa ja sairasta, mutta oikeassa vaiheessa hyvin kiihottavaa.

Vierailija
49/56 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:03"]

[/quote]

-Niksu

[/quote]

[/quote]

Ei ole kysymys pakottamisesta tai alistamisesta. Päinvastoin, tämä on aina ollut meillä varmaan kaikkein hellin seksin muoto, koska mies tietää, että se on mulle mielen tasolla vaikeaa. Kielletty on ehkä väärä ilmaus, mutta jonkinlaisia hankalia tunteita siihen liittyy. Mutta eipä sillä niin väliä, kesti kauan päästä ajatuksen tasolla siihen, että saan nauttia myös sellaisesta mikä tuntuu muuten vaikealta ja olen tyytyväinen siihen.

[/quote]

Anteeksi, mutta mulle tuo kuulostaa surulliselta. Miksi hommaa on jatkettu, jos se on alkujaan tuntunut susta jotenkin ikävältä? Miehen toiveesta? Mä en kestäisi tuollaista, jos olisi painostamisesta kyse. Meillä on pitkä suhde ja seksin hellimmät muodot ovat aivan muuta kuin peräsuoleen liittyvää.

Vierailija
50/56 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähänhän huolestuneet kanssaihmiset nyt takertui, ei tämä nyt niin kamalaa ole :D Älä ole suruissasi kun en minäkään ole. Enkä ymmärrä ollenkaan, miksi ei voisi olla hellää. Päinvastoin jos ei olisi, niin kumppani ei olisi oikea tai tekisi sitä oikein. Kaikki tunneasiat ei ole niin yksinkertaisia eikä mieheni tarvitse minua niissä hyysätä, vaikka tässä poikkeustapauksessa välillä yrittääkin. Kyllä se miestäkin vähän kammottaa etten pysty hänen kanssaan kasvokkain olemaan tai etten pysty rentoutumaan ja siksi joskus sattuu, mutta ei valitse puolestani vaan luottaa siihen, että minä valitsen mitä tarvitsen ja miten haluan omia seksiin liittyviä tunteitani käsitellä. Mieheni ei minua tässä asiassa painosta vaan minä itse. Ei on ei ja on minun vastuuni sanoa se tarvittaessa ja mies luottaa, että sen myös teen jos joku kokemus on minulle liikaa. Jos kieltoa ei kuulu, homma jatkuu. Joskus aikaisemmin olen halunnut tässä asiassa miestä miellyttää, mutta en koe sitäkään mitenkään negatiivisena asiana, koska myös sen valitsin itse. Kuten sanottu, kaikki mikä tuntuu hyvältä kehossa ei tunnu hyvältä mielessä. Myös se mitä haluaa tehdä on eri asia kuin mitä tarvitsee jonkin päämäärän takia.

Vierailija
51/56 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 01:11"]ja montako vuotta meni välissä
[/quote]menihän se kakkonen kun suun lisäksi ainoa reikäni..olen näet homo m67

Vierailija
52/56 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallella on edelleen, ikää 43v. Ei ole tarvetta ollut menettää kakkosneitsyyttä, mutta ehkä joskus vanhana, kun muu seksi ei mitään anna, voi kokeilla kakkostakin. Olkoon se paikka olemassa pahan päivän varalta.

Vierailija
53/56 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosessa ei ole käyty Eikä käydäkkään.

t: 32v[/]

Rakennetaan yhdessä tunnelia, jookosta kookosta.

- Insinööri setä

Vierailija
54/56 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
55/56 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri tyypille meni, ja oli varmaan toistakymmentä vuotta väliä ajassa.

Vierailija
56/56 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösneitsyys meni 19v sitten, kakkosneitsyyttä en aio menettää.