Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menikö kakkosneitsyys samalle kuin varsinainen

Vierailija
18.08.2012 |

ja montako vuotta meni välissä

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalle menivät molemmat, aikaa välissä noin kuukauden päivät : )

Vierailija
4/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalle menivät molemmat, aikaa välissä noin kuukauden päivät : )

Vierailija
5/56 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/56 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä meni. Väliä oli varmaan puoli vuotta eikä kakkosesta kysytty. Sen jälkeen ei saanut kyllä enää edes ykköstä.

Vierailija
7/56 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk mä annoin ykköstä ekoilla treffeillä ja kakkosta tokalla :) yllättävän jees hommaa. Enmä edes huomaa kummassa reiässä ryystetään.

Vierailija
8/56 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni. Ekan kanssa tuo ei ollut kovin mukavaa

Vierailija
9/56 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallella on kakkosneitsyys edelleen ja tulee olemaankin. Rakkauden osoitukset ja suolistoeritteet ovat mulle kaksi eri asiaa. Eritteet, joita tulee kiihottuessa, ovat luonnostaan pillussa ja pillu turpoaa miehelle mieleiseksi (ja itselleni myös). En voisi koskaan suostua niin alas henkisesti, että antaisin tuupata persreikään.

Vierailija
10/56 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt.

Kakkosen menetin aikuisiällä. Kakkosen menettämisen jälkeen jäin siihen koukkuun. Aina kun olen tuhmalla tuulella, haluan myös peppuun. Tosi nautinnollista

Vierailija
11/56 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalle meni.. välissä oli n. 7kk.

Vierailija
12/56 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Perusneitsyys'' meni 16-vuotiaana silloiselle ihastukselle kännissä. Vuotta myöhemmin, 17-vuotiaana meni peppuneitsyys silloiselle poikaystävälle, eri henkilö kyseessä siis.

Vierailija
13/56 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ole tarkoituskaan menettää?

Vierailija
14/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni toivoo saavansa peräsuoliseksiä, tapahtuu se hänelle päin. Oman neitsyyteni säilytän siltä osin.

Vierailija
15/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:17"]

Ei mennyt.

Kakkosen menetin aikuisiällä. Kakkosen menettämisen jälkeen jäin siihen koukkuun. Aina kun olen tuhmalla tuulella, haluan myös peppuun. Tosi nautinnollista

[/quote]

Mun mielestä kans on tuhmaa sotkea paskalla paikkojaan. Ja nimenomaan sillä mikä ei näy.

Vierailija
16/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on ensimmäinen ja ainoa, ketä olen kosketellut vehkeelläni kakkososastosta. Asian tiimoilta olo kekustelua ja hän halusi antaa minun nauttia sellaisesta, mihin kukaan muu ei ollut koskenut.

Eka kerta oli kyllä kiihottava. Tuntui härskiltä ja toisaalta intiimiltä hiljalleen työntyä liukuvoiteesta kiiltävällä vehkeelläni hänen neitsytpyllyynsä. Meinasin laueta heti sisään päästyäni. Varovaista panoa ja ihana orgasmi.

Toisella yrityksellä sain vaimolleni orkun aikaiseksi. Istuin sängyn päätyä vasten ja hän istui selin minuun päin kullini päälle. Tääsä asennossa on helppo samalla hieroa klitorista. Vaimon orgasmi vaikutti voimakkaalta, vaikka sanoi ettei hirveästi nauti noista pyllyjutuista.

Vierailija
17/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni. Ole kiltti, äläkä koskaan pyydä minua luopumaan siitä. En halua pilata hyvää seksielämäämme tuollaisella epäromanttisella ja epäsiistillä touhulla. Kiitos, kun on mennyt yli 10v ja pyyntöä ei ole tullut.

Vierailija
18/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 48, peppuseksi on kiva lisä seksielämäänne. Asiaa voi kokeilla vaikka ohkaisella sauvalla 69 asennossa. Näin ainakin vaimoni saa kovia orkkuja. Pepun nuolemisesta hän kanssa pitää. Kannattaa kokeilla

Herra 47

Vierailija
19/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mieheni välttämättä haluaa saada sauvan sisäänsä, niin tietenkin suostun.

Vierailija
20/56 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos. Suuseksin kanssa tuntuu hyvältä.

Herra 47