Mitä aiot tehdä 21.12.2012?
Taitaa olla koululaisten joulujuhlapäivä se mikä on mukamas maailman loppupäivämäärä!???
Kommentit (15)
päivällä piipahdetaan siellä koululla ja sitten siinä lanttuja keittelen ja viime hetken kauppalistaa väsään työpäivän jälkeen.
Perhe huutaa kuorossa, että miksi tää kaikki pitää nyt tehdä?
Jouluaattoon mennessä kaikki on valmista ja minä haluaisin vaan nukkua.
ja toivon, että maailmanloppu tulisi oikeasti..
varten koristelen kotia ja varmaan kakkupohjan teen myos seuraavan paivan varalle.
mutta jos silloin on tulossa maailmanloppu, niin taidan ottaa saldovapaan.
pojan synttareita varten koristelen kotia ja varmaan kakkupohjan teen myos seuraavan paivan varalle.
Floridaan joulunviettoon matkalla, ja jätän jouluhössötykset iha muile :)
Luultavasti kamala joulustressi päällä...
Lähdetäään 15.12 kuukaudeksi Australiaan sukulaisia moikkaamaan. Uskoisin, että myös grillaillaan ja vähän valmistellaan suurta (30 hlöä) sukujoulua.
Olen töissä ja sitten jään 1,5vkon lomalle, la-aamuna on sitten 2 koululaiseni koulunkemut yms.
No ei sentään, tulen varmaan tänne palstalle nauramaan hysteerikoille, sekä viihdytän itseäni eri palstoilla lueskelemalla näille maailmanloppuun uskoneille vittuilevia viestejä.
Laatikoita, maalahdenlimppua, joululimppua, kermatoffeeta, pipareita. Toivon mukaan olen ostanut jo kaikki joululahjat ja talo on siivottu ja nautimme joulunodotuksesta takan loimussa ja kynttilänvalossa.
Jos maailmanloppu tulee kuolen onnellisena. :) En usko tulevan kuitenkaan. Mayakalenteri oli väärinymmärretty.
tai torttuja