Rakastatko sinä Jeesusta?
Minä rakastan, hän kuoli minun syntieni edestä. Jeesus on minun herrani!
Kommentit (17)
En usko satuolentoihin, enkä näin ollen voi sellaista rakastaakaan...
Samat sanat.
koko perheeni ajattelee samoin. Nyt vaan mietitään mikä olisi hyvä seurakunta meille kaiken kärsimysten jälkeen?
Lähellämme olisi Helluntaiseurakunta ja TV7 on tuttu. Mitä ap ajattelisit, olisiko hyvä ajatus liittyä?
Kaikki mut uskovat itseensä, materiaan, mammonaan...mutta niinhän se on tarkoitettukin.
Jumala kutsuu kaikkia, mutta vain 1 kymmenestä uskoo ja pelastuu. Loput uskovat itseensä ja rahaan, menestykseen tässä maailmassa, vaikka Jumala ei tämän maailman raharikkaille anna mitään arvoa, jos eivät usko!
Nykyinen ajanlaskummekin pohjautuu 2000 vuotta sitten tapahtuneeseen Jeesuksen syntymään. Ap
Eli paria muuta kompaten, en rakasta koska Jeesus on satuolento siinä missä joulupukki ja Gandalf.
Siellä tapaat muita uskovia. Tässä myös oiva sivusto: www.liitykirkkoon.fi
'
Ev.lut. kirkon usko ei ehkä tarjoa meille mitään. Helluntailaisuus vaikuttaa elävältä uskolta, normiusko ja kirkko ei sitä tee.
Lisäksi kun miettii helluntailaisuuden aikuiskastetta, niin siinähän on se järki, että haluaa tietoisesti tunnustaa uskonsa, kun taas lapsikasteessa vauva ei voi tietää mitä se merkitsee, eikä se ole mikään uskontunnustus siten:(
Kaikki mut uskovat itseensä, materiaan, mammonaan...mutta niinhän se on tarkoitettukin.
Jumala kutsuu kaikkia, mutta vain 1 kymmenestä uskoo ja pelastuu. Loput uskovat itseensä ja rahaan, menestykseen tässä maailmassa, vaikka Jumala ei tämän maailman raharikkaille anna mitään arvoa, jos eivät usko!
Missäs tuollaset luvut on?
Nykyinen ajanlaskummekin pohjautuu 2000 vuotta sitten tapahtuneeseen Jeesuksen syntymään. Ap
Eli paria muuta kompaten, en rakasta koska Jeesus on satuolento siinä missä joulupukki ja Gandalf.
Se minkä ihminen käsittää päivänä, voi olla Jumalalle miljoona vuotta ennen ihmistä, tajuatko. Raamattu on tiivistettyä ajanlaskua, koska kaikki piti tehdä jotenkin ihmisen käsitettäväksi. Oikeasti aikaa ei edes ole, koska on se IKUISUUS!
tavannut kun eli kauan ennen syntymääni. Toisen, kolmannen, neljännen käden tietoa kaikki mitä hänestä puhutaan.
tavannut kun eli kauan ennen syntymääni. Toisen, kolmannen, neljännen käden tietoa kaikki mitä hänestä puhutaan.
JUMALA on sellainen rakkaus, joka välittää heistä, joista kukaan muu ei välitä. Jumala myös tietää, etteä mammonaa rakastavat omat tuhoon tuomittuja...
Meillä ainakin näkyy tv7, jonka ohjelmien kautta on helppo tutustua Jumalaan, Jeesukseen jne... ja niitä katsottuaan todella vakuuttuu siitä, mikä tässä elämässä on tärkeää.
Erityisesti Joyce Meyerin ohjelmat ovat tehnet minuun naisena vaikutuksen.
Te, jotka etsitte.....netistä löytyy myös. www.tv7.fi...
siunausta kaikille, jotka etsitte...
itsekin etsin, mutta olen jo löytänyt ratkaisun...
Minä rakastan, hän kuoli minun syntieni edestä. Jeesus on minun herrani!
Voit rakastaa ja palvoa vain mielikuvaa jonka olet luonut mielikuvituksestasi.
Se ei ole rakkautta vaan itsepetosta.
Minulla ei ole muutenkaan tapana rakastaa tuntemattomia historiallisia henkilöitä.
Miten paljon te itseänne rakastatte?
Minulla ei ole muutenkaan tapana rakastaa tuntemattomia historiallisia henkilöitä.
Minulle Jeesus ei enää ole vain maan päällä joskus elänyt henkilö, vaan elävä Jumala!
Kuulun ev.lut seurakuntaan ja käyn paljon niissä tilaisuuksissa. Numerolle 5 voisin sanoa, että itse kävin entisellä paikkakunnalla helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa ja kyllähän ne oikeasti ovat iloisempia ja enemmän mukaansatempaavia tilaisuuksia. Joten, jos siltä tuntuu, niin mene helluntaiseurakunnan tilaisuuteen ja katso, onko siellä paikka sinulle?
Minun tällä uudella (pienellä) paikkakunnalla ei ole ollenkaan helluntaiseurakuntaa, joten käyn kirkossa. Onneksi meillä kirkko järjestää TODELLA paljon erilaisia tilaisuuksia kaikenikäisille.
Ja niille, jotka Jeesukseen eivät usko, voisin sanoa, että Jeesukseen uskomalla saat aivan varmasti sisimpääsi rauhan, jota et tiedä edes olevan olemassa. Jeesus on todellakin meidän Herramme!
En usko satuolentoihin, enkä näin ollen voi sellaista rakastaakaan...